quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens ... wie??????!!!??
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hear hear.![]()
Ken je nog niet maar wij gaan vrienden worden.
Ik mis nooit een RLS als het afgelopen is eigenlijkquote:
Ging het goed?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben weer klaar met de training vandaag. Kom ik jullie weer vervelen
Dit heb ik ook echt. Als het is afgelopen denk ik er gewoon niet meer aan. Zit ook niet op SM en ben ook helemaal niet geïnteresseerd in wat ze verder doen eigenlijk 😊quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis nooit een RLS als het afgelopen is eigenlijk
Niet echt, ik heb de tijd van de vorige training niet kunnen verbeteren. Maar dat maakt niet uit, als je maar plezier erin hebtquote:
Ja bij mijis het ook klaar is klaar. Mis ook nooit iemand als die er uitgaatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:31 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Dit heb ik ook echt. Als het is afgelopen denk ik er gewoon niet meer aan. Zit ook niet op SM en ben ook helemaal niet geïnteresseerd in wat ze verder doen eigenlijk 😊
Dat is waar. Maar je tijd verbeteren was voor je zelf wel leuk geweest tochquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb de tijd van de vorige training niet kunnen verbeteren. Maar dat maakt niet uit, als je maar plezier erin hebt
Jessie toch wel?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij mijis het ook klaar is klaar. Mis ook nooit iemand als die er uitgaat
Heb nog t/m zondag de tijd om er iets vanaf te rijden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je tijd verbeteren was voor je zelf wel leuk geweest toch
Hou vooral van rally (WRC en dergelijke)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb nog t/m zondag de tijd om er iets vanaf te rijden.
[ afbeelding ]
Nou je hier toch bent, heb je met geocaching in Nederland ook al wat gevonden?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hou vooral van rally (WRC en dergelijke)
quote:
Vies geluid was dat altijdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat kon je toen boos posten om het rochelelen.
Shame on me. Ben sinds Corona amper nog in holland geweest. Bezoekjes aan mijn zoon, met mondmasker (mondkapje voor de NL hier) die toen in Eindhoven woonde, winkelen met de dochter in Maastricht... Maar verder nix.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou je hier toch bent, heb je met geocaching in Nederland ook al wat gevonden?
Maar er zijn er ook veel (gewone) bijgekomen. Mijn vrouw is nogal fanatiek met de 'mysteries'. Wij zijn begonnen in 2018 en hebben er nu 2452 gevonden in alle windrichtingen van Nederland en afgelopen zomer in Tsjechië.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Shame on me. Ben sinds Corona amper nog in holland geweest. Bezoekjes aan mijn zoon, met mondmasker (mondkapje voor de NL hier) die toen in Eindhoven woonde, winkelen met de dochter in Maastricht... Maar verder nix.
Zoals gezegd ben ik terug begonnen sinds 2 maanden, maar tegenover 10 jaar geleden zijn er veel niet meer (de gewone bedoel ik dan).
Helemaal goed dat je die hobby terug oppaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:14 schreef Jockari het volgende:
Ik moet bewegen van de huisarts (cholesterol te hoog enz...) Daarom terug begonnen om toch een doel te hebben.
Vanuit mijn werk zittend beroep, en veel in de auto onderweg als ik niet aan bureel zit.
Vind het ook niets die dingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al ouderwets, maar die kleine sokjes vind ik zelf marginaal (nu stamp ik velen hier tegen de schenen denk ik). De dochter hier draagt dat ook soms...
[ afbeelding ]
Zo klein ken ik ze nog nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al ouderwets, maar die kleine sokjes vind ik zelf marginaal (nu stamp ik velen hier tegen de schenen denk ik). De dochter hier draagt dat ook soms...
[ afbeelding ]
Staat ook echt sexy in die slippers 🤣quote:
Die wilde ik ook nog gaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:02 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag de streams ff lekker uitgegooid en deze gekeken. Was de moeite waard, erg indrukwekkend.
Is echt gebeurd door een bodycam vastgelegd. Dus wil het wel zelf zien.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vraag aan @:Ireth de plot. Dan hoef je alvast niet meer te kijken.
Vond het echt de moeite waard, ook om te horen hoe het er achter de schermen allemaal aan toe ging!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt gebeurd door een bodycam vastgelegd. Dus wil het wel zelf zien.
Dat is interessant om te zienquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vond het echt de moeite waard, ook om te horen hoe het er achter de schermen allemaal aan toe ging!
Ik dacht even gooi de boel dicht.quote:
Vind ik wel een lelijke zetel hoor. Mag iets beter.quote:
Had ik niet eens raar gevonden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht even gooi de boel dicht.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind ik wel een lelijke zetel hoor. Mag iets beter.
Zag er bij ons op de ranch Southfork met miss Ellie beter uit hoor.
[ afbeelding ]
Eerst over users die er niet zijn. Dan dat eeuwige gedoe van de strijd onder users over een favorietequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik niet eens raar gevonden.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst over users die er niet zijn. Dan dat eeuwige gedoe van de strijd onder users over een favoriete
Het is een discussieforum je mag dus gerust zeggen dat je een bewoner top vind. En een ander dat die die bewoner niets aan vindt. Maar dat overtuigen of de mond willen snoeren pppfff geen eigen mening mogen hebben
Ja heeft niets maar dan ook niets met de streams te maken toch? Als men niet wil komen komt men niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst over users die er niet zijn. Dan dat eeuwige gedoe van de strijd onder users over een favoriete
Het is een discussieforum je mag dus gerust zeggen dat je een bewoner top vind. En een ander dat die die bewoner niets aan vindt. Maar dat overtuigen of de mond willen snoeren pppfff geen eigen mening mogen hebben
Ik had um al door hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heeft niets maar dan ook niets met de streams te maken toch? Als men niet wil komen komt men niet.
O was niet tegen jou specifiek hoor. Algemeen.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was niet tegen jou specifiek hoor. Algemeen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet mijn aandacht verdelen. Had nog bij moeten staan het was meer algemeen.quote:
Nog meer gemeen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet mijn aandacht verdelen. Had nog bij moeten staan het was meer algemeen.
Knetter gemeen. 😢quote:
Ge meent da?quote:
Veel plezier! Tot morgen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef Jockari het volgende:
Ik probeer nog een filmke mee te pikken. Ben even streamgeleuter beu
Het leven is kort.quote:
Leuk verhaal zit daar achter.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leven is kort.
Dat is de naam van een sloep die ik samen met een vriend van me van scratch heb opgebouwd,Pracht boot geworden.
Bloed zweet en veel gelachen.
Wie ben jij nou weer?quote:
Hey Mazi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:56 schreef Mazikeen het volgende:
Proost
Proost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Weekend toch?quote:
Hoi Odie.Schenk je zelf even in?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Odie.Schenk je zelf even in?
[ afbeelding ]
Er staat toch nog wel een volle fles?quote:
Dat werkt prima met een kater.quote:
Heb een wijnklimaatkast helemaal vol. En een rode wijn rek ook volquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staat toch nog wel een volle fles?
quote:
De bezemwagen is er doorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:50 schreef rinardo het volgende:
nou was weer heerlijk terug lezen de nacht cos![]()
quote:
Morguhquote:
De SV worden goed bijgehouden. Gelukkig kan je die dan nog terug lezen dan ben je vaak wel weer op de hoogtequote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:31 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen![]()
Zal vandaag niet veel kunnen volgen. Maar ik lees het tussendoor wel om bij te blijven.
ik denk als we daar een poll van maken dat er 1 met kop en schouders bovenuit steektquote:
Laten we dat dan maar niet gaan doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk als we daar een poll van maken dat er 1 met kop en schouders bovenuit steekt
Wat dacht je waarom ik deze vraag in de SC beantwoorde!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we dat dan maar niet gaan doen
Ik moest er wel een beetje om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk als we daar een poll van maken dat er 1 met kop en schouders bovenuit steekt
Idd, maar da's ook al 't begin van de Kempen en bijna 't begin van Limburg, dus kunnen er vanalle invloeden in zitten.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Streekgebonden...
Ben zelf van Vlaams Brabant en deels opgegroeid in West-Vlaanderen.
Bij ons zijn 't slashen of sloeffen, ginder sletsen. teenslippers zijn daar teensletsen en waarschijnlijk ook nog een lokale variant die'k al lang vergeten ben.
Je moet bij de instellingen van je browser "hardware versnelling" uitschakelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
iemand enig idee hoe het komt dat mijn screenshots en filmpjes zwart picture is bij qyazo? zelfs ook als ik picture en picture beeld heb
wie kan me helpen
Ga in Google Chrome naar de instellingen via de drie horizontale puntjes in de rechterbovenhoek. Klik vervolgens op Systeem en zorg ervoor dat Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar is uitgeschakeld. Bij Microsoft Edge werkt dit op een soortgelijke manier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
iemand enig idee hoe het komt dat mijn screenshots en filmpjes zwart picture is bij qyazo? zelfs ook als ik picture en picture beeld heb
wie kan me helpen
ja ik werk met firefox had ik even moeten zeggen misschien ook voor @enginequote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ga in Google Chrome naar de instellingen via de drie horizontale puntjes in de rechterbovenhoek. Klik vervolgens op Systeem en zorg ervoor dat Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar is uitgeschakeld. Bij Microsoft Edge werkt dit op een soortgelijke manier.
ja als je wilt graag want ik heb dit al keer geprobeerd uit te zoeken en was me niet gelukt ( ik werk met firefox)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet bij de instellingen van je browser "hardware versnelling" uitschakelen.
Zal straks anders even een screenshot plaatsen als je het niet kunt vinden.
Hardwareversnelling uitschakelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik werk met firefox had ik even moeten zeggen misschien ook voor @:engine
Dat deed je ook goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat dacht je waarom ik deze vraag in de SC beantwoorde!
Ja, ik snap het ook niet waaromquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:03 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zag het.. ik heb wél alles gelezen. Wat een gezeik.
klopt, had ik ook gezien, nog geen update gelezen!!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
@:Fritsie1960 melde gisteren dat ie naar het zkh moest ivm een waarschijnlijke breuk in zijn stoma. Is daar een update van geweest dat jullie weten? Voor ik alle COSsen voor jan Doedel ga doorspitten..
Ik lees al geen eens COS terug van de nacht. Als er niks in de SV staan is er ook niks belangrijks geweest...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:03 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zag het.. ik heb wél alles gelezen. Wat een gezeik.
Nee was ook niet mn bedoelingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed je ook goedMaar een pol over wie van hier een Ashley zou zijn is ook hier geen goed idee
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:22 schreef rinardo het volgende:
Dit filmpje , het einde hylarisch , deze man maakt zelf filmpjes maar geeft er een knipoog aan, soms lig ik in een deuk, maar dit einde!! moest ik zo hard lachen
https://www.facebook.com/(...)YvL8vuEPiiNuxgXCCP8l
Die nacht cossen teruglezen is voor mij heel vermoeiend (mn ziekte) maar als ik dan met mn hersens ook nog moet splitzen wat wel en niet relevant is is het nog moeilijker, er zijn een paar die gewoon scheit hebben en elke nacht off topic gaan, terwijl ik toch graag bijblijf, het is moeilijk.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees al geen eens COS terug van de nacht. Als er niks in de SV staan is er ook niks belangrijks geweest...
voel me echt dom( en ben ik echt niet snap best veel) maar kan echt niets vinden van ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hardwareversnelling uitschakelen
Selecteer het paneel Geavanceerd en het tabblad Algemeen. Haal het vinkje weg bij Hardwareversnelling gebruiken wanneer beschikbaar. en selecteer Afsluiten. Start Firefox zoals u gewend bent
https://support.mozilla.o(...)nelling-uitschakelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voel me echt dom( en ben ik echt niet snap best veel) maar kan echt niets vinden van dit
Ik weet het niet kan wel even op zijn FB kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
@:Fritsie1960 melde gisteren dat ie naar het zkh moest ivm een waarschijnlijke breuk in zijn stoma. Is daar een update van geweest dat jullie weten? Voor ik alle COSsen voor jan Doedel ga doorspitten..
Ik gebruik zelf geen Firefox maar vond wel deze video. In het Engels maar zou in het Nederlands op dezelfde plek moeten zitten denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voel me echt dom( en ben ik echt niet snap best veel) maar kan echt niets vinden van dit
Ow als je dat wilt? Ben wel benieuwd hoe het is nu.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het niet kan wel even op zijn FB kijken
Ik weet het dat jij dat niet zal doen, maar je weet nooit wie het leest en wel gaat doenquote:
Ik snap je helemaal Rinardo, maar het is en blijft lastig om alles weg te halen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die nacht cossen teruglezen is voor mij heel vermoeiend (mn ziekte) maar als ik dan met mn hersens ook nog moet splitzen wat wel en niet relevant is is het nog moeilijker, er zijn een paar die gewoon scheit hebben en elke nacht off topic gaan, terwijl ik toch graag bijblijf, het is moeilijk.....
Yessssss !! gelukt heb nu beeld met een screenshot, echt heel vreemd want 3 weken terug dat ik op ash gestemd had kreeg ik toen wel een screen maar sindsdien totaal niet meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://support.mozilla.o(...)nelling-uitschakelen
Staat daar over niets, maar staat wel bij een ander bericht van hem dat het goed gaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow als je dat wilt? Ben wel benieuwd hoe het is nu.
ook bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf geen Firefox maar vond wel deze video. In het Engels maar zou in het Nederlands op dezelfde plek moeten zitten denk ik.
Nee hoef ook geen details, vind het al fijn te horen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat daar over niets, maar staat wel bij een ander bericht van hem dat het goed gaat
Kan natuurlijk niet vertellen exact wat er staat want is wel prive
Poste hij gisteren ik kijk af en toe wel even als we hem hier nog niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hoef ook geen details, vind het al fijn te horen dat het goed gaatThanks!
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:48 schreef GayGuy het volgende:
Wie is die Oliver de volder eigenlijk, waar al die polls van worden gedeeld? Waarom hechten we hier zoveel waarde aan zijn polls?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft de grootste Facebook groep mbt bb, dus het hoogst aantal stemmende mensen in een poll. Zegt natuurlijk uiteindelijk niks, maar geeft wel een leuke voorspelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DIt kan ook mooi hier, heeft niets met de streams te makenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goedemorgen @Ireth, is goed afgelopen. Wel ff in de gaten houden en als ik weer zo'n pijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Joyce-43 het volgende:
joepie filmpje lukt ook.......... kan nu gaan spammen haha![]()
met filmpjes en fotos
Ah gelukkig!! Fijn je hier weer te zien!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen @:Ireth, is goed afgelopen. Wel ff in de gaten houden en als ik weer zo'n pijn
krijg willen ze foto's zien.
Dat kan ik dan weer niet, geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Joyce-43 het volgende:
joepie filmpje lukt ook.......... kan nu gaan spammen haha![]()
met filmpjes en fotos
Met gyazo kan je gifjes en screenshots makenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet, geen idee hoe dat moet
Hey Fritsiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen @:Ireth, is goed afgelopen. Wel ff in de gaten houden en als ik weer zo'n pijn
krijg willen ze foto's zien.
ik moet ook nog me 3 stemmen doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nog steeds niet gestemdzie ook niet zo een twee drie op wie ik zou moeten stemmen.
hahhaha hoezo kan je dat nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet, geen idee hoe dat moet
Daarom vind ik dat stemmen ook niet eerlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik moet ook nog me 3 stemmen doen
Naar een concert vanavondquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
Ik stem maar een keer via rtl. Anders moet ik een account aanmaken als ik via België wil stemmen
Ik had ook op Glenn gestemdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik weet de inlog van Belgie niet meer. Geen zin om een nieuw account aan te maken.
Op wie ga je stemmen?
bij ned op Glenn gestemd.
Ik heb er 5quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat stemmen ook niet eerlijk
Ik stem zelf ook twee keer als ik stem een keer Nederland en een keer in Belgie
Er zijn er die zoveel accounts hebben en wel 10x stemmen![]()
Ik had ook op Glen gestemd maar iets wat spijt dat ik niet op Danny heb gestemd.quote:
Denk sowieso wel dat Danny blijftquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik had ook op Glen gestemd maar iets wat spijt dat ik niet op Danny heb gestemd.
Glen is geloof ik graag bij Sabo en die vind ik echt niet leuk.
Samenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk sowieso wel dat Danny blijft
Do of Randy gaat weg
Denk dat er misschien volgende week dan twee eruit gaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Samen
Er gaan er vandaag 2 uit want de groep is nog te groot.
Oh wacht ff…..Karen is nog alleen.
Ik vindt Ashley wel grappig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
1 exit vanavond laat BB via socials weten.
Ik hoop dat er snel een keer maar 2 genomineerden zijn, de enige manier om Ashley te lozen
Ik heb dit keer helemaal niet gestemd, maakt mij helemaal niets uit wie er uit gaat deze rondequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
Ik stem maar een keer via rtl. Anders moet ik een account aanmaken als ik via België wil stemmen
Toppie goed hoor, ga zo doorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen
Ben er weer ff.
Nog steeds rookvrij…….
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb er 5![]()
Privé email
Werk email 3 keer
En de email van mijn mandus ik stem elke week 10 keer
We leren zo nog eens wat of nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hoort zo heb ik net geleerd, das nieuw
Nog geen nieuws.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
Ik vind überhaupt die hele kop van Ashley niet mooi...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We leren zo nog eens wat of niet
Maar ik kan het niet mooi vinden, vooral niet van donker naar blond dat contrast is te groot
Ik keek op FB.quote:
Nee die heeft ze zelf vernaggeltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind überhaupt die hele kop van Ashley niet mooi...
Post een paar seconde na de laatstequote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:59 schreef Ireth het volgende:
Dot zit in de COS lekker door een slotje heen te posten
Dot kon dat al voordat ze MOD was.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:59 schreef Ireth het volgende:
Dot zit in de COS lekker door een slotje heen te posten
Echt hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot kon dat al voordat ze MOD was.
quote:
Dat was wel opmerkelijk.quote:
Maar hadden er wel meer. ALs je dan toevallig op dezelfde sec post heb je dat je door het slotje postquote:
TIkkie komt er aan, dubbel tarief is weekendquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:07 schreef Ireth het volgende:
Dankjewel voor het repareren van de verklootte kwoots @:Dotteke
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TIkkie komt er aan, dubbel tarief is weekend
Kan geen tikkies doen, zit in bewindvoeringquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TIkkie komt er aan, dubbel tarief is weekend
Ik ook niet maar heb dan ook echt een schijthekel aan al die fillers en andere dingen waar vrouwen tegenwoordig mee lopen. Spuug en spuug lelijk vind ik het. Zo, dat lucht op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind überhaupt die hele kop van Ashley niet mooi...
Ook goed als het hier maar binnenstroomtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan geen tikkies doen, zit in bewindvoering![]()
Ik stuur hem wel door aan @:snensie die begon net fout kwooten
Ik word nog rijk deze drie maandenquote:
\quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:13 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik ook niet maar heb dan ook echt een schijthekel aan al die fillers en andere dingen waar vrouwen tegenwoordig mee lopen. Spuug en spuug lelijk vind ik het. Zo, dat lucht op.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:14 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Idd, maar da's ook al 't begin van de Kempen en bijna 't begin van Limburg, dus kunnen er vanalle invloeden in zitten.
Zelf zit ik tussen Leuven en Brussel en mijn dialect is ook al niet puur.
Als ge in een land zit waar ge bijna in elk dorp een andere variant van een dialect hebt is er wel veel 'kruisbestuiving'.
Veel hangt dus ook af van met wie ge omgaat of waar uw ouders vandaan komen enz...
Zolang we mekaar maar begrijpen is't allang goe voor mij
🫣🏃🏻♀quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan geen tikkies doen, zit in bewindvoering![]()
Ik stuur hem wel door aan @:snensie die begon net fout kwooten
Ze moeten die lui eens harder aan gaan pakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten die lui eens harder aan gaan pakken
Zijn er streams van of is dat tegenwoordig niet meer?quote:
Hahaha nee,wel wat korte filmpjes op X.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er streams van of is dat tegenwoordig niet meer?
Echt sukkels zijn het, gewoon der af knuppelen allemaalquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hahaha nee,wel wat korte filmpjes op X.
[ x ]
Zou een giertank op ze afsturen .. kan wel samen met de boeren als ze weer de wegen blokkeren.quote:
Klimaatactivisten demonstratie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet als belg niet waarover dit gaat.
De klimaatklevers dus.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klimaatactivisten demonstratie.
Kan hij ook een keertje winnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:47 schreef Jockari het volgende:
Jock gaat weer strijken terwijl hij de klassieker "Omloop het Nieuwsblad" op TV volgt.
Geen Mattheu VD Poel er bij dit keer. Wel onze Wout Van Aert natuurlijk.
Dat is correct en tevens juist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:55 schreef Cargamelk het volgende:
Zijn er hier ook vegans aanwezig ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zijn er hier ook vegans aanwezig ?Lekker bradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Des te langer braden, ruikt altijd zo lekkerquote:
Zijn er hier ook vegans aanwezig ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ging je nu weer door het slotje?quote:
Ik stem altijd welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dit keer helemaal niet gestemd, maakt mij helemaal niets uit wie er uit gaat deze ronde
Nee ik zelden, gewoon ook omdat het niet eerlijk isquote:
Lovy.quote:
Ja snap dat ook niet waarom mensen dat doen, misschien wordt het ook wel na gecontroleerd ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik zelden, gewoon ook omdat het niet eerlijk is
Mensen hebben soms meerder accounts .
Soms doe ik het ook wel tegen beter weten in
Ik heb geen idee. Dat is het zelfde als die pols met wie is je favoriet. ALs je 10x op een persoon kan stemmen geeft dat geen reeel beeldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja snap dat ook niet waarom mensen dat doen, misschien wordt het ook wel na gecontroleerd ?
Nee idd.. maar daar stem ik dan weer niet opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat is het zelfde als die pols met wie is je favoriet. ALs je 10x op een persoon kan stemmen geeft dat geen reeel beeld
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef -river- het volgende:
Laatste klas basis had ik al met de halve klas gekust hoor
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
En wat doe je nu voor werk ? Muurbloempje ?
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik wilde zuigen was ik wel prostituee geworden verdient meer, maar nee ik was een financieel wondertje dus koos voor financiën.
Dat ik zo jong al de jongetjes hun hoofd op hol bracht wil niets zeggen over wie ik nu ben.
Dames dit mag hierquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:11 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Joh river ik dacht dat jij man was. Vraag me niet waarom 😬
Niet versikken hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef Ireth het volgende:
* Ireth schudt driftig nee met volle mond...
En koffie en bier en wijn en voor mij zelf spa roodquote:
Ja maar zijn al opquote:
Ja echt veel live is het nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. bijna tijd voor de recap show.
Heb jij alles opgegetenquote:
Heb er net een op, zit inmiddels aan de spa rood.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Lekker hoor ... fijn kopje koffie.
Heb het even niet mee gekregen was elders in het huisquote:
Dat gaat nog wat worden mocht Dorianna weg moetenquote:
Het wordt dus watquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden mocht Dorianna weg moeten
Ja dat gaat het zeker, mits Randy vanavond terug het huis in komtquote:
Biertje?quote:
Compleet ander programma... in NL is het met semi-bekende NL'ers. Geen klap aan. De eerste seizoen waren zoals in Belgie. Echt leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb je De Mol van Belgie waarschijnlijk nog niet gezien. Vanaf die begint, ben ik ik hier waarschijnlijk niet meer te zien. WISD nederland trekt- op-nix
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat sla ik niet af [ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Steek er geen bekenden in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compleet ander programma... in NL is het met semi-bekende NL'ers. Geen klap aan. De eerste seizoen waren zoals in Belgie. Echt leuk.
Ik vind de Familie Gooris op vakantie leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Steek er geen bekenden in.
Geweldig programma. Sam is puur naturel, zoals hij is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind de Familie Gooris op vakantie leuk.
ik kijk liever naar kellyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geweldig programma. Sam is puur naturel, zoals hij is.
Shania begint ook al een echte dame te worden.quote:
* FreshFruit geeft een kussentje aanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Ploft neer slaakt een diepe zucht en pakt een fles spa rood
O lekker voor mijn rugquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft een kussentje aan
daar ga je het niet meer mee redden vanavondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Beter van niet dan gaat mijn hart helemaal op holquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar ga je het niet meer mee redden vanavond![]()
[ afbeelding ]
neem dit maar
Was jij dat die wist waar Sabeau haar kleding koopt?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter van niet dan gaat mijn hart helemaal op hol
Spa rood ??? Spa bruis zeggen wij hier. Spa blauw is 'ne platte water'.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
https://nl.boohoo.com/quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij dat die wist waar Sabeau haar kleding koopt?
Ja dat was het !! Dank jequote:
Action ???quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij dat die wist waar Sabeau haar kleding koopt?
Hou niet van spa blauw ik hou van de bubbelsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spa rood ??? Spa bruis zeggen wij hier. Spa blauw is 'ne platte water'.
Als je ooit eens in belgie komt... altijd handig deze termen
YW.quote:
hebben ze in België ook spa ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spa rood ??? Spa bruis zeggen wij hier. Spa blauw is 'ne platte water'.
Als je ooit eens in belgie komt... altijd handig deze termen
Jij bent de Ty van de COS.quote:
ik dacht , ik pas de vragen een beetje aan aan het nivo van BBquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij bent de Ty van de COS.
Natuurlijk hebben wij in belgie geen Spa. Net zoals geen Stella, Jupiler, Duvel, West-Vleteren,, hebben we allemaal niet natuurlijk
wij drinken gewoon water uit de kraanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik prefereer toch San Pellegrino of Perrier.
Specialer maar meer zouten in natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik prefereer toch San Pellegrino of Perrier.
Dat compenseer ik met veel bier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Specialer maar meer zouten in natuurlijk
#metooquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat compenseer ik met veel bier.
quote:Op zondag 25 februari 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine ze gaan live vandaag de Bosuil heeft al eieren
https://www.vogelbescherm(...)k2-Vh3oaAu70EALw_wcB
Morguh Ruudquote:Op zondag 25 februari 2024 08:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Goedemorgen
Bij mij staat BDL ook al aan [ afbeelding ]
Het is al begonnen Dot. Om 10 voor acht gingen er een aantal live. Maar ja, daar heb je inderdaad niet veel tijd voor hè, als ons bowaatjequote:Op zondag 25 februari 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh RuudJa het gaat weer beginnen vandaag. Hopelijk vergeet ik niet te kijken dit jaar vorig jaar door BB en EJVJL helemaal geen tijd gehad om veel te kijken.
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is al begonnen Dot. Om 10 voor acht gingen er een aantal live. Maar ja, daar heb je inderdaad niet veel tijd voor hè, als ons bowaatje [ link | afbeelding ]
Ja dat kan Adixsh maar dan moet je een abonement hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 08:33 schreef Adixsh het volgende:
@:dotteke kan ik hier ook users blocken zodat ik niet meer zie wat ze schrijven?
Ah. Ik kijk even.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan Adixsh maar dan moet je een abonement hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zet je iemand op blokkeer door bij een berichtje van die persoon hier op te klikken
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hey, wat tof. Ik ging net kijken bij de abbonementen en zag het, begreep er al niks van. Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zet je iemand op blokkeer door bij een berichtje van die persoon hier op te klikken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |