Heb het even niet mee gekregen was elders in het huisquote:
Dat gaat nog wat worden mocht Dorianna weg moetenquote:
Het wordt dus watquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden mocht Dorianna weg moeten
Ja dat gaat het zeker, mits Randy vanavond terug het huis in komtquote:
Biertje?quote:
Compleet ander programma... in NL is het met semi-bekende NL'ers. Geen klap aan. De eerste seizoen waren zoals in Belgie. Echt leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb je De Mol van Belgie waarschijnlijk nog niet gezien. Vanaf die begint, ben ik ik hier waarschijnlijk niet meer te zien. WISD nederland trekt- op-nix
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat sla ik niet af [ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Steek er geen bekenden in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compleet ander programma... in NL is het met semi-bekende NL'ers. Geen klap aan. De eerste seizoen waren zoals in Belgie. Echt leuk.
Ik vind de Familie Gooris op vakantie leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Steek er geen bekenden in.
Geweldig programma. Sam is puur naturel, zoals hij is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind de Familie Gooris op vakantie leuk.
ik kijk liever naar kellyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geweldig programma. Sam is puur naturel, zoals hij is.
Shania begint ook al een echte dame te worden.quote:
* FreshFruit geeft een kussentje aanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Ploft neer slaakt een diepe zucht en pakt een fles spa rood
O lekker voor mijn rugquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft een kussentje aan
daar ga je het niet meer mee redden vanavondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Beter van niet dan gaat mijn hart helemaal op holquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar ga je het niet meer mee redden vanavond![]()
[ afbeelding ]
neem dit maar
Was jij dat die wist waar Sabeau haar kleding koopt?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter van niet dan gaat mijn hart helemaal op hol
Spa rood ??? Spa bruis zeggen wij hier. Spa blauw is 'ne platte water'.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |