Ja man!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Randy en Karen in een duo. Hoe enig!
Inderdaad ... en mijn buren 3 huizen verder ook. Die SL's staan veel zachter dan de stream. Dus ik zei hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
Beeld terug, het eerste wat ik hoor is ty "what the fuck!!"
Karen is de vooruitgeschoven post, is al rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Randy en Karen een duo...dat is een interessante voor de verhoudingen tussen team Ash en dat andere non-team...
Hoe lang kijk je al?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze zelf geen keuze in duo's ?
Karen is er helemaal klaar voor zegt ze netquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Randy en Karen in een duo. Hoe enig!
Heb je De Mol van Belgie waarschijnlijk nog niet gezien. Vanaf die begint, ben ik ik hier waarschijnlijk niet meer te zien. WISD nederland trekt- op-nixquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mis je niets aan, overgewaardeerde hype.
nou anders ik welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef lojanda het volgende:
De Coss gaat zo snel dat ik het amper bij kan houden
Kan de twee publiek top favo's niet uitstaan (zou er zelf nooit mee matchen) maar op stream kan ik gewoon nog kijken naar mijn favorieten (voor zolang ze nog aanwezig zijn)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind jij het eigenlijk wel leuk om er nog naar te kijken???
hij rockt die bank manquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef humpty het volgende:
Zooo Tyron kan weer verder gaan met zeuren en negatief doen
Ronahi janken
en Randy weer lang uit op de bank
Tyron eruit volgende weekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef humpty het volgende:
Zooo Tyron kan weer verder gaan met zeuren en negatief doen
Ronahi janken
en Randy weer lang uit op de bank
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
Toeter toeter toeter toeter
Zus van randy op de scooter
Nog steeds niet wassen dan….quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef freaky40 het volgende:
De geluksonderbroek van Randy heeft zijn werk weer gedaan....
Moet ie hem nog een week dragenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef freaky40 het volgende:
De geluksonderbroek van Randy heeft zijn werk weer gedaan....
Altijd eerst een hap nemen voordat je praatquote:
Dat is wel een beetje zoals het zal gaan. Het zou mooi zijn als Ashley deze week gedwongen wordt om poppetjes op te offeren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:31 schreef ben34567 het volgende: Dus Ronahi/Tyron/Dilano/Sabo/Randy één per één exit; alleen volgorde blijft nog wat 'spannend'. Pas erna wordt het echt spannend wanneer de generaal in eigen vingers zal moeten snijden. Het B-team (Danny; Glenn; Jimmy) zal eerst opgeofferd worden zodat de leiders Ashley en Tom en schoothondje Karen in de finaleweek geraken. Hopelijk maakt Alice ze als outsider dan af in de finale stemming en krijgt ze de geldpot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |