Ja man!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Randy en Karen in een duo. Hoe enig!
Inderdaad ... en mijn buren 3 huizen verder ook. Die SL's staan veel zachter dan de stream. Dus ik zei hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
Beeld terug, het eerste wat ik hoor is ty "what the fuck!!"
Karen is de vooruitgeschoven post, is al rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Randy en Karen een duo...dat is een interessante voor de verhoudingen tussen team Ash en dat andere non-team...
Hoe lang kijk je al?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze zelf geen keuze in duo's ?
Karen is er helemaal klaar voor zegt ze netquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Randy en Karen in een duo. Hoe enig!
Heb je De Mol van Belgie waarschijnlijk nog niet gezien. Vanaf die begint, ben ik ik hier waarschijnlijk niet meer te zien. WISD nederland trekt- op-nixquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mis je niets aan, overgewaardeerde hype.
nou anders ik welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef lojanda het volgende:
De Coss gaat zo snel dat ik het amper bij kan houden
Kan de twee publiek top favo's niet uitstaan (zou er zelf nooit mee matchen) maar op stream kan ik gewoon nog kijken naar mijn favorieten (voor zolang ze nog aanwezig zijn)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind jij het eigenlijk wel leuk om er nog naar te kijken???
hij rockt die bank manquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef humpty het volgende:
Zooo Tyron kan weer verder gaan met zeuren en negatief doen
Ronahi janken
en Randy weer lang uit op de bank
Tyron eruit volgende weekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef humpty het volgende:
Zooo Tyron kan weer verder gaan met zeuren en negatief doen
Ronahi janken
en Randy weer lang uit op de bank
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
Toeter toeter toeter toeter
Zus van randy op de scooter
Nog steeds niet wassen dan….quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef freaky40 het volgende:
De geluksonderbroek van Randy heeft zijn werk weer gedaan....
Moet ie hem nog een week dragenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef freaky40 het volgende:
De geluksonderbroek van Randy heeft zijn werk weer gedaan....
Altijd eerst een hap nemen voordat je praatquote:
Dat is wel een beetje zoals het zal gaan. Het zou mooi zijn als Ashley deze week gedwongen wordt om poppetjes op te offeren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:31 schreef ben34567 het volgende: Dus Ronahi/Tyron/Dilano/Sabo/Randy één per één exit; alleen volgorde blijft nog wat 'spannend'. Pas erna wordt het echt spannend wanneer de generaal in eigen vingers zal moeten snijden. Het B-team (Danny; Glenn; Jimmy) zal eerst opgeofferd worden zodat de leiders Ashley en Tom en schoothondje Karen in de finaleweek geraken. Hopelijk maakt Alice ze als outsider dan af in de finale stemming en krijgt ze de geldpot.
Jullie geven Ashley veel te veel power. Dat heeft ze echt niet..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zoals het zal gaan. Het zou mooi zijn als Ashley deze week gedwongen wordt om poppetjes op te offeren.
Had een plekje overgelaten voor de hamburgerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy gooit er nog maar een pannenkoekje in
Eens. De andere groep wordt verweten wat de andere net zo hard doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kan de twee publiek top favo's niet uitstaan (zou er zelf nooit mee matchen) maar op stream kan ik gewoon nog kijken naar mijn favorieten (voor zolang ze nog aanwezig zijn)
En karen doet niet mee?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
valt niet op hoor Ro janken als een gek SL en nu Lacht Rohani weer
wat is er gezegd in godsnaam echt jammer dit hoor en alles is bij elkaar ook weer in 1 ruimte
ik wil nieuwe duo's
Ty met Tom of Ashley
Jimmy met Randy
Saboo met Danny
Glenn met Alice
Rohani met Ashley
Tom? met Dilano
Powerrrrr weekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Kom maar door met die Power Week aankondiging!
En dan een paar knallers qua muziek en powervolle drankjes die alle emoties versterken!
straks feestje mario! zorg dat je er klaar voor bentquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef mario390 het volgende:
julie zijn zo vele dat in
halfe ur 2 topics
voll zijn
Die onderbroek van 7 weken ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
schatje schatje schattie dankjewel schattie
Hij zou de gelukkigste man in het huis moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Rhosyn het volgende:
Randy een duo met Karen. Is hij lekker mee.
Oke genoeg nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef mario390 het volgende:
julie zijn zo vele dat in
halfe ur 2 topics
voll zijn
kann ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
straks feestje mario! zorg dat je er klaar voor bent
wie is die man?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Puzzie het volgende:
'Die man is vandaag zo ongelofelijk koppig'
Die drankjes gaat niet gebeuren vrees ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Kom maar door met die Power Week aankondiging!
En dan een paar knallers qua muziek en powervolle drankjes die alle emoties versterken!
Dit werkt alleen zolang de 3/4 genomineerden enkel van het Ashley team zijn of Alice erbij. En dus moeten de duo's nu zo samengesteld zijn dat er geen gemengde duo's uit de 2 teams zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zoals het zal gaan. Het zou mooi zijn als Ashley deze week gedwongen wordt om poppetjes op te offeren.
Ze hebben eerst een wrap-party bij de Febo van de afgelopen live denk ik...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef B00STER het volgende:
Ze 'mogen' verbazingwekkend veel vertellen over hoe het gaat in / achter / na de deur zonder 'zendercheck'. Of iemand zit niet op te letten.
de stagiaires zijn nu naar die appie hein om drank in te slaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef B00STER het volgende:
Ze 'mogen' verbazingwekkend veel vertellen over hoe het gaat in / achter / na de deur zonder 'zendercheck'. Of iemand zit niet op te letten.
hij heeft vrouw en 2 kids he dat weet jequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef zodeju het volgende:
Leuk voor Karen kan ze bij Glenn liggen en misschien over een paar dagen kan je naar bed en hoef je niet zo lang op te blijven als nu de beide dames Ashley en Karen gaan slapen.
Aliesje dacht net hetzelfde.. wissel er maar een paar uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
wat mij betreft mag er nog wel een nieuwe bewoner komen of doe er maar 2
Dat heeft ze wel buiten het huis omdat ze tot nog toe nog geen enkele lastige beslissing heeft moeten nemen. De enige manier waarop ze buiten van haar positie kan vallen is door haar te laten nomineren binnen haar eigen groep.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jullie geven Ashley veel te veel power. Dat heeft ze echt niet..
die zit er ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy zei het tegen Dillie , ik gok Tom
dat ja , net als dat ze dat in het huis doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jullie geven Ashley veel te veel power. Dat heeft ze echt niet..
Voor ons een dubbel feestje als Mario zo door gaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy zei het tegen Dillie , ik gok Tom
Sorry moet in de kamer . Dus niet alleen met het kwaad. Ook met haar clubje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft vrouw en 2 kids he dat weet je
Tom zit er bijquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:42 schreef ammartje het volgende:
[..]hij valt Tom vaak af tegenover Dilano. Gaat hem de kop kosten.
Kan dat nog?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
wat mij betreft mag er nog wel een nieuwe bewoner komen of doe er maar 2
Maar wel net dat Tom wegliep , kan ook over Ty zijn geweestquote:
geen lastige beslissingen moeten nemen???? kijk je wel de juiste BBquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel buiten het huis omdat ze tot nog toe nog geen enkele lastige beslissing heeft moeten nemen. De enige manier waarop ze buiten van haar positie kan vallen is door haar te laten nomineren binnen haar eigen groep.
Denk het nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor ons een dubbel feestje als Mario zo door gaat
Denk niet dat Karen voor een Talibanstrijder valt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij zou de gelukkigste man in het huis moeten zijn.
Wat een vrouw!
Grappig dat je dat zo ziet…die positie buiten heeft ze niet zelf voor gekozen..Ze speelt een spel, niet meer en nietminderquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel buiten het huis omdat ze tot nog toe nog geen enkele lastige beslissing heeft moeten nemen. De enige manier waarop ze buiten van haar positie kan vallen is door haar te laten nomineren binnen haar eigen groep.
Voor marioquote:
Op dat moment liep hij even weg, hij was snel terug, toen deden ze weer "gewoon"quote:
Benieuwd wat het inhoud deze week, hoe ze het in gaan vullenquote:
Nope ! intussen gesloten. Moeten naar de nachtwinkel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
de stagiaires zijn nu naar die appie hein om drank in te slaan![]()
Ik dacht even dat het iets heel anders wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
tsjaaaa Wat moet ik hier over zeggen....
Ze weten dat het toch tijden duurt voordat BB weer iets gaat zeggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
Als ze nou eens gewoon plaatsnemen en hun klep houden...
ze zitten allemaalquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
Als ze nou eens gewoon plaatsnemen en hun klep houden...
Randy kijkt alsof zijn laatste uurtje is aangebroken, Dat is volgens mij zijn standaard gezichtsuitdrukkingquote:
In NL tot 22:00 uur hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope ! intussen gesloten. Moeten naar de nachtwinkel.
Dat dubbel.spel van hem gaat zeker zijn kop kostenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:42 schreef ammartje het volgende:
[..]hij valt Tom vaak af tegenover Dilano. Gaat hem de kop kosten.
Ik snap precies wat je bedoelt....dan let je inderdaad meer op houding en gelaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk heel vaak zonder geluid.
Dan kan je je meer focussen op houding en gezichtsuitdrukking.
Tyron loopt naar Glenn en omarmt hem en Glenn gaat er in mee en ze lopen weg.
Moet je die kop van Ashley gezien hebben.
Oh moeten ze naar de woonkamer?
Je hebt geen geluid nodig.
Vandaar dus dat je helemaal fout zit betreft Ashley en Rohani enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk heel vaak zonder geluid.
Dan kan je je meer focussen op houding en gezichtsuitdrukking.
Tyron loopt naar Glenn en omarmt hem en Glenn gaat er in mee en ze lopen weg.
Moet je die kop van Ashley gezien hebben.
Oh moeten ze naar de woonkamer?
Je hebt geen geluid nodig.
pseudomodden is note waardigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hou je het wel even bij de streams Dot?
dat hoofd van Tyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die hebben echt zin aan een feestje![]()
Euhhh... ik had het over de mario-tatoeage van Jimmyquote:
de bank?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Ebinas het volgende:
Deze gaat zware tijden tegemoet
[ afbeelding ]
Denk het niet, gewoon haar karakter wordt haar ondergang, narcisme dat zal bij een deel van het publiek misschien goed vallen (onder het mom van ze maakt tv) maar als die later in het spel tegen populaire mensen staat dan zal haar fanbase niet meer voldoende zijn om haar de overwinning te schenken. Ashley is de Charlotte/Danny van vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat wordt haar ondergang. Dat gloaten.
Nou nee hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vandaar dus dat je helemaal fout zit betreft Ashley en Rohani enzo
Ty en Ro en Dilano en Sabeau een vrijstelling. Dan moet ze Karen op de bank zetten voor Randy en er nog twee tegenover.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dit werkt alleen zolang de 3/4 genomineerden enkel van het Ashley team zijn of Alice erbij. En dus moeten de duo's nu zo samengesteld zijn dat er geen gemengde duo's uit de 2 teams zijn.
Het kan met de huidige duo's indien de twee duo's op de bank Alice/Ashley en Glenn/Danny zijn. Dan is het exit Danny.
quote:Onderhandelen. Strijden. Powerful en Powerless.
Luxe versus basic. Gunfactor. Deze begrippen gaan jullie de komende week veel tegenkomen.
Deze week is het Power(less) week.
Geen föhn, geen stofzuiger, geen tondeusequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. Arm & Rijk
Neej.. Powerless week
Geen stroom meer
Vrolijke jongen 😂quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen föhn, geen stofzuiger, geen tondeuse
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
De hele week fietsen voor stroom
geen extensions, geen mutsenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedere week beloven ze van alles en iedere week is het weinigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Onderhandelen
Strijden
Powerfull
Powerless
Luxe
Basic
Gun factor
Gaan jullie komende week veel tegen komen
Deze week is het powerless week
je hebt geen geluid aan dus je weet de helft niet kwa wel en niet roddelen betreft kampenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Ik zit precies waar ik zijn moet.
Hel, zeg ik je, hel!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
preciesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere week beloven ze van alles en iedere week is het weinig
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
De hele week fietsen voor stroom
Ik was in big brother man, mooooooie tijd gehad man, die neemt niemand me af mannnnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ons voorgelogen!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
het zou toch powerweek wezen niet met Less er tussen
Ja klopt, het wel weer zo'n vaart niet lopenquote:
Zal idd wel weer een flop worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fietsen voor warm waterquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:48 schreef Xilia het volgende:
Fietsen voor electrisch zou echt uniek zijn
Mooi zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef Angel79 het volgende:
dilano heeft ook zn gezicht op onweer
Jahh, je zegt het.. nooit is het Hardline alijd veel gebral van TanteBB.. zien =gelovenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sjerrel had het script niet goed geleerd...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
het zou toch powerweek wezen niet met Less er tussen
ze zeidenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sjerrel had het script niet goed geleerd...
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:51 schreef Ebinas het volgende:
Randy is aan het rocken![]()
[ afbeelding ]
rats kuch en bonenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Dixie in de tuin 3 tentjes ernaast
Vuurtje voor thee.
blikvoer
Hij wist niet wat het was is gevraagd om mee te doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik was in big brother man, mooooooie tijd gehad man, die neemt niemand me af mannnn
Die zal wellicht beter werken dan de huidige riolering.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Dixie in de tuin 3 tentjes ernaast
Vuurtje voor thee.
blikvoer
Wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wist niet wat het was is gevraagd om mee te doen.
Ohhhh is dat hetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wist niet wat het was is gevraagd om mee te doen.
Ik schreef vaak luister ik zonder geluid en niet altijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je hebt geen geluid aan dus je weet de helft niet kwa wel en niet roddelen betreft kampen
hier zit geen winnaar tussen.quote:
BB 2024 kennende komt hier nix van in huis?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
Power versus powerless.
Eigenlijk rijk en arm dus.
Ik waardeer het wel dat BB alle mogelijke moeite doet om het een en ander van geluk of pech af te laten hangen en minder van de voorkeur of afkeer van bewoners onderling.
Hij gaat echt flippen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef greysbones het volgende:
ty gaat dingen slopen als hij geen eten krijgt
hij gaat zijn shit verliezen deze week
het ligt overal aan behalve aan hem en hunquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron Gun factor ik weet al weer hoe laat het is
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
zegt soebaroe nu dat carnaval geen ding is in nederland?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
zegt soebaroe nu dat carnaval geen ding is in nederland?
Die kan nu regelrecht naar huis als ze op de bank komtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : In Nederland is carnaval echt geen ding.
Jaagt met 7 woorden heel Brabant en Limburg tegen zich in het harnas.
Ho Ho, je hebt over de twee Tópfavorieten van De Show hé?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kneuzen, geen idee hebben hoe ze thuis nu over komen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:51 schreef Ebinas het volgende:
Randy is aan het rocken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
Luister we hebben onze positieve spirits.
misschien vindt ze dat wel heerliedepeerliequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Ireth het volgende:
Ro kan niet direct happy de peppy doen...
Waar blijft die drank???
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
er volgt meer
je loopt iets achter
Meeste vrouwen doen daar een moord voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kom op. Ze zijn een maatje kwijt.
Wat dan?? Ik zie een volwassen kerel en zelf geknipte vlinder vol concentratie langs de camera heen halen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het iets heel anders was
Graag onder het bed en niet meer tevoorschijn komenquote:
beter tegen Tyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Ronahi vertellen dat 24 uur aanvragen ook een mogelijkheid is
Die krijgt nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter tegen Ty
die zie ik serieus nog flippen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoor ik nu dat de nachtbeugel van Door er nog ligt?![]()
Dat wijf snurkt dus ook als een bootwerker.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoor ik nu dat de nachtbeugel van Door er nog ligt?![]()
Die is toch al een keer geflipt toen hij verloor met een spel? Tijdje terug.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter tegen Ty
die zie ik serieus nog flippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |