SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar ben ik sowieso voorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Thorelf het volgende:
Die lange en Ro moeten op de bank zegt Ashley:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu echt weg, voor de dagdienst .....![]()
[ afbeelding ]
Dubbelspel van Jimmy - 23 februari 2024.Ik dacht dat je het alleen via DM wilde doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Wat een teamwork.quote:
Ja jij dacht 25?quote:
Ty wil haar al vanaf het begin weg hebben en kan het niet uitstaan dat dat niet lukt.quote:
Alles mist ze , ze heeft zo totaal niet meer een sociale leven en heeft niet door dat ze het nu nog maar een paar uurtjes bij haar zitten en dan zat worden.......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:36 schreef Puzzie het volgende:
Hier moet Ash gewoon eens mee ophouden , niet alles draait om 'de game'
Hoe harder ze dat roepen des te populairder ze wordt dus ga voorallll zo doorrrquote:
Die lange is tyron daar is ze al weken mee bezig.....en alleen omdat hij haar zoveel mogelijk mijdt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Thorelf het volgende:
Nou zo extreem is het ook weer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alles mist ze , ze heeft zo totaal niet meer een sociale leven en heeft niet door dat ze het nu nog maar een paar uurtjes bij haar zitten en dan zat worden.......
Oh het gaat over Ty die zo vreselijk agressief kan reageren. Hij bemoeit zich met alles en gaat schreeuwen net zoals hij bij mij deed met lenie hoor ik.
En ja dat komt natuurlijk ook goed uit bij Tom......
Was eigenlijk al gelukt, puur omdat Sonja vrijwillig vertrok zit ze daar nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ty wil haar al vanaf het begin weg hebben en kan het niet uitstaan dat dat niet lukt.
Dus dan laat je net zo goed kennen ,
De eerste keer is ze genomineerd door Danny was niet meteen Ty zijn keus. De tweede keer kwam ze terug met nominatie. De derde keer zaten ze samen op de bank en de 4e keer is ze erop gezet door Randy. Alleen bij de laatste keer heeft Ty enige invloed gehad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ty wil haar al vanaf het begin weg hebben en kan het niet uitstaan dat dat niet lukt.
Dus dan laat je net zo goed kennen ,
Domste kerel daar, de Elfstedentocht vindt plaats in Groningen, en vraagt zich af of Australië even oude gebouwen heeft als Italië.quote:
Ik weet dat die lange Ty is,maar hij doet hetzelfde met haar en Tom...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die lange is tyron daar is ze al weken mee bezig.....en alleen omdat hij haar zoveel mogelijk mijdt.
En denkt dat Hawaii een land is..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Domste kerel daar, de Elfstedentocht vindt plaats in Groningen, en vraagt zich af of Australië even oude gebouwen heeft als Italië.
Daar gaat het haar niet eens om ook al noemt ze dat zo.....Zij krijgt totaal geen aandacht van hem ze krijgt totaal geen macht over hem . Hij is niet zoals Randy en al die andere mannen....triest maar waar.....knappe jongen zoals ze hem vindt en daar geen aandacht van krijgen, nog erger ze weet dat hij haar helemaal niet moet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:46 schreef marky het volgende:
[..]
De eerste keer is ze genomineerd door Danny was niet meteen Ty zijn keus. De tweede keer kwam ze terug met nominatie. De derde keer zaten ze samen op de bank en de 4e keer is ze erop gezet door Randy. Alleen bij de laatste keer heeft Ty enige invloed gehad.
Omdat ze zeven balen stront schijt. Ronahi is scherp genoeg om haar spelletje door te hebben en Ty zit in haar emotie en is in staat haar clubje uit elkaar te spelen. Maargoed voor het programma is deze clash wel aardig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Thorelf het volgende:
Ik dat dat wel meevaltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:55 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ze zeven balen stront schijt. Ronahi is scherp genoeg om haar spelletje door te hebben en Ty zit in haar emotie en is in staat haar clubje uit elkaar te spelen. Maargoed voor het programma is deze clash wel aardig.
Toch heeft hij het cios gedaan. Maargoed Ashley verkoopt financiele producten en weet een Ton nog niet van een miljoen te onderscheiden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Domste kerel daar, de Elfstedentocht vindt plaats in Groningen, en vraagt zich af of Australië even oude gebouwen heeft als Italië.
Tuurlijk joh, ga even lekker door met framen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:58 schreef marky het volgende:
[..]
Toch heeft hij het cios gedaan. Maargoed Ashley verkoopt financiele producten en weet een Ton nog niet van een miljoen te onderscheiden.
Neuh.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:00 schreef Thorelf het volgende:
Volgende week zou ik graag sabo Ro en Do of Randy er op zien,maar denk dat Ashley en Tom goede kans maken op de bank te zitten.
Hij moet weer eens wat meer aandacht geven aan Karen die is inmiddels weer klaar met Tom.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar gaat het haar niet eens om ook al noemt ze dat zo.....Zij krijgt totaal geen aandacht van hem ze krijgt totaal geen macht over hem . Hij is niet zoals Randy en al die andere mannen....triest maar waar.....knappe jongen zoals ze hem vindt en daar geen aandacht van krijgen, nog erger ze weet dat hij haar helemaal niet moet.
Framen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ga even lekker door met framen.
Volgens jou is alles tactisch he en zit óveral wat achter? 😅quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef freaky40 het volgende:
Karen doet een tactisch afwasje met Rot...
Des te meer tegenstanders ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe harder ze dat roepen des te populairder ze wordt dus ga voorallll zo doorrr
Niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Volgens jou is alles tactisch he en zit óveral wat achter? 😅
Blij dat ze wat meer de omgang met elkaar zoeken.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ashley gaat dit niet winnen en dat is haar eigen schuld.
Ze leren een vak, maar de algemene kennis daar is bedroevend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:58 schreef marky het volgende:
[..]
Toch heeft hij het cios gedaan. Maargoed Ashley verkoopt financiele producten en weet een Ton nog niet van een miljoen te onderscheiden.
Nee, inderdaad. kleine vergissing.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:58 schreef marky het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig bedroevend. Ook niet nodig natuurlijk want ja google en google maps.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze leren een vak, maar de algemene kennis daar is bedroevend.
Hoop niet dat je hier Ro, Do en Ty mee bedoeld want die zijn verre van bescheidenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:12 schreef Mercedes. het volgende:
Zegt wel iets over de mensheid dat zogenoemde populaire mensen meer aanhang krijgen dan de wat meer verlegene, bescheidene mensen in de samenleving.
Zij is de volgende.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:24 schreef Mercedes. het volgende:
Maar Doriana morgen eruit. Ik hoop dat Rohani ver komt. Ik mag haar wel. Ik vind haar schattig, soms grappig en onbedoeld tactloos maar enorm behulpzaam en lief voor iedereen.
Hoezo zijn die niet bescheiden? Ik zie maar een persoon zich onevenredig naar de voorgrond dringen en dat is Ashley. Do, Ro en Ty weten prima dat ze onder vuur liggen en hebben tot op heden verdedigt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Hoop niet dat je hier Ro, Do en Ty mee bedoeld want die zijn verre van bescheiden
Dat Tom favoriet is, snap ik wel. Maar een Ashley, no way. Tom is bescheiden en een lieve papa. Ik gun hem de overwinning.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 02:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er is hier ook een groupie van vrouwelijke users die enkel over Tom posten maar die zullen voorlopig ook wel tot het Ashley kamp behoren
Lees Darwin.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:12 schreef Mercedes. het volgende:
Zegt wel iets over de mensheid dat zogenoemde populaire mensen meer aanhang krijgen dan de wat meer verlegene, bescheidene mensen in de samenleving.
Bescheidenheid is Ashleys tweede naam.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:42 schreef marky het volgende:
[..]
Jezus was bescheiden dat kunnen we van Ashley niet zeggen.
Zeker. Maar dat maakt iemand nog niet gelijk dom. Ik moest er juist om lachen. Volgens mij is Tyron een aardige, sociale en zorgzame jongen. Veel belangrijker. En trouwens, ik ben zelf ook vaak in de war over dingen, haal dingen vaak door elkaar. Zegt niks.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze leren een vak, maar de algemene kennis daar is bedroevend.
We hebben het hier over de bewoners van het BB huis niet over andere mensen op sociaal media.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:26 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Oeh een Ashley lover. Ashley lovers zitten overal bovenop op elk social media. En daardoor krijgt ze juist haters.
Ik denk dat er 2 gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:06 schreef humpty het volgende:
Als ik alles zo bekijk krijgt Doriana de minste stemmen maar
BB zal de doorslag geven en dan gaat Randy naar huis
Beter ook want krijg soms de indruk dat het een straf voor hem is om daar te liggen
trouwens ook Tyron zeurt en klaagt mij teveel
Laten ze dat dan deze week maar lekker doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er 2 gaan
Nog geen duo exit geweest
Leek mij ook een prima timingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:10 schreef humpty het volgende:
[..]
Laten ze dat dan deze week maar lekker doen
Wat ligt Jimmy er bloot bij.quote:
Ze bestaan nog net zo als wekpotten met spinazie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Danny speelt voor melkboer. Flessen melk ook.
Tjees dat die nog bestaan.
Dus jij zegt dat die flessen achter worden gevuld?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze bestaan nog net zo als wekpotten met spinazie.
Nou ja, dat is wel wat ik denk ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat die achter flessen worden gevuld?
Lijkt me wat meer werk dan spinazie in een pot douwen.
Te weinig ???quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... Hoezo?? Pizza is nog gewoon eetbaar.
verse melkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef humpty het volgende:
Hier kunnen we bij de boer nog gewoon flessen melk kopen
Ach ja is ook zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
Hier ook
[..]
verse melk![]()
Maar ze hebben daar nog steeds soja meuk
Wtf hebben ze dat weggegooid?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... Hoezo?? Pizza is nog gewoon eetbaar.
de hand-kreidlersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Jaaaa electrische tandenborstel genot
Ronahiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
Karen en ? Tom hebben de afwas nog gedaan vannacht
Zegt Karen net
vanwege de reklame schenken ze die pakken leeg in de flessen. Klusje voor de stagiairquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef humpty het volgende:
Hier kunnen we bij de boer nog gewoon flessen melk kopen
Ik versta ze primaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zijn ook echt niet te verstaan he 😔
Goedemorgen
Het wordt wel ietwat saai jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice bezig met haar dagelijkse plamuuruur.
Lekker! Met een paar schijven verse sinaasappel zou het nog beter smaken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy maakt gemberthee. Spannender dan dit is het niet.
Voor Tyron wel. Hij wist niet dat je gember kon snijden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy maakt gemberthee. Spannender dan dit is het niet.
Ze mocht een slokjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
HM wordt op haar wenken bediend.![]()
[ afbeelding ]
ja joh altijd, die wekpotten met griekse yoghurt vorig jaar en kwark dit jaar, word allemaal gevuld omdat die liter emmertjes afplakken teveel werk is, net als de pakken melk helemaal afplakken is teveel werkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat die flessen achter worden gevuld?
Lijkt me wat meer werk dan spinazie in een pot douwen.
Karin draagt vanavond haar bottenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Het Vlaamse woord van vandaag is
Sletsen ( als je het zo schrijft )
We horen het elke dag als Karen ze zoekt
ZOveel smeren ze er op en het maakt ze niet echt mooier altijdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice bezig met haar dagelijkse plamuuruur.
Ik dacht ff dat er een dooie cavia lagquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze livestream wordt mede mogelijk gemaakt door Alabastine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net de CoS daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:31 schreef engine het volgende:
Er gaan er twee meent Ashley. En ze denkt ook nog dit en dat. Maar kan ook zijn..
Ze denkt wat afquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:31 schreef engine het volgende:
Er gaan er twee meent Ashley. En ze denkt ook nog dit en dat. Maar kan ook zijn..
Maar wie is dan de Ashley hierquote:
Klopt dat week 6 ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: 2 jaar geleden ook 2 in week 6. Weet ik van Jim. Z'n nichtje ging er toen uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.m.wikipedia.or(...)d_Belgian_TV_series)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt dat week 6 ?
Vera en Leroy waren met Valentijn .. was dat week 6?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt dat week 6 ?
Vera en Leroy waren met Valentijn .. was dat week 6?
Sletsen, ook wel gekend als slashen of sloeffen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Het Vlaamse woord van vandaag is
Sletsen ( als je het zo schrijft )
We horen het elke dag als Karen ze zoekt
Sletsen zijn teenslippersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:44 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Sletsen, ook wel gekend als slashen of sloeffen.
Streekgebonden...quote:
Jimmy moet soms gewoon niet denkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy is bang dat iemand zal gaan omdat z'n speech minder oprecht leek. Weet het niet zeker, maar geloof Randy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
De sociale controle in Schagen is heel ergJa, dat dacht ik al....Want heel Schagen kent Ashley. Iedereen weet wie zij is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was precies mijn gedachte net.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
Het voelt allemaal ietwat nep bij Sabeau
Kan er niet wat anders van maken
Tis een koetjes kalfjes gesprek tussen Ash Sabeau en Jimmy
Woon ook in een dorpquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al....Want heel Schagen kent Ashley. Iedereen weet wie zij is....
Hier nog een maar denk zelfs dat in mijn straat sommige niet eens weten wie ik ben......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woon ook in een dorp
Herken wat ze zegt
Als je je daar wat van aantrekt kan het heftig zijn .
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:35 schreef Jockari het volgende:
Hier mijn stem.
Gewoon om de spanning onderaan de genomineerden er wat in te houden...Idem voor mij , probeer zo lang als mogelijk de vrouwen hoe vervelend ze ook mogen zijn erin te houden .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel leuker dan naar een bende mannen te kijken
Maar deze keer zal het wel moeilijker worden.
Tunnels misschien.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
Ash is bang voor sluizen zwembadroosters en ?
Ze rijdt dan ook om
Gemalen...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
Ash is bang voor sluizen zwembadroosters en ?
Ze rijdt dan ook om
Dat is raar, als zij de koningin was, was haar partner prins-gemaalquote:
zo'n rooster van de pompquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:24 schreef engine het volgende:
Ik begrijp alleen totaal niet waar Ashley het over heeft. Een angst in een zwembad.
Ik ken het wel hoor, vroeger is een meisje in het zwembad verdronken doordat ze met haar haar in het rooster vastzat. Ik heb sindsdien ook echt angst voor zwembadroostersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:24 schreef engine het volgende:
Ik begrijp alleen totaal niet waar Ashley het over heeft. Een angst in een zwembad.
Ja maar ook de afsluitdijk gaat ze niet overheenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zo'n rooster van de pomp
zit ieder jaar wel een kind in vast in het buitenland met de haren en verdrinkt dan.
is dat het over de top pakje?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Glenn lijkt er het zijne van te denken
Nee, dat had ze nog niet aangehad, wat het gaat worden is ze nog niet over uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is dat het over de top pakje?
ze was ook voor Do bezigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi schrijft een kaartje voor randy in de slaapkamer
tekst: Zo dankbaar dat ik je heb leren kennen. jij hebt mijn tijd in bb mooier gemaakt.
Blijf
hmm kaartje is uit beeld
Schakelde net pas de streams aan. Lief dat er weer kaartjes geschreven worden.quote:
Volgens mij bid hij ook zo af en toe....en heeft verschilende rituelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie heeft iets gemaakt waar olie in zit en denkt daarmee te kunnen schrijven?
tom bekijkt het aandachtig en ziet dat het blijft hangen aan de rand.
Jimmie gaat eten
tom blijft nog even zitten, hij lijkt erg in gedachten.
ben wel nieuwsgierig na de titelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar ook de afsluitdijk gaat ze niet overheen
Dus iets met water aan 2 kanten blijkbaar
Offtopic:
Ikzelf heb angst in tunnels of aquaducten , ik ga er wel doorheen maar met een diepe zucht van opluchting als ik er weer uit ben
Dus ook dat water weer.. en bij mij gekomen door die film met sylvester stalone (weet titel ff niet meer)
wijder dan wijd?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Doriana is kleedjes aan het uitzoeken voor vanavond, ze wil 'over the top'.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij bid hij ook zo af en toe....
Is ze dan rijkelijk laat mee .quote:
mic zat weer eens niet goedquote:
Ja sneu hé....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
Als do eruit gaat
Gaat ro het zwaar krijgen
Heel zwaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
stream loopt iets achter hierquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
Alice zegt nu ook constant besef dat
2sl'squote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
Ro wil graag wat horen van thuis
( zei ze 5 minuutjes terug)
Elke keer weer hoor je dat terug
Vindt dat een beetje zeuren.
Doen ze steeds vaker....Ashley wil zo graag foto's of een brief.. Den Danny wil ook graag iets maar weet niet meer wat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
Ro wil graag wat horen van thuis
( zei ze 5 minuutjes terug)
Elke keer weer hoor je dat terug
Vindt dat een beetje zeuren.
Dat begrijpt ze wel als ze vanavond niet meer terug keert.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
Alice doet heeeel veel aannames in dit gesprek naar do
Dat kijkers zien dat do zich open heeft gesteld
En ze gunnen haar ook om verder te komen
Alice heeft werkelijk geen idee
Terwijl het niet gemeend is.....had het niet van haar verwacht maar vindt het wel heel apart.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Alice weer met haar lulverhalen. Je komt er dan ook nooit meer tussen. Het enige wat je kan doen is knikken en beamen.
ik vind dat niet zo gek, ze hebben allemaal iets moeten inleveren volgens mij, wat niet mee naar binnen mocht. In andere jaren werden dan ook mondjesmaat zulke dingen het huis in gebracht, net zoals dit jaar het fotoboekje van Jimmy en de knuffel van Tom's zoontje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doen ze steeds vaker....Ashley wil zo graag foto's of een brief.. Den Danny wil ook graag iets maar weet niet meer wat.
Voor degenen die Chrome gebruiken. Rechtsboven 3 horizontale balkjes met een muzieknoot, klik daarop, en je kunt alles vooruit en achteruit klikken, zonder steeds de streams te moeten verversen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stream loopt iets achter hier![]()
ff verversen hiero
Oww wederom bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor degenen die Chrome gebruiken. Rechtsboven 3 horizontale balkjes met een muzieknoot, klik daarop, en je kunt alles vooruit en achteruit klikken, zonder steeds de streams te moeten verversen.
[ afbeelding ]
Wie is zijn nicht?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: 2 jaar geleden ook 2 eruit in week 6. Weet ik van Jim. Z'n nichtje ging er toen uit.
Kunnen we deze even inlijsten...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: we zijn vanaf dag 1 op 1 persoon aan het gaan en dat wil niet lukken
we willen niet taktis spelen we zijn gevoels mensen
ik zou dat nooit doen
Zegt dat wat over Schagen of zegt dat wat ober haar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al....Want heel Schagen kent Ashley. Iedereen weet wie zij is....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kunnen we deze even inlijsten...
Laat me denken........Schagen is een leuk dorpje.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:55 schreef marky het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Schagen of zegt dat wat ober haar.
Als ik dat doe, lijkt het wel alsof een holbewoner het heeft geschreven, ik heb daar een TE onleesbaar handschrift voor🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:00 schreef rinardo het volgende:
Er zijn niet veel mensen die nog aan elkaar schrijven, en zo netjes!!!
[ link | afbeelding ]
En toch wordt op de poll van Salar veel meer gestemd. 9k votes waren het vorige keer en bij salar 20kquote:
Nee dat zie je verkeerd, Glenn snapt Ashley niet...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Drama tussen Ashley en Glenn
Ze lijken elkaar niet helemaal te begrijpen
Goeiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:57 schreef Ireth het volgende:
Ashley: "er hoeft niet altijd iets te zijn, dan hoeft er ook niks over gezegd te worden.."
Kan iemand Tom even bij dit gesprek roepen???
Hahahaha dit is inderdaad hoe het gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Over elkaar aankijken.
Ashley was gister aan het eind van haar latijn, heel moe en cocoonen. Been there done that.
het is niet allemaal zo groot.
Glenn dacht moet dat zo? die reacties. Iets met pizza's.
doet eerst dat haar dan hebben wij meer pizza's (versta hem moeilijk)
Denk dat Glenn nog niet weet hoe ze is.......Glenn gewoon overal in mee stemmen anders ligt je er gauw uit als je haar te veel tegenspreekt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
haar reactie was meer een reactie op zijn reactie ' ik zal hem even terug kaarten'.
Rummikubquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef spapaars het volgende:
Tom en Jim zijn al een tijdje bezig met iets te maken.
Maar wat?
rummicubquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef spapaars het volgende:
Maar wat?
Ja inderdaad, al ging het mij meer om de uitspraak "taktes"🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ze dan rijkelijk laat mee .
Ze heeft Tom vanaf week 2 tactisch zwart gemaakt
Vind het wel goed dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef Adixsh het volgende:
Glenn kan niks met drama. Het is niet de eerste keer dat hij haar aanspreekt op heftige reactie ergens op.
Rummikubquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef spapaars het volgende:
Maar wat?
Yep, hijs ook wel de enige die echt een gesprek aan gaat en tegen haar in durft te gaan..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het wel goed dat hij dat doet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ah de langharige blonde cavia's gaan terug het hok in...
Het zit de dames ook heel niet lekker dat Glenn ook aandacht geeft aan Saboo....en daar maken zij gelijk flirten van zodat hij dat niet meer doet....en flink veel herhalen dat flirten (werkt goed dat merk je hier.)Smerige praktijken zijn dat van de dames. Hebben de andere bewoners ook hun mening daarover of is hun niks opgevallen van dat flirten....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef Ireth het volgende:
Ashley was even in gesprek met haar vriendinnetje (ja -tje) en Glenn kwam daarbij en dat mocht niet dus heb ze hem de hele dag niet meer aangekeken maar Glenn zat verkeerd want er was niks...
Zoiets.. geloof ik..
Ashley moet er toch goed uitzien vanavondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ah de langharige blonde cavia's gaan terug het hok in...
Ik ook, hou wel van zijn nuchtere directheidquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het wel goed dat hij dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |