SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar ben ik sowieso voorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Thorelf het volgende:
Die lange en Ro moeten op de bank zegt Ashley:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu echt weg, voor de dagdienst .....![]()
[ afbeelding ]
Dubbelspel van Jimmy - 23 februari 2024.Ik dacht dat je het alleen via DM wilde doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Wat een teamwork.quote:
Ja jij dacht 25?quote:
Ty wil haar al vanaf het begin weg hebben en kan het niet uitstaan dat dat niet lukt.quote:
Alles mist ze , ze heeft zo totaal niet meer een sociale leven en heeft niet door dat ze het nu nog maar een paar uurtjes bij haar zitten en dan zat worden.......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:36 schreef Puzzie het volgende:
Hier moet Ash gewoon eens mee ophouden , niet alles draait om 'de game'
Hoe harder ze dat roepen des te populairder ze wordt dus ga voorallll zo doorrrquote:
Die lange is tyron daar is ze al weken mee bezig.....en alleen omdat hij haar zoveel mogelijk mijdt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Thorelf het volgende:
Die lange en Ro moeten op de bank zegt Ashley:)
Nou zo extreem is het ook weer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alles mist ze , ze heeft zo totaal niet meer een sociale leven en heeft niet door dat ze het nu nog maar een paar uurtjes bij haar zitten en dan zat worden.......
Oh het gaat over Ty die zo vreselijk agressief kan reageren. Hij bemoeit zich met alles en gaat schreeuwen net zoals hij bij mij deed met lenie hoor ik.
En ja dat komt natuurlijk ook goed uit bij Tom......
Was eigenlijk al gelukt, puur omdat Sonja vrijwillig vertrok zit ze daar nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ty wil haar al vanaf het begin weg hebben en kan het niet uitstaan dat dat niet lukt.
Dus dan laat je net zo goed kennen ,
De eerste keer is ze genomineerd door Danny was niet meteen Ty zijn keus. De tweede keer kwam ze terug met nominatie. De derde keer zaten ze samen op de bank en de 4e keer is ze erop gezet door Randy. Alleen bij de laatste keer heeft Ty enige invloed gehad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ty wil haar al vanaf het begin weg hebben en kan het niet uitstaan dat dat niet lukt.
Dus dan laat je net zo goed kennen ,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |