Kunnen we deze even inlijsten...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: we zijn vanaf dag 1 op 1 persoon aan het gaan en dat wil niet lukken
we willen niet taktis spelen we zijn gevoels mensen
ik zou dat nooit doen
Zegt dat wat over Schagen of zegt dat wat ober haar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al....Want heel Schagen kent Ashley. Iedereen weet wie zij is....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kunnen we deze even inlijsten...
Laat me denken........Schagen is een leuk dorpje.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:55 schreef marky het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Schagen of zegt dat wat ober haar.
Als ik dat doe, lijkt het wel alsof een holbewoner het heeft geschreven, ik heb daar een TE onleesbaar handschrift voor🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:00 schreef rinardo het volgende:
Er zijn niet veel mensen die nog aan elkaar schrijven, en zo netjes!!!
[ link | afbeelding ]
En toch wordt op de poll van Salar veel meer gestemd. 9k votes waren het vorige keer en bij salar 20kquote:
Nee dat zie je verkeerd, Glenn snapt Ashley niet...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Drama tussen Ashley en Glenn
Ze lijken elkaar niet helemaal te begrijpen
Goeiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:57 schreef Ireth het volgende:
Ashley: "er hoeft niet altijd iets te zijn, dan hoeft er ook niks over gezegd te worden.."
Kan iemand Tom even bij dit gesprek roepen???
Hahahaha dit is inderdaad hoe het gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Over elkaar aankijken.
Ashley was gister aan het eind van haar latijn, heel moe en cocoonen. Been there done that.
het is niet allemaal zo groot.
Glenn dacht moet dat zo? die reacties. Iets met pizza's.
doet eerst dat haar dan hebben wij meer pizza's (versta hem moeilijk)
Denk dat Glenn nog niet weet hoe ze is.......Glenn gewoon overal in mee stemmen anders ligt je er gauw uit als je haar te veel tegenspreekt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
haar reactie was meer een reactie op zijn reactie ' ik zal hem even terug kaarten'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |