Rummikubquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef spapaars het volgende:
Tom en Jim zijn al een tijdje bezig met iets te maken.
Maar wat?
rummicubquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef spapaars het volgende:
Maar wat?
Ja inderdaad, al ging het mij meer om de uitspraak "taktes"🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ze dan rijkelijk laat mee .
Ze heeft Tom vanaf week 2 tactisch zwart gemaakt
Vind het wel goed dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef Adixsh het volgende:
Glenn kan niks met drama. Het is niet de eerste keer dat hij haar aanspreekt op heftige reactie ergens op.
Rummikubquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef spapaars het volgende:
Maar wat?
Yep, hijs ook wel de enige die echt een gesprek aan gaat en tegen haar in durft te gaan..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het wel goed dat hij dat doet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ah de langharige blonde cavia's gaan terug het hok in...
Het zit de dames ook heel niet lekker dat Glenn ook aandacht geeft aan Saboo....en daar maken zij gelijk flirten van zodat hij dat niet meer doet....en flink veel herhalen dat flirten (werkt goed dat merk je hier.)Smerige praktijken zijn dat van de dames. Hebben de andere bewoners ook hun mening daarover of is hun niks opgevallen van dat flirten....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef Ireth het volgende:
Ashley was even in gesprek met haar vriendinnetje (ja -tje) en Glenn kwam daarbij en dat mocht niet dus heb ze hem de hele dag niet meer aangekeken maar Glenn zat verkeerd want er was niks...
Zoiets.. geloof ik..
Ashley moet er toch goed uitzien vanavondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ah de langharige blonde cavia's gaan terug het hok in...
Ik ook, hou wel van zijn nuchtere directheidquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het wel goed dat hij dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |