Te weinig ???quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... Hoezo?? Pizza is nog gewoon eetbaar.
verse melkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef humpty het volgende:
Hier kunnen we bij de boer nog gewoon flessen melk kopen
Ach ja is ook zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
Hier ook
[..]
verse melk![]()
Maar ze hebben daar nog steeds soja meuk
Wtf hebben ze dat weggegooid?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... Hoezo?? Pizza is nog gewoon eetbaar.
de hand-kreidlersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Jaaaa electrische tandenborstel genot
Den Dannyquote:
Ronahiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
Karen en ? Tom hebben de afwas nog gedaan vannacht
Zegt Karen net
vanwege de reklame schenken ze die pakken leeg in de flessen. Klusje voor de stagiairquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:57 schreef humpty het volgende:
Hier kunnen we bij de boer nog gewoon flessen melk kopen
Ik versta ze primaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zijn ook echt niet te verstaan he 😔
Goedemorgen
Het wordt wel ietwat saai jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice bezig met haar dagelijkse plamuuruur.
Lekker! Met een paar schijven verse sinaasappel zou het nog beter smaken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy maakt gemberthee. Spannender dan dit is het niet.
Voor Tyron wel. Hij wist niet dat je gember kon snijden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy maakt gemberthee. Spannender dan dit is het niet.
Ze mocht een slokjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
HM wordt op haar wenken bediend.![]()
[ afbeelding ]
ja joh altijd, die wekpotten met griekse yoghurt vorig jaar en kwark dit jaar, word allemaal gevuld omdat die liter emmertjes afplakken teveel werk is, net als de pakken melk helemaal afplakken is teveel werkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat die flessen achter worden gevuld?
Lijkt me wat meer werk dan spinazie in een pot douwen.
Karin draagt vanavond haar bottenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Het Vlaamse woord van vandaag is
Sletsen ( als je het zo schrijft )
We horen het elke dag als Karen ze zoekt
ZOveel smeren ze er op en het maakt ze niet echt mooier altijdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice bezig met haar dagelijkse plamuuruur.
Ik dacht ff dat er een dooie cavia lagquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze livestream wordt mede mogelijk gemaakt door Alabastine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net de CoS daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:31 schreef engine het volgende:
Er gaan er twee meent Ashley. En ze denkt ook nog dit en dat. Maar kan ook zijn..
Ze denkt wat afquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:31 schreef engine het volgende:
Er gaan er twee meent Ashley. En ze denkt ook nog dit en dat. Maar kan ook zijn..
Maar wie is dan de Ashley hierquote:
Klopt dat week 6 ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: 2 jaar geleden ook 2 in week 6. Weet ik van Jim. Z'n nichtje ging er toen uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.m.wikipedia.or(...)d_Belgian_TV_series)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt dat week 6 ?
Vera en Leroy waren met Valentijn .. was dat week 6?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt dat week 6 ?
Vera en Leroy waren met Valentijn .. was dat week 6?
Sletsen, ook wel gekend als slashen of sloeffen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Het Vlaamse woord van vandaag is
Sletsen ( als je het zo schrijft )
We horen het elke dag als Karen ze zoekt
Sletsen zijn teenslippersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:44 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Sletsen, ook wel gekend als slashen of sloeffen.
Streekgebonden...quote:
Jimmy moet soms gewoon niet denkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy is bang dat iemand zal gaan omdat z'n speech minder oprecht leek. Weet het niet zeker, maar geloof Randy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
De sociale controle in Schagen is heel ergJa, dat dacht ik al....Want heel Schagen kent Ashley. Iedereen weet wie zij is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was precies mijn gedachte net.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
Het voelt allemaal ietwat nep bij Sabeau
Kan er niet wat anders van maken
Tis een koetjes kalfjes gesprek tussen Ash Sabeau en Jimmy
Woon ook in een dorpquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al....Want heel Schagen kent Ashley. Iedereen weet wie zij is....
Hier nog een maar denk zelfs dat in mijn straat sommige niet eens weten wie ik ben......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woon ook in een dorp
Herken wat ze zegt
Als je je daar wat van aantrekt kan het heftig zijn .
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:35 schreef Jockari het volgende:
Hier mijn stem.
Gewoon om de spanning onderaan de genomineerden er wat in te houden...Idem voor mij , probeer zo lang als mogelijk de vrouwen hoe vervelend ze ook mogen zijn erin te houden .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel leuker dan naar een bende mannen te kijken
Maar deze keer zal het wel moeilijker worden.
Tunnels misschien.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
Ash is bang voor sluizen zwembadroosters en ?
Ze rijdt dan ook om
Gemalen...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
Ash is bang voor sluizen zwembadroosters en ?
Ze rijdt dan ook om
Dat is raar, als zij de koningin was, was haar partner prins-gemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |