Ja, ik snap het ook niet waaromquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:03 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zag het.. ik heb wél alles gelezen. Wat een gezeik.
klopt, had ik ook gezien, nog geen update gelezen!!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
@:Fritsie1960 melde gisteren dat ie naar het zkh moest ivm een waarschijnlijke breuk in zijn stoma. Is daar een update van geweest dat jullie weten? Voor ik alle COSsen voor jan Doedel ga doorspitten..
Ik lees al geen eens COS terug van de nacht. Als er niks in de SV staan is er ook niks belangrijks geweest...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:03 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zag het.. ik heb wél alles gelezen. Wat een gezeik.
Nee was ook niet mn bedoelingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed je ook goedMaar een pol over wie van hier een Ashley zou zijn is ook hier geen goed idee
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:22 schreef rinardo het volgende:
Dit filmpje , het einde hylarisch , deze man maakt zelf filmpjes maar geeft er een knipoog aan, soms lig ik in een deuk, maar dit einde!! moest ik zo hard lachen
https://www.facebook.com/(...)YvL8vuEPiiNuxgXCCP8l
Die nacht cossen teruglezen is voor mij heel vermoeiend (mn ziekte) maar als ik dan met mn hersens ook nog moet splitzen wat wel en niet relevant is is het nog moeilijker, er zijn een paar die gewoon scheit hebben en elke nacht off topic gaan, terwijl ik toch graag bijblijf, het is moeilijk.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees al geen eens COS terug van de nacht. Als er niks in de SV staan is er ook niks belangrijks geweest...
voel me echt dom( en ben ik echt niet snap best veel) maar kan echt niets vinden van ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hardwareversnelling uitschakelen
Selecteer het paneel Geavanceerd en het tabblad Algemeen. Haal het vinkje weg bij Hardwareversnelling gebruiken wanneer beschikbaar. en selecteer Afsluiten. Start Firefox zoals u gewend bent
https://support.mozilla.o(...)nelling-uitschakelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voel me echt dom( en ben ik echt niet snap best veel) maar kan echt niets vinden van dit
Ik weet het niet kan wel even op zijn FB kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
@:Fritsie1960 melde gisteren dat ie naar het zkh moest ivm een waarschijnlijke breuk in zijn stoma. Is daar een update van geweest dat jullie weten? Voor ik alle COSsen voor jan Doedel ga doorspitten..
Ik gebruik zelf geen Firefox maar vond wel deze video. In het Engels maar zou in het Nederlands op dezelfde plek moeten zitten denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voel me echt dom( en ben ik echt niet snap best veel) maar kan echt niets vinden van dit
Ow als je dat wilt? Ben wel benieuwd hoe het is nu.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het niet kan wel even op zijn FB kijken
Ik weet het dat jij dat niet zal doen, maar je weet nooit wie het leest en wel gaat doenquote:
Ik snap je helemaal Rinardo, maar het is en blijft lastig om alles weg te halen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die nacht cossen teruglezen is voor mij heel vermoeiend (mn ziekte) maar als ik dan met mn hersens ook nog moet splitzen wat wel en niet relevant is is het nog moeilijker, er zijn een paar die gewoon scheit hebben en elke nacht off topic gaan, terwijl ik toch graag bijblijf, het is moeilijk.....
Yessssss !! gelukt heb nu beeld met een screenshot, echt heel vreemd want 3 weken terug dat ik op ash gestemd had kreeg ik toen wel een screen maar sindsdien totaal niet meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://support.mozilla.o(...)nelling-uitschakelen
Staat daar over niets, maar staat wel bij een ander bericht van hem dat het goed gaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow als je dat wilt? Ben wel benieuwd hoe het is nu.
ook bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf geen Firefox maar vond wel deze video. In het Engels maar zou in het Nederlands op dezelfde plek moeten zitten denk ik.
Nee hoef ook geen details, vind het al fijn te horen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat daar over niets, maar staat wel bij een ander bericht van hem dat het goed gaat
Kan natuurlijk niet vertellen exact wat er staat want is wel prive
Poste hij gisteren ik kijk af en toe wel even als we hem hier nog niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hoef ook geen details, vind het al fijn te horen dat het goed gaatThanks!
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:48 schreef GayGuy het volgende:
Wie is die Oliver de volder eigenlijk, waar al die polls van worden gedeeld? Waarom hechten we hier zoveel waarde aan zijn polls?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft de grootste Facebook groep mbt bb, dus het hoogst aantal stemmende mensen in een poll. Zegt natuurlijk uiteindelijk niks, maar geeft wel een leuke voorspelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DIt kan ook mooi hier, heeft niets met de streams te makenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goedemorgen @Ireth, is goed afgelopen. Wel ff in de gaten houden en als ik weer zo'n pijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Joyce-43 het volgende:
joepie filmpje lukt ook.......... kan nu gaan spammen haha![]()
met filmpjes en fotos
Ah gelukkig!! Fijn je hier weer te zien!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen @:Ireth, is goed afgelopen. Wel ff in de gaten houden en als ik weer zo'n pijn
krijg willen ze foto's zien.
Dat kan ik dan weer niet, geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Joyce-43 het volgende:
joepie filmpje lukt ook.......... kan nu gaan spammen haha![]()
met filmpjes en fotos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |