De bezemwagen is er doorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:50 schreef rinardo het volgende:
nou was weer heerlijk terug lezen de nacht cos![]()
quote:
Morguhquote:
De SV worden goed bijgehouden. Gelukkig kan je die dan nog terug lezen dan ben je vaak wel weer op de hoogtequote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:31 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen![]()
Zal vandaag niet veel kunnen volgen. Maar ik lees het tussendoor wel om bij te blijven.
ik denk als we daar een poll van maken dat er 1 met kop en schouders bovenuit steektquote:
Laten we dat dan maar niet gaan doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk als we daar een poll van maken dat er 1 met kop en schouders bovenuit steekt
Wat dacht je waarom ik deze vraag in de SC beantwoorde!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we dat dan maar niet gaan doen
Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef RelDaThief het volgende:
Ik moest er wel een beetje om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk als we daar een poll van maken dat er 1 met kop en schouders bovenuit steekt
Op zaterdag 24 februari 2024 10:05 schreef Jockari het volgende:Idd, maar da's ook al 't begin van de Kempen en bijna 't begin van Limburg, dus kunnen er vanalle invloeden in zitten.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Streekgebonden...
Ben zelf van Vlaams Brabant en deels opgegroeid in West-Vlaanderen.
Bij ons zijn 't slashen of sloeffen, ginder sletsen. teenslippers zijn daar teensletsen en waarschijnlijk ook nog een lokale variant die'k al lang vergeten ben.
Je moet bij de instellingen van je browser "hardware versnelling" uitschakelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
iemand enig idee hoe het komt dat mijn screenshots en filmpjes zwart picture is bij qyazo? zelfs ook als ik picture en picture beeld heb
wie kan me helpen
Ga in Google Chrome naar de instellingen via de drie horizontale puntjes in de rechterbovenhoek. Klik vervolgens op Systeem en zorg ervoor dat Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar is uitgeschakeld. Bij Microsoft Edge werkt dit op een soortgelijke manier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
iemand enig idee hoe het komt dat mijn screenshots en filmpjes zwart picture is bij qyazo? zelfs ook als ik picture en picture beeld heb
wie kan me helpen
ja ik werk met firefox had ik even moeten zeggen misschien ook voor @enginequote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ga in Google Chrome naar de instellingen via de drie horizontale puntjes in de rechterbovenhoek. Klik vervolgens op Systeem en zorg ervoor dat Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar is uitgeschakeld. Bij Microsoft Edge werkt dit op een soortgelijke manier.
ja als je wilt graag want ik heb dit al keer geprobeerd uit te zoeken en was me niet gelukt ( ik werk met firefox)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet bij de instellingen van je browser "hardware versnelling" uitschakelen.
Zal straks anders even een screenshot plaatsen als je het niet kunt vinden.
Hardwareversnelling uitschakelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik werk met firefox had ik even moeten zeggen misschien ook voor @:engine
Dat deed je ook goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat dacht je waarom ik deze vraag in de SC beantwoorde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |