https://nl.boohoo.com/quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij dat die wist waar Sabeau haar kleding koopt?
Ja dat was het !! Dank jequote:
Action ???quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij dat die wist waar Sabeau haar kleding koopt?
Hou niet van spa blauw ik hou van de bubbelsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spa rood ??? Spa bruis zeggen wij hier. Spa blauw is 'ne platte water'.
Als je ooit eens in belgie komt... altijd handig deze termen
YW.quote:
hebben ze in België ook spa ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spa rood ??? Spa bruis zeggen wij hier. Spa blauw is 'ne platte water'.
Als je ooit eens in belgie komt... altijd handig deze termen
Jij bent de Ty van de COS.quote:
ik dacht , ik pas de vragen een beetje aan aan het nivo van BBquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij bent de Ty van de COS.
Natuurlijk hebben wij in belgie geen Spa. Net zoals geen Stella, Jupiler, Duvel, West-Vleteren,, hebben we allemaal niet natuurlijk
wij drinken gewoon water uit de kraanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik prefereer toch San Pellegrino of Perrier.
Specialer maar meer zouten in natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik prefereer toch San Pellegrino of Perrier.
Dat compenseer ik met veel bier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Specialer maar meer zouten in natuurlijk
#metooquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat compenseer ik met veel bier.
quote:Op zondag 25 februari 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine ze gaan live vandaag de Bosuil heeft al eieren
https://www.vogelbescherm(...)k2-Vh3oaAu70EALw_wcB
Morguh Ruudquote:Op zondag 25 februari 2024 08:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Goedemorgen
Bij mij staat BDL ook al aan [ afbeelding ]
Het is al begonnen Dot. Om 10 voor acht gingen er een aantal live. Maar ja, daar heb je inderdaad niet veel tijd voor hè, als ons bowaatjequote:Op zondag 25 februari 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh RuudJa het gaat weer beginnen vandaag. Hopelijk vergeet ik niet te kijken dit jaar vorig jaar door BB en EJVJL helemaal geen tijd gehad om veel te kijken.
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is al begonnen Dot. Om 10 voor acht gingen er een aantal live. Maar ja, daar heb je inderdaad niet veel tijd voor hè, als ons bowaatje [ link | afbeelding ]
Ja dat kan Adixsh maar dan moet je een abonement hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 08:33 schreef Adixsh het volgende:
@:dotteke kan ik hier ook users blocken zodat ik niet meer zie wat ze schrijven?
Ah. Ik kijk even.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan Adixsh maar dan moet je een abonement hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zet je iemand op blokkeer door bij een berichtje van die persoon hier op te klikken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hey, wat tof. Ik ging net kijken bij de abbonementen en zag het, begreep er al niks van. Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zet je iemand op blokkeer door bij een berichtje van die persoon hier op te klikken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |