tis straat taalquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's geen moeilijke gok inderdaad .. .zou raar zijn als het japans is.
in straattaal wordt het gebruikt als in lovequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
oh ik dacht een afkorting van loser of big idiots
dat dacht ik inderdaad als 2equote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
in straattaal wordt het gebruikt als in love
surinaams is schatje/hou van jou
roddelen dat ze doen daarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef Puzzie het volgende:
Over de Tesla , opladen , mobiel afgeven voor het huis , iets met half zes " zendercheck'
[ afbeelding ]
Nee de vader van karen noemt ze zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
Danny heeft het over Patje
aka Patrick
de wielrenner ex BB-er
Als ik Patje hoor moet ik altijd aan Utopia denkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
Danny heeft het over Patje
aka Patrick
de wielrenner ex BB-er
ze hadden het volgens mij over ex bb patjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee de vader van karen noemt ze zo
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk gesprek tussen Jimmy en Ashley.
Niet zo zeiken Jimmy.. je hebt net een persoonlijk voorwerp gehad. Ik begrijp ook nooit nie5 zo goed dat ze dat willen weten? Als het niet goed zou gaan hadden ze allang een bericht gehad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
ik zou gewoon even een
gaat goed willen horen
Was over de papa van Karen, zij noemt hem Patje en of hij ook naar café de Flater zou komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het volgens mij over ex bb patje
over waar hij woonde
en waar hij naar de kroeg ging
Ja maar dat is een keuze.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
tis zo jammer
Jimmy is zo wijs/inzicht
in hoe een brein werkt
en dat hij zich dan zo laat gebruiken door Dylano
Hij wil toch van twee walletjes eten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
tis zo jammer
Jimmy is zo wijs/inzicht
in hoe een brein werkt
en dat hij zich dan zo laat gebruiken door Dylano
dan had ik het foutquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was over de papa van Karen, zij noemt hem Patje en of hij ook naar café de Flater zou komen.
Oh flashback naar Patje van BB 21?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was over de papa van Karen, zij noemt hem Patje en of hij ook naar café de Flater zou komen.
de associatie had ik jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh flashback naar Patje van BB 21?
Dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij patje ipv papa, hij heet ook geen Patrick ofzo hadden ze het over (denk ik gehoord te hebben)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja, maar onze Patje was ook geen wielrenner....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Volgens mij patje ipv papa, hij heet ook geen Patrick ofzo hadden ze het over (denk ik gehoord te hebben)
zeker welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar onze Patje was ook geen wielrenner....
Nee dat was zijn zoon inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar onze Patje was ook geen wielrenner....
Daar sluit ik me bij aan.. alleen maar bankhangers en bedriegers de hele dag. Ashley ligt echt heel erg vaak in haar bed. Ik heb bij haar ook het gevoel dat ze vaak roept dat E zich niet lekker voelt omdat ze dan een excuus heeft en in haar bed mag liggen van BB.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef zodeju het volgende:
Wat fijn dat iedereen overdag op bed mag liggen.....ga denk echt weer afhaken net zoals verleden keer....wil lol zien feestjes een soort Salar met zijn zusje....elke spiegel was voor hem....
En nu alleen maar suffe bedoening....met zoveel hokjes en verstophoekjes geen bal meer aan en dan ook nog 2dezelfde streams vaak voor uren.
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt.................Ohn .die scheerde zijn benen in de huiskamer........
Ik snap maar dat beeld van Den Pat kwam bovenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Volgens mij patje ipv papa, hij heet ook geen Patrick ofzo hadden ze het over (denk ik gehoord te hebben)
Met water in een pan toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig wat ben jij goed in onthouden, maar was dat ook dezelfde die opa geworden was en toen er uitging. omdat hij er eigenlijk zo graag bij had willen zijn of is dat weer een andere oude man.quote:
opa Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig wat ben jij goed in onthouden, maar was dat ook dezelfde die opa geworden was en toen er uitging. omdat hij er eigenlijk zo graag bij had willen zijn of is dat weer een andere oude man.
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wat hij over Ro zei , heeft hij ook tegen Dillie gezegd , dus dat stuk klopt wel, maar verder heb ik er ook een dubbel gevoel bijquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb nu bij elk gesprek war jimmy voert met ashley wanneer gaat hij het doorvertellen aan dilano
Ikweet nog dat ik zo moest lachen omdat zijn kinderen vlug lieten weten dat hij niet naar huis hoeft te komen en een foto van de kleine aan BB hadden gegeven.....was natuurlijk met de beste bedoelingen maar het leek net of ze liever hadden dat hij nog ff wegbleef.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
opa Ja
maar volgens mij wel weggestemd
geen idee of hij echt prof wasquote:
Nee ik denk dat het ook meer in de koppies van die anderen zitquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
alice denkt dat randy en doriana als favoriet eruit komen , want die zijn nog jong en speels (zei ze dat nu echt?? speels?) en dat Glenn naar huis gaat. Dat danny en glenn de deur in moeten dat is haar voorgevoel.
Nadat hij was gestopt als wielrenner is hij een fietsenwinkel begonnen, zijn zoon is/was ook wielrennerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee of hij echt prof was
maar hij wist er enorm veel over
en vertelde ook altijd hele verhalen
ja toch wel hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:40 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Nadat hij was gestopt als wielrenner is hij een fietsenwinkel begonnen, zijn zoon is/was ook wielrenner
ze hadden het over Patjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Beste Cossers het gaat over BB van dit jaar
Dillie snapt dingen die hier vaker gebeuren nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:43 schreef lojanda het volgende:
Dilano zit maar weer eens zonder shirt
aaah mister takketiekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dillie snapt dingen die hier vaker gebeuren niet
Volgens mij heeft hij net “gesport”? Lekker om dan nu met blote zweet oksels op de bank te hangenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dillie snapt dingen die hier vaker gebeuren niet
dat dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij net “gesport”? Lekker om dan nu met blote zweet oksels op de bank te hangen
Dat kan niet ... deze groep roddelt nooit..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Puzzie het volgende:
Ah favo onderwerp Tom weer over de tong
Dan bied ik de Cossers mijn excuus aanquote:
Deze lijst ik even in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan bied ik de Cossers mijn excuus aan
wederom de deksel op hun neusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan niet wachten op de nabespreking in kamp slang vanavond.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah mister takketiek
hij denkt dat Randy als eerste safe is
Nee dat doet alleen club Ashquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan niet ... deze groep roddelt nooit..
Ze wil zo graag zichzelf blijven toch? Lekker een strakke sportlegging aantrekken die haar bilpartij nog eens vijf centimeter naar boven druktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Ireth het volgende:
Karen en Alice speculeren over wat er nog kan komen, misschien nog modeweek, dat er geld uit de pot gaat, dies nog veel te hoog.
Alice doet vanavond kleedje van Ro aan, alles wat ze zelf heeft heeft ze al aangehad...
Kind, trek je sportbroek aan, daar ben je ook al mee op tv geweest tenslotte
Hoe heeft dit nou kunnen gebeuren?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
wederom de deksel op hun neus
Aangezien Alice denkt dat do en ran safe zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
karin is blij dat er geen strubbelingen zijn onderling
alice beaamt ; ze zijn allemaal liefdevol, empatisch en en en
krijgen die niet mee wat daar speelt
We gaan het spel nieieieie meer spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe heeft dit nou kunnen gebeuren?
Wat doen wij toch fout?
Creepy vind ik hem ook niet , achterbaks en gooit graag mensen voor de busquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
Dylano is dan misschien geen creap
maar wel ongelofelijk sneaky
Je ziet hem constant 'scannen' hoe zijn woorden vallen bij degene tegen wie hij praat
Ze doen het allemal daar, de een net zo goed als de ander.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan niet ... deze groep roddelt nooit..
Klopt, hij komt ook echt uit een wielrenners familiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee of hij echt prof was
maar hij wist er enorm veel over
en vertelde ook altijd hele verhalen
Ik hoor het haar zeggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We gaan het spel nieieieie meer spelen.
genietuuuhhhhhhquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:50 schreef Toweler het volgende:
Dilano denkt dat Danny en Glenn door de deur gaan. Dat gaat tegenvallen vanavond
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:51 schreef greysbones het volgende:
Ty heeft al letterlijk gezegd
als randy gaat
heeft hij geen zin meer
zegt Dylano
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
Je ziet hem constant 'scannen' hoe zijn woorden vallen bij degene tegen wie hij praat
Alles wat uit zijn mond komt is zo doordacht en overwogen dat het voor mij zo’n nep en sneaky en creapy persoon isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
het is bijna knapquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano heeft extra motivatie sinds het vertrek van Bassie ... z'n boezemvriend in het huis natuurlijk. Hij wil zo ver mogelijk komen voor Bassie...
Momentje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef humpty het volgende:
En Randy snapt er volgens mij niets van man
De moed zakt je tussen de schoenen zegt Randy
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:51 schreef greysbones het volgende:
Ty heeft al letterlijk gezegd
als randy gaat
heeft hij geen zin meer
zegt Dylano
lekker weer op de bank gaan liggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef humpty het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef humpty het volgende:
Hebben we direct het probleem opgelost dat er een NL man uitmoet ... gelijk 2 eruit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
misschien kan BB dan ook meteen de koffer van Ty klaar zetten
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:54 schreef Ireth het volgende:
Ow, de fans hebben gehoord dat bassie dacht dat ie ging, en daarom ging hij ook..
Randy heeft het andersom, die denkt dat ik mag blijven..
Toch maar liever niet dat we met Dilo overblijvenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben we direct het probleem opgelost dat er een NL man uitmoet ... gelijk 2 eruit.
Jimmy gaat het niet redden als hij het moet hebben van het publiekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:56 schreef Puzzie het volgende:
Als Jimmy het moet hebben van zijn publiek dan moet hij het wel wat eerlijker spelen
Zei Ty dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:57 schreef humpty het volgende:
Dus Randy weg en dan gaat Tyron ook...beloofd is beloofd!
quote:
Nee , want daarvoor doet hij precies de verkeerde dingen . En ik heb het gevoel dat hij zelf niet helemaal doorheeft hoe tegenstrijdig zijn acties overkomen , of dat hij denkt dat mensen niet zien hoe hij tegen Dillie praatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy gaat het niet redden als hij het moet hebben van het publiek
Dat is heel mooiquote:
Maar ja wss gaat DoDo wegquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:58 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja paar keer gezegd dat het voor hem dan ook niet meer hoeft
Ik heb het idee dat Jimmy überhaupt niet met het spel bezig is, buiten de spellen in de gameroom om. Die zit echt op schoolkamp en lol en leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , want daarvoor doet hij precies de verkeerde dingen . En ik heb het gevoel dat hij zelf niet helemaal doorheeft hoe tegenstrijdig zijn acties overkomen , of dat hij denkt dat mensen niet zien hoe hij tegen Dillie praat
Wat een jankerd is dat ook al.. lekker naar huis gaan dan. Ik hoor hem echt alleen maar mopperen en klagen de hele tijd. Wat een ontevreden zeur is die gastquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:58 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja paar keer gezegd dat het voor hem dan ook niet meer hoeft
Nee hij roept iig van niet ,maar ergens is dat natuurlijk wel zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jimmy überhaupt niet met het spel bezig is, buiten de spellen in de gameroom om. Die zit echt op schoolkamp en lol en leuk.
Het gaat niet zoals hij wil en Tom zit hem dwars.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een jankerd is dat ook al.. lekker naar huis gaan dan. Ik hoor hem echt alleen maar mopperen en klagen de hele tijd. Wat een ontevreden zeur is die gast
Bord voor den kop....??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
karin is blij dat er geen strubbelingen zijn onderling
alice beaamt ; ze zijn allemaal liefdevol, empatisch en en en
krijgen die niet mee wat daar speelt
Beiden groepen zijn hetzelfde.. roddelen mopperen en klagen de hele dag door. Er springen er een paar uit die nog erger zijn en er springen er een paar uit die het wat minder doen. Verder tonen ze allemaal hetzelfde gedrag. Ook hebben ze allemaal een veel te groot ego en dat zie je aan het gedrag ook weer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:58 schreef Donna1000 het volgende:
roddel en achterklap, elke BB weer hetzelfde, hun en wij, maar wij doen dat niet, wat zijn hun gemeen, gelukkig zijn wij niet zo.
Er is altijd een groepje dat de sympathie van de kijker/streamer heeft, en de andere groep zich maar afvragen hoe het toch kan, dat de eerlijkste en aardigste mensen weg worden gestemd Yeh right
ik dacht alquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny is dat liedje aan het fluiten de hele tijd
Kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:05 schreef Ireth het volgende:
"Je kunt niet 2x dezelfde reactie posten in hetzelfde topic"
Tegeltjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef humpty het volgende:
Post #122.quote:
en na BB zeggen dat het zooooo leuk wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een jankerd is dat ook al.. lekker naar huis gaan dan. Ik hoor hem echt alleen maar mopperen en klagen de hele tijd. Wat een ontevreden zeur is die gast
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef Donna1000 het volgende:
E
[..]
en na BB zeggen dat het zooooo leuk was
en dikke verhalen vertellenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef Donna1000 het volgende:
E
[..]
en na BB zeggen dat het zooooo leuk was
Is niet erg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, had verder moeten lezen voordat ik reageer.....sorry bij deze.
Zei ik van de week ook al.. je begint het nu echt te zien.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
hebben we geen week 1 pic van jimmy en nu
hij lijkt echt een stuk dunner
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
Dacht ik ook, tot ik hem gisteren zonder shirt op bed zag zitten.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
ook die buik is volgens mij een stuk minderquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Dacht ik ook, tot ik hem gisteren zonder shirt op bed zag zitten.....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:14 schreef Ireth het volgende:
Karen zit in BB om mensen te leren kennen en hun verhalen te horen...
Die kapperszaak loopt niet schijnbaar...
Die is idd nog steeds gigantisch maar kun je nagaan hoe groot hij was bij binnenkomstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Dacht ik ook, tot ik hem gisteren zonder shirt op bed zag zitten.....
Deze is precies 4 week oudquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
Op de kappersschool,? de vakantie's staan toch vast bij een school.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat doet ze naast het lesgeven op school
ja ze geeft les op een mbo (geen idee hoe dat heet in Belgie) en dan kappersvakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op de kappersschool,? de vakantie's staan toch vast bij een school.
Maar kan ze zomaar 3maanden vrij krijgen of is ze gestopt met het les geven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze geeft les op een mbo (geen idee hoe dat heet in Belgie) en dan kappersvak
na haar lesdag heeft ze nog klanten in haar eigen salon
3 maanden een vervanger heeft ze eens verteld.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar kan ze zomaar 3maanden vrij krijgen of is ze gestopt met het les geven.
Ok....dacht voor haar kapperszaak wist niet dat ze les gaf op een school.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
3 maanden een vervanger heeft ze eens verteld.
Lesgeven op een kappersschool? Dat wist ik niet.. vreemd dat je dan geen heren kan knippen want die opleiding heeft ze niet gedaan vertelde ze een tijdje terug toen ze Tom voor de eerste keer ging knippen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat doet ze naast het lesgeven op school
Ja gisteren ook al zoiets verteld,zat ik ook net open mond...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
whutttt
alice had 2 jaar een relatie tot ze 18 werd en daar woonde ze ook
daarna op zichzelf gaan wonen
als ik het verkeerd hoorde correct me
Het is fijn meesterbrein te zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
Dylano denkt dat ze vanavond op een duo moeten stemmen
blijkbaar is het daar echt verdeeld in dames en herenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lesgeven op een kappersschool? Dat wist ik niet.. vreemd dat je dan geen heren kan knippen want die opleiding heeft ze niet gedaan vertelde ze een tijdje terug toen ze Tom voor de eerste keer ging knippen.
Eerder zei ze ook dat ze altijd een relatie heeft en nooit lang zonder vriendje isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
whutttt
alice had 2 jaar een relatie tot ze 18 werd en daar woonde ze ook
daarna op zichzelf gaan wonen
als ik het verkeerd hoorde correct me
Samen op een kamer ivm studie is niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:28 schreef greysbones het volgende:
maar dan woonde ze op haar 16/17de al samen![]()
Ik blijf het raar vinden als je praat over een relatie als je twaalf bentquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef Ireth het volgende:
Alice weer over haar relaties, de eerste van groep 8 tot haar 16e, daarna 2 jaar waarvan ook samen gewoont, 8 maanden geleden uitgegaan met nr3, daarmee 8 maanden relatie gehad.
Nu dus meneer 4..
Die is gewoon vanaf groep 8 in een relatie geweest!
dat zei ze nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Samen op een kamer ivm studie is niet zo vreemd.
vanaf groep 8 noem je toch nog geen relatie (vind ik)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef Ireth het volgende:
Alice weer over haar relaties, de eerste van groep 8 tot haar 16e, daarna 2 jaar waarvan ook samen gewoont, 8 maanden geleden uitgegaan met nr3, daarmee 8 maanden relatie gehad.
Nu dus meneer 4..
Die is gewoon vanaf groep 8 in een relatie geweest!
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef -river- het volgende:
Vanavond twee eruit zou super gaaf zijn![]()
![]()
Dat denk ik dan ook idd.. kapt nooit mannen en heeft ook nog nooit extensions gezet en als ik zie hoe ze de vorige keer met rodekool sap hun haar ging verven vraag ik me af op wat voor opleiding en school ze heeft gezetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar is het daar echt verdeeld in dames en heren
want ze heeft wel verteld dat ze alleen les geeft in dames knippen
Nee , dat noem ik verkering.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
vanaf groep 8 noem je toch nog geen relatie (vind ik)
Zij zei dat, niet ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Groep 8 en dergelijke is bij ons in belgie niet gekend... Leg uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee Randy weg, dan stort Ty inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef Jockari het volgende:
Straks Dor weg. Met wie gaat geitje Ron dan praten ?
Saboo noemde het ook een relatie en zij was 15 jaar . Dat noem ik ook verkeringquote:
klas 6quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Groep 8 en dergelijke is bij ons in belgie niet gekend... Leg uit
Ze deeld nog steeds een appartement in Groningen op de westerhaven, vlak bij mij, en ze heeft altijd appartementen gedeeld vanuit huis, heeft ze gezegd, eerst voor school studie, en nu ivm kosten delen werkquote:
Kalverliefde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Saboo noemde het ook een relatie en zij was 15 jaar . Dat noem ik ook verkering
6e klasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan worden Tyron en zij dikke vriendinnenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef Jockari het volgende:
Straks Dor weg. Met wie gaat geitje Ron dan praten ?
Zijn ze toch al?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan worden Tyron en zij dikke vriendinnen
Das belgisch onderwijs. Gewoon niet te snappen dat onderwijs. Is waarschijnlijk Bijzonder Onderwijs (geen examens voor nodig).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook idd.. kapt nooit mannen en heeft ook nog nooit extensions gezet en als ik zie hoe ze de vorige keer met rodekool sap hun haar ging verven vraag ik me af op wat voor opleiding en school ze heeft gezeten
Dan ben je een jaar of twaalf..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
ze zei net echt dat ze met die vriend heeft samengewoondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze deeld nog steeds een appartement in Groningen op de westerhaven, vlak bij mij, en ze heeft altijd appartementen gedeeld vanuit huis, heeft ze gezegd, eerst voor school studie, en nu ivm kosten delen werk
Heel slim, hier thuis hoeft dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze deeld nog steeds een appartement in Groningen op de westerhaven, vlak bij mij, en ze heeft altijd appartementen gedeeld vanuit huis, heeft ze gezegd, eerst voor school studie, en nu ivm kosten delen werk
Kalverliefde noemen wij dat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Saboo noemde het ook een relatie en zij was 15 jaar . Dat noem ik ook verkering
Ach nee he...zit Ashley weer fout met haar voorspellingen......gaan er twee uit ik weet het zeker, terwijl de mannen bij al zeiden nee als dat zo is is het pas bij de volgende stemming....quote:
Bij hem thuis bij zijn ouders, als ik het goed begrepen hebquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei net echt dat ze met die vriend heeft samengewoond
die waarmee ze had tot haar 18de(2 jaar)
quote:
quote:
nog steeds vreemdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij hem thuis bij zijn ouders, als ik het goed begrepen heb
dat zei ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zeker weten, dat haar ouders dat goed vonden, had mijn dochter niet hoeven te vragen of doen op die leeftijdquote:
Vanaf 15 jaar noem ik dat verkering,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of kalverliefde maar dat duurde dan best lang.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ik toch![]()
![]()
Oeps ! Niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oefenliefdequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanaf 15 jaar noem ik dat verkering,
In Nederland noemen ze dat zwarte scholen. Je kan dan wel een certificaat halen maar je krijgt geen diploma. Je komt met die papieren ook nooit in een kapsalon. Jaren geleden gingen heel veel meisjes en vrouwen die opleiding doen om bij te verdienen en ontstonden er heel veel thuiskappers. Ik denk dat het dan ook zoiets zal zijn waar Karen lesgeeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Das belgisch onderwijs. Gewoon niet te snappen dat onderwijs. Is waarschijnlijk Bijzonder Onderwijs (geen examens voor nodig).
Dan klopt het precies met haar eerste verkering....die was van zeg maar 12jaar tot 16jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei net echt dat ze met die vriend heeft samengewoond
die waarmee ze had tot haar 18de(2 jaar)
en dat ze daarna op zichzelf is gaan wonen
Dilano was er ook zeker van dat er twee gaan vanavond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach nee he...zit Ashley weer fout met haar voorspellingen......gaan er twee uit ik weet het zeker, terwijl de mannen bij al zeiden nee als dat zo is is het pas bij de volgende stemming....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ik toch![]()
![]()
En ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Had ze het niet goed thuis??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij hem thuis bij zijn ouders, als ik het goed begrepen heb
Oh ja ik ben dan ook al oud.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig noemen ze dat fix hebben![]()
![]()
Nee, bij ons zijn dat meestal "handwerkers" (Schrijnwerkerij, sanitair, (auto)mechanica) en dergelijke... Wel gegeerd op de arbeidsmarkt hoor. Toch bij ons. Kappers en kapsters zijn er volgens mij genoeg, op iedere straathoek hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
In Nederland noemen ze dat zwarte scholen. Je kan dan wel een certificaat halen maar je krijgt geen diploma. Je komt met die papieren ook nooit in een kapsalon. Jaren geleden gingen heel veel meisjes en vrouwen die opleiding doen om bij te verdienen en ontstonden er heel veel thuiskappers. Ik denk dat het dan ook zoiets zal zijn waar Karen lesgeeft.
Ze was er al vroeg bij iig. Ik zoog op die leeftijd nog op mijn duim en zij waarschijnlijk op iets andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan klopt het precies met haar eerste verkering....die was van zeg maar 12jaar tot 16jaar.
Touch hebben (toesj uitgesproken in vlaanderen)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig noemen ze dat fix hebben![]()
![]()
Aha, dat kan de reden zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze vertelde wel toen ze er in ging dat ze haar vriend en haar Opa en Oma het meest zou missen
toch heb je dan ook ballenquote:
Ik ook ...verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik krijg al kortsluiting als ik haar al zie of hoor
ik dacht dat ze zeiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
Dat zou kunnen, toen ze buiten zaten Alice en Karen zei Karen dat ze het gesprek gister over thuis van haar mooi vond...en toen zei Alice , ik heb het toch niet over mijn ouders gehad en Karen zei nee dat heb je niet. Alice was bang dat ze misschien te veel had gezegd....
Hoorde een keer dat ze het over haar moeder en haar stiefvader hadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
Dat zou kunnen, toen ze buiten zaten Alice en Karen zei Karen dat ze het gesprek gister over thuis van haar mooi vond...en toen zei Alice , ik heb het toch niet over mijn ouders gehad en Karen zei nee dat heb je niet. Alice was bang dat ze misschien te veel had gezegd....
Ja, zoiets maar had dan het woord negatiefs niet gehoord....Het kan ook niet anders want dan had ze het wel geweten als je je ouders niet noemt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat ze zei
ik heb toch niks negatiefs over mijn ouders gezegd
maar kan het mis hebben
Fijn dat er iemand iets voor karen terug doet aangezien zij altijd aan het champignonkapperen is.quote:
wie weet kan Alice geweldige "shiitake-wenkie's" plukkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Fijn dat er iemand iets voor karen terug doet aangezien zij altijd aan het champignonkapperen is.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
Sabo:'ik kan maar niet stoppen met denken aan randy en die plane'
Dillie : 'Wat?"
Savo :'Vliegtuig'
Die blijft lekker nog ffquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef rinardo het volgende:
wie van de 3 vanavond?
[ link | afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
dom van me, ik bedoelde welke jurk
Ik hoop geen van drie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef rinardo het volgende:
Welke jurk zal het worden 1, 2 of 3
[ link | afbeelding ]
Sorry maar bij die derde jurk lijkt het net of die ene tiet groter als haar hoofd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef rinardo het volgende:
wie van de 3 vanavond?
[ link | afbeelding ]
FEBO speciaal voor jou erin gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Ireth het volgende:
Nee, geen gillende Noush op mijn Streamlock!
Daarom mute!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:14 schreef zodeju het volgende:
Nouschka schreeuwt er wel erg bij, kan echt Randy ontzettend afleiden....niet normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Blij dat ze weg isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:14 schreef zodeju het volgende:
Nouschka schreeuwt er wel erg bij, kan echt Randy ontzettend afleiden....niet normaal.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarom mute!Ik snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Is een FB groep die alles van hier haalt.quote:
Ah okayquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een FB groep die alles van hier haalt.
Ruim 20 min SLquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig, kon ik ff de buuf van (91) helpen, wilde 'n eitje bakken maar lukte haar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |