quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:14 schreef Ireth het volgende:
Karen zit in BB om mensen te leren kennen en hun verhalen te horen...
Die kapperszaak loopt niet schijnbaar...
Die is idd nog steeds gigantisch maar kun je nagaan hoe groot hij was bij binnenkomstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Dacht ik ook, tot ik hem gisteren zonder shirt op bed zag zitten.....
Deze is precies 4 week oudquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
hebben we geen week 1 pic van jimmy en nu
hij lijkt echt een stuk dunner
Op de kappersschool,? de vakantie's staan toch vast bij een school.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat doet ze naast het lesgeven op school
ja ze geeft les op een mbo (geen idee hoe dat heet in Belgie) en dan kappersvakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op de kappersschool,? de vakantie's staan toch vast bij een school.
Maar kan ze zomaar 3maanden vrij krijgen of is ze gestopt met het les geven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze geeft les op een mbo (geen idee hoe dat heet in Belgie) en dan kappersvak
na haar lesdag heeft ze nog klanten in haar eigen salon
3 maanden een vervanger heeft ze eens verteld.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar kan ze zomaar 3maanden vrij krijgen of is ze gestopt met het les geven.
Ok....dacht voor haar kapperszaak wist niet dat ze les gaf op een school.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
3 maanden een vervanger heeft ze eens verteld.
Lesgeven op een kappersschool? Dat wist ik niet.. vreemd dat je dan geen heren kan knippen want die opleiding heeft ze niet gedaan vertelde ze een tijdje terug toen ze Tom voor de eerste keer ging knippen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat doet ze naast het lesgeven op school
Ja gisteren ook al zoiets verteld,zat ik ook net open mond...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
whutttt
alice had 2 jaar een relatie tot ze 18 werd en daar woonde ze ook
daarna op zichzelf gaan wonen
als ik het verkeerd hoorde correct me
Het is fijn meesterbrein te zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
Dylano denkt dat ze vanavond op een duo moeten stemmen
blijkbaar is het daar echt verdeeld in dames en herenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lesgeven op een kappersschool? Dat wist ik niet.. vreemd dat je dan geen heren kan knippen want die opleiding heeft ze niet gedaan vertelde ze een tijdje terug toen ze Tom voor de eerste keer ging knippen.
Eerder zei ze ook dat ze altijd een relatie heeft en nooit lang zonder vriendje isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
whutttt
alice had 2 jaar een relatie tot ze 18 werd en daar woonde ze ook
daarna op zichzelf gaan wonen
als ik het verkeerd hoorde correct me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |