Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt.................Ohn .die scheerde zijn benen in de huiskamer........
Dat wat hij over Ro zei , heeft hij ook tegen Dillie gezegd , dus dat stuk klopt wel, maar verder heb ik er ook een dubbel gevoel bijquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb nu bij elk gesprek war jimmy voert met ashley wanneer gaat hij het doorvertellen aan dilano
Ikweet nog dat ik zo moest lachen omdat zijn kinderen vlug lieten weten dat hij niet naar huis hoeft te komen en een foto van de kleine aan BB hadden gegeven.....was natuurlijk met de beste bedoelingen maar het leek net of ze liever hadden dat hij nog ff wegbleef.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
opa Ja
maar volgens mij wel weggestemd
geen idee of hij echt prof wasquote:
Nee ik denk dat het ook meer in de koppies van die anderen zitquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
alice denkt dat randy en doriana als favoriet eruit komen , want die zijn nog jong en speels (zei ze dat nu echt?? speels?) en dat Glenn naar huis gaat. Dat danny en glenn de deur in moeten dat is haar voorgevoel.
Nadat hij was gestopt als wielrenner is hij een fietsenwinkel begonnen, zijn zoon is/was ook wielrennerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee of hij echt prof was
maar hij wist er enorm veel over
en vertelde ook altijd hele verhalen
ja toch wel hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:40 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Nadat hij was gestopt als wielrenner is hij een fietsenwinkel begonnen, zijn zoon is/was ook wielrenner
ze hadden het over Patjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Beste Cossers het gaat over BB van dit jaar
Dillie snapt dingen die hier vaker gebeuren nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:43 schreef lojanda het volgende:
Dilano zit maar weer eens zonder shirt
aaah mister takketiekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dillie snapt dingen die hier vaker gebeuren niet
Volgens mij heeft hij net “gesport”? Lekker om dan nu met blote zweet oksels op de bank te hangenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dillie snapt dingen die hier vaker gebeuren niet
dat dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij net “gesport”? Lekker om dan nu met blote zweet oksels op de bank te hangen
Dat kan niet ... deze groep roddelt nooit..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Puzzie het volgende:
Ah favo onderwerp Tom weer over de tong
Dan bied ik de Cossers mijn excuus aanquote:
Deze lijst ik even in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan bied ik de Cossers mijn excuus aan
wederom de deksel op hun neusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan niet wachten op de nabespreking in kamp slang vanavond.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah mister takketiek
hij denkt dat Randy als eerste safe is
Nee dat doet alleen club Ashquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan niet ... deze groep roddelt nooit..
Ze wil zo graag zichzelf blijven toch? Lekker een strakke sportlegging aantrekken die haar bilpartij nog eens vijf centimeter naar boven druktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Ireth het volgende:
Karen en Alice speculeren over wat er nog kan komen, misschien nog modeweek, dat er geld uit de pot gaat, dies nog veel te hoog.
Alice doet vanavond kleedje van Ro aan, alles wat ze zelf heeft heeft ze al aangehad...
Kind, trek je sportbroek aan, daar ben je ook al mee op tv geweest tenslotte
Hoe heeft dit nou kunnen gebeuren?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
wederom de deksel op hun neus
Aangezien Alice denkt dat do en ran safe zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
karin is blij dat er geen strubbelingen zijn onderling
alice beaamt ; ze zijn allemaal liefdevol, empatisch en en en
krijgen die niet mee wat daar speelt
We gaan het spel nieieieie meer spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe heeft dit nou kunnen gebeuren?
Wat doen wij toch fout?
Creepy vind ik hem ook niet , achterbaks en gooit graag mensen voor de busquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
Dylano is dan misschien geen creap
maar wel ongelofelijk sneaky
Je ziet hem constant 'scannen' hoe zijn woorden vallen bij degene tegen wie hij praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |