Het is daar toch een prima plek voor ongedierte als het niet gebruikt wordt.....tussen een grote open ruimte. Straks liggen er dode ongedierte in die leidingen en afvoer.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik post wat ronahi zei
ik weet het verder ook niet
hoorde gisteren ook zeggen dat ze een nieuwe zouden krijgen of kregen
dat zou wel knap zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is daar toch een prima plek voor ongedierte als het niet gebruikt wordt.....tussen een grote open ruimte. Straks liggen er dode ongedierte in die leidingen en afvoer.....
Nou Jimmy was een grote hulp toch en die wordt niet genoemd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is het dus logisch dat Ashley aanwijzingen gaf![]()
maar netjes gedaan hoor van Karen, en ze had er ook lol in om een keer te doen en ashley was heel blij met het resultaat
Dat is zeker niet de bedoeling en dan heeft ze het te hoog ingezet.. maar ja ze weet nu dan hoe het niet moetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jammer dat je ermee moest stoppen dan zeker als je het leuk vond, ja was karen der eerste keer idd zie nu alleen wel wat Ashley nog vroeg dat der eigen haar erboven te zien is, karen zei nee was ook op moment zo maar komt er nu wel duidelijker uit dat je het ziet ( denk zeker dat dat niet de bedoeling is)
Ashley heeft ze beide uitbundig bedankt, ja ook Jimmy!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou Jimmy was een grote hulp toch en die wordt niet genoemd.
focking 11 over 3quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Doriana : Ik ga m'n haartjes wassen ... ik ga me transformeren tot een knappe dame.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Doriana : Ik ga m'n haartjes wassen ... ik ga me transformeren tot een knappe dame.
Zal toch in een grotere put of iets dergelijks uit moeten komen en muizen kunnen door piep kleine gaatjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou wel knap zijn
in de afvoer![]()
Ik bedoel ook hier,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ashley heeft ze beide uitbundig bedankt, ja ook Jimmy!
als ze er in kunnen komen ze er ook weer uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal toch in een grotere put of iets dergelijks uit moeten komen en muizen kunnen door piep kleine gaatjes.
Lobiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. vliegtuigje van Randy was ook niet van z'n fans hoor ...
Ik vind het erg lelijke extensions maar het ziet er wel een stuk beter uit nu het opnieuw is ingezet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is het dus logisch dat Ashley aanwijzingen gaf![]()
maar netjes gedaan hoor van Karen, en ze had er ook lol in om een keer te doen en ashley was heel blij met het resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |