En het haar komt ook van een of andere arme vrouw waarschijnlijk die er zo’n 3 euro voor krijgt. Bont is niet geaccepteerd maar uitbuiting voor mensenhaar wel kennelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende: Vietnamese hairfactory. Al die kleine kindervingertjes druk aan het werk..
En daar hoor je Peta natuurlijk niet overquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:00 schreef Snensie het volgende:
En het haar komt ook van een of andere arme vrouw waarschijnlijk die er zo’n 3 euro voor krijgt. Bont is niet geaccepteerd maar uitbuiting voor mensenhaar wel kennelijk.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende: Vietnamese hairfactory. Al die kleine kindervingertjes druk aan het werk..
Jij had ook de laatste, Dot kan door een slotje heen postenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
Dat is raar.. ik zie dat ik de laatste post had en maak een nieuwe aan en zie daarna dat Dot nog een post heeft geplaatst.
Sorry @:Dotteke en als je een andere titel wil pas je hem dan nog ff aan?
Het duurde best even, volgens mij had Dot het niet door dat ze de laatste was.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
Dat is raar.. ik zie dat ik de laatste post had en maak een nieuwe aan en zie daarna dat Dot nog een post heeft geplaatst.
Aha!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij had ook de laatste, Dot kan door een slotje heen posten
Ahh gelukkig.. dacht dat ik niet goed had opgeletquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij had ook de laatste, Dot kan door een slotje heen posten
Heb ik ook geregeld en dan probeer ik het te herstellen en wordt het helemaal eens zooitjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja sorry, doe het dus weer verkeerd😔
Ik denk dat er velen met je eens zijn.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:59 schreef Adixsh het volgende:
Langer haar staat Ashley wel goed, maar dit vind ik persoonlijk wel té lang en dus minder mooi.
Denk jij ook dat hij gaat?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Ireth het volgende:
Ah Randy doet nog ff waar die goed in is.
Zittend pannenkoeken bakken
Het is is echt zo’n lamlendig figuur..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Ireth het volgende:
Vanwege een breakdown bij Ronahi hoop ik dat Doriana vertrekt, maar met Randy die vertrekt kan ik ook levenquote:
JIj had laatste post, ik poste door het slotjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
Dat en het feit dat Tom zo oeverloos ingewikkeld is wat hem een vermoeiende persoon maakt. Zelfs met zijn soulmate Karen zijn er geregeld spanningen omdat ze elkaar niet lijken te begrijpen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hmmm dat is het denk ik wat ze daar ook zo voelen.
quote:
Quoten zijn gerepareerdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja sorry, doe het dus weer verkeerd😔
Ja zo ging het😉quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb ik ook geregeld en dan probeer ik het te herstellen en wordt het helemaal eens zooitje
De gebruiksaanwijzing van Tom is vrij dik. Jimmy heeft er uren mee buiten rondjes moeten lopen om het te begrijpen. Je kan niet van iedereen verwachten dat ze dat gaan doen. Ro en Ty zijn natuurlijke tegenpolen van Tom. Doe niet zo moeilijk man... Het interview met Nouschka bij NoBiggie was ook duidelijk daarover.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat en het feit dat Tom zo oeverloos ingewikkeld is. Zelfs met zijn soulmate Karen zijn er geregeld spanningen omdat ze elkaar niet lijken te begrijpen.
Vergelijk het met de chille vibe tussen Tyron; Ronahi etc. Geen complexiteit; gewoon als normale mensen praten en lachen.
Er moet een nederlandse man uit want die zijn er te veel. Ze staan in de polls ook redelijk dicht op elkaar dus dat kan wel. Een Vlaamse vrouw eruit dan blijven er nog twee vlaamse vrouwen over dat is wel wat krap.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanwege een breakdown bij Ronahi hoop ik dat Doriana vertrekt, maar met Randy die vertrekt kan ik ook leven
Wie??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Ireth het volgende:
Die lelijke wollen kraag van Randy, echt geen gezicht.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny had wel even mogen strijken.
[ afbeelding ]
Zij heeft zo'n mooi gezicht.... Haar lippen gekleurd maar ook op zo'n subtile manier...grote ogen best wel goede huid en heeft geen 7verschillende creme's nodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:16 schreef Snensie het volgende:
Ok ff iets positiefs dan over de outfits van Doriana, op,de foto hierboven vind ik haar en haar outfit er wel leuk uitzien.
Alleen jammer van haar karakter.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n mooi gezicht.... Haar lippen gekleurd maar ook op zo'n subtile manier...grote ogen best wel goede huid en heeft geen 7verschillende creme's nodig.
je zou bijna zeggen wat is ze met weinig tevreden,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
O Kaai en jimmy ik ben zo blij. Ik kan niet uitleggen hoe blij ik ben, zegt Ashley
oh ben jij Kapster wat leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat blijft idd haken met het borstelen of kammen. Ik heb ze genoeg gezet bij klanten maar ik zou het ze
F echt nooit willen. Je voelt het ook zo goed als je het hoofd vastpakt.
Ik moet dan altijd denken aan dat je partner je hoofd vasthoudt bij het zoenen.. zou voor mij echt een afknapper zijn
ze zijn echt wel close geworden beide met elkaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze noemt Karen niet voor niets haar vriendinnetje
Stja ben daar nog steeds niet overuit,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen jammer van haar karakter.
Dat weet ik wel maar de tegenstanders hier niet hahahquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was dus echt wel Alice die erover wilde liegen en niet Ashley
snapte ook al niet dat de uitgroei niet weg is na het blonderen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De uitgroei is er goed uit zie ik
moesten we dat opzoeken bij tiktok? ik hoorde het niet was de kamer uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende:
Vietnamese hairfactory. Al die kleine kindervingertjes druk aan het werk..
Ze heeft het nu goedkoop maar volgens mij is dat best een dure hobbyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen wat is ze met weinig tevreden,![]()
Zekers de aanschaf en de 4weekse kapperbeurt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het nu goedkoop maar volgens mij is dat best een dure hobby
Ja die lippen kan ze goed. Maar zij was toch ook wel van de crèmetjes toch? Zonde van het geld want de meesten hebben die dure crèmes niet nodig. Ze zijn zo duur door de marketing.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n mooi gezicht.... Haar lippen gekleurd maar ook op zo'n subtile manier...grote ogen best wel goede huid en heeft geen 7verschillende creme's nodig.
Ze hebben een ikea-kast overleefdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:44 schreef Joyce-43 het volgende:
dat vind ik wel snel hoor tussen Alice en die vriend dat ze het al over toekomst plannen hebben gehad na 1 maand
Ze zei 280 euro in de 4 weekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het nu goedkoop maar volgens mij is dat best een dure hobby
Hij doet me denken aan Tobias uit seizoen 2. Die deed ook ingewikkeld enkel om ingewikkeld te zijn; raakte snel gepikeerd en dan denk je doe gewoon eens chill.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing van Tom is vrij dik. Jimmy heeft er uren mee buiten rondjes moeten lopen om het te begrijpen. Je kan niet van iedereen verwachten dat ze dat gaan doen. Ro en Ty zijn natuurlijke tegenpolen van Tom. Doe niet zo moeilijk man... Het interview met Nouschka bij NoBiggie was ook duidelijk daarover.
Dan is het echte liefde.quote:
Oh even luisteren naar de bb psychquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
Sjaboo en Dilano![]()
Ow God, ze wil (weer) gewoon bij zichzelf blijven![]()
Ow verrek, Tyron loopt ook gezellig mee.
Dat staat me niet bij, wel dat hij altijd het moeilijk vond om Grace op een afstand te houden.....hij vond haar ook leuk maar niet leuk leuk en zij ging vaak te ver.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Tobias uit seizoen 2. Die deed ook ingewikkeld enkel om ingewikkeld te zijn; raakte snel gepikeerd en dan denk je doe gewoon eens chill.
Vooral die zweudsche schreufjes incl zweudsche schreufjesdraaierquote:
Viel me al op dat er zo weinig over gezegd werd, Dilano werd erom gefileerd toen leek dat ie niet naar Tom's luchtbanner kwam kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
Nu klagen over dat "zij" naar binnen gingen met het vliegtuigje voor Randy. Hebben ze nu wel gelijk in wat mij betreft. Was idd niet leuk.
Ik ben het voor de verandering eens met Dilano eensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
tyron: ik denk dat wij sterker zijn dan hun
dilano: sterker dan wat? ik denk niet dat ik sterker sta in de buitenwereld, denk wel sterker met spellen maar als ik erop sta denk ik dat ik naar huis ga.
Eindelijk Dilano heeft m doorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
tyron: ik denk dat wij sterker zijn dan hun
dilano: sterker dan wat? ik denk niet dat ik sterker sta in de buitenwereld, denk wel sterker met spellen maar als ik erop sta denk ik dat ik naar huis ga.
ja dat is al heel wat haha, ik kon geen eens boodschappen doen met me exquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:52 schreef humpty het volgende:
Tyron over dat mensen weg liepen bij het vliegtuigje van Randy
wat deed Dilano ook alweer toen het vliegtuigje van Tom overkwam
Ik moet dan altijd denken aan Youp van 't hek, het ikea-stapelbed...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is al heel wat haha, ik kon geen eens boodschappen doen met me ex![]()
vind ik ook maar voor de tegenstanders hier dacht ik ga geen monden voedenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
Nu klagen over dat "zij" naar binnen gingen met het vliegtuigje voor Randy. Hebben ze nu wel gelijk in wat mij betreft. Was idd niet leuk.
gister geen stream geluisterd/ gekekenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
Ah nu over het balletjes-incident met Tom..
Geloof dat hij toen ook naar de keuken ging omdat er wat op het vuur stond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Bij elk commentaar op eentje komt gelijk eentje terug ja maar zij deden dat ook,
Goed punt was ook zo maar daar werd veeeeel meer ophef over gemaakt dan die enkele van nu.....dat was ook echt de enige en nu eigenlijk een heel groepje.
Die jongen is echt zo dom nog niet....lijkt hij wel met zijn praat maar laat hem maar schuiven.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooral die zweudsche schreufjes incl zweudsche schreufjesdraaier
Het was nu idd het hele groepje en alleen Ty, Ro, Dori en Sabeau (en even later ook Dilano) bleven buiten bij Randy.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Bij elk commentaar op eentje komt gelijk eentje terug ja maar zij deden dat ook,
Goed punt was ook zo maar daar werd veeeeel meer ophef over gemaakt dan die enkele van nu.....dat was ook echt de enige en nu eigenlijk een heel groepje.
Ik heb het ook niet live gezien, maar het inmiddels al 10x terug gehoord..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister geen stream geluisterd/ gekeken
blijkbaar wat gemist
Ja, de rest stond nog op een foto met hem, alleen Dylano stond er niet bij...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat hij toen ook naar de keuken ging omdat er wat op het vuur stond.
Maar hij gaat maar doorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
ty wil niks meer zeggen want dat gaat hij alleen maar slechte dingen zeggen.
I knowquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het lult maar en het lult maar...
(Jeff, EJVJL)
Ty zegt alleen maar slechte dingen over mensen die er niet bij zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
ty wil niks meer zeggen want dat gaat hij alleen maar slechte dingen zeggen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het lult maar en het lult maar...
(Jeff, EJVJL)
Hahaha ik woonde met je vader na 3 weken samenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:44 schreef Joyce-43 het volgende:
dat vind ik wel snel hoor tussen Alice en die vriend dat ze het al over toekomst plannen hebben gehad na 1 maand
is het geen shrinkdag?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ventileren
Coccoonroom zal wel bezet zijn
Huh?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha ik woonde met je vader na 3 weken samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
oh ik wil bij jullie groepje horen dus ik lul wel mee hoor jullie hebben altijd gelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
Nog ff olie op het vuur Sabo
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die psych ook een psych heeft om te ventileren...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijkt me wel goed om daar te ventileren voor een aantal
ja die niet roddelen enzoquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:04 schreef Ireth het volgende:
Zo Ty gooit ff alle frustratie van de afgelopen 44 dagen er uit
Ik kruip bijna onder mijn tafel met mijn vinger omhoog.....wij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:06 schreef Ireth het volgende:
"Dat je je onredelijk voelt komt door de reacties van een ander, goed dat je het ff relativeert"![]()
ja puntje bij paaltje woonde mij ex ook snel in he hahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
moet lachen nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
We moeten wel een beetje COSsen met moreel he jongens, gewoon fair en met een beetje moreel.
Makreel mag ook, moreel, makreel, bakvis is bakvis. Lik m'n moreel
wat is er Puzzie ?quote:
Maar het is me nu wel duidelijk geworden dat Jimmy alles doorklept aan Dillie, hoe leuk , lief en aardig hij ook is, maar hij is zo tegenstrijdig en plakt teveel aan Dillequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef humpty het volgende:
Nu weten we het wel Tyron jeetje man wat ben je opgefokt
en wat ben jij goed als we je moeten geloven
man man man dit is alleen maar proberen
een ander in een kwaad daglicht te zetten
En nu Dylano over Tom
vliegtuigje sturen met : Ty niet zo opgefokt! en Saboo niet meelullen!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef humpty het volgende:
En nu Dylano over Tom
Waar kunnen we doneren??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vliegtuigje sturen met : Ty niet zo opgefokt! en Saboo niet meelullen!
maar hij wil er niks over zeggen want dan gaat hij negatief pratenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:11 schreef humpty het volgende:
en nu weer over chips dat ze gepikt hadden
extra wijn gepakt ...kleine dingetjes zegt Tyron
maar hij maakt er zelf iets groots van
Het ergste is dat niemand er iets van zegt en dan moet hij het weer doen
bla bla bla bla niemand is eerlijk want niemand zegt wat
Dream on dilliequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: als nu de juiste mensen naar huis gaan dan is er niks aan de hand
Ja maar hij is altijd positiefquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
Niet snel dat ik een man zooooooo hoor zeuren![]()
Ow die gaan nu ty analyseren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
ty naar binnen jut en jul lopen nog even (dilano en sabo)
je kan wel overal over vallen zeg pfff mierenn...kerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:11 schreef humpty het volgende:
en nu weer over chips dat ze gepikt hadden
extra wijn gepakt ...kleine dingetjes zegt Tyron
maar hij maakt er zelf iets groots van
Het ergste is dat niemand er iets van zegt en dan moet hij het weer doen
bla bla bla bla niemand is eerlijk want niemand zegt wat
@joycedonatievliegtuig.nl hahahhaquote:
gaat er vanavond alvast 1 vanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: als nu de juiste mensen naar huis gaan dan is er niks aan de hand
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
@:joycedonatievliegtuig.nl hahahha
echt, die snavel zit in de weg en maar met die tong over haar tanden gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
bah wat eet ashley weer onsmakelijk met wit spul op haar lippen
Doet hij nog steeds....met lang zijn badjas aan blote bast....gewoon omdat het kan.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:23 schreef humpty het volgende:
Tyron doet dit trouwens al langer overal over klagen
hoorde Big Brother ook al een keer bozig iets tegen hem zeggen
toen die tegendraads deed
Welcome back Leniequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:24 schreef schizolientje het volgende:
Een vliegtuigje met een naam er op die helemaal niet in het huis zit lijkt me leuk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:24 schreef schizolientje het volgende:
Een vliegtuigje met een naam er op die helemaal niet in het huis zit lijkt me leuk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Jullie zijn allemaal mierenneukers!"
Ging over pingpong ballen van het tafeltennisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
ty: ik word schijtziek van tom, ik word moet van die gast, gister weer een aanvaring met die gast en als het niet gaat zoals hij het wil? dan gaat ie janken
iets met de ballen van gister
Misschien vanavond ineensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:20 schreef rinardo het volgende:
Wat nou als die kleine 90 K volgers op tiktok niet stemmen op oliver zn poll en Salar zn pol, maar gewoon tiktokkers zijn, dan zou de uitslag vanavond wel eens heel anders kunnen zijn als wij vermoeden.
[ link | afbeelding ]
Hij heeft alle frustraties eruit gegooid...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo Ty heeft zichzelf ook ff lekker neergezet, wat een zeikerd, Hoop vanavond Do en Randy naar huis, kan hij nog meer klagen en janken
tiktokkers kijken amper BBquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:20 schreef rinardo het volgende:
Wat nou als die kleine 90 K volgers op tiktok niet stemmen op oliver zn poll en Salar zn pol, maar gewoon tiktokkers zijn, dan zou de uitslag vanavond wel eens heel anders kunnen zijn als wij vermoeden.
[ link | afbeelding ]
Komen na vanavond nog meer frustraties of mssn wel de lang verwachte woede uitbarstingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft alle frustraties eruit gegooid...
Nee dat denk ik niet......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komen na vanavond nog meer frustraties of mssn wel de lang verwachte woede uitbarsting
Zou mij niet eens verbazenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komen na vanavond nog meer frustraties of mssn wel de lang verwachte woede uitbarsting
Ja die zal niet blij zijn als Randy of Doriana er uitgaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat als ze er beide uitgaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja die zal niet blij zijn als Randy of Doriana er uitgaat
Dat zou wel een klapper zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat als ze er beide uitgaan
BB op twitter postte dat er 1 gaat vertrekkenquote:
Mssn bedoeld hij 1 duoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB op twitter postte dat er 1 gaat vertrekken
over domper gesproken
Ik heb zelf altijd een salon gehad maar door mijn ziek zijn heb ik daar mee helaas moeten stoppen..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ben jij Kapster wat leuk![]()
, ja dat zou idd een afknapper wezen ja nu je het zegt. En deden ze het goed? karen's eerste keer, vind nog dat ze het snel gedaan hebben. Alice had wel gelijk zou echt iets afmoeten ook dan valt het weer wat mooier
Lijkt me heerlijk daar even alleen te zijn, gewoon even terugtrekken, zonder mensen om je heen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:40 schreef humpty het volgende:
Tom knipt een hartje uit een keukenrol
Maar één van die twee gaat iig , dat is positiefquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB op twitter postte dat er 1 gaat vertrekken
over domper gesproken
volgens @ledn81 is BB heel popu op tiktokquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
tiktokkers kijken amper BB
te zien aan het BB tiktok account
aan de likes van het orginele account zie ik het echt nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens @:ledn81 is BB heel popu op tiktok
neequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:46 schreef Ireth het volgende:
Ashley gaat Glenn en Alice even roepen voor Tom..
Zal die doodgaan??
Je ziet zo wel heel goed met wie hij omgaat daarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef humpty het volgende:
En nu Dylano over Tom
moet je nu even van stream switchenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:48 schreef Ireth het volgende:
Aaahhh!!!Hier kan ik ook niet tegen hoor!
Dan krijg ik eerst nog 3 reclames... dus ik blijf wel ffquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je nu even van stream switchen
dan zieje zure Dyliiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan krijg ik eerst nog 3 reclames... dus ik blijf wel ff
Lik m`n balquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Jullie zijn allemaal mierenneukers!"
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:53 schreef rinardo het volgende:
Sabeau ''het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis erheen''
die komen er niet best vanaf op social media op dit moment na hun gesprekje buitenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:53 schreef rinardo het volgende:
jammer dat je ermee moest stoppen dan zeker als je het leuk vond, ja was karen der eerste keer idd zie nu alleen wel wat Ashley nog vroeg dat der eigen haar erboven te zien is, karen zei nee was ook op moment zo maar komt er nu wel duidelijker uit dat je het ziet ( denk zeker dat dat niet de bedoeling is)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd een salon gehad maar door mijn ziek zijn heb ik daar mee helaas moeten stoppen..
De eerste keer dat Karen extensions zet zei ze dus ze heeft het dan zeker prima gedaan. Nu hopen dat ze niet al snel uit gaan zakkenZe zijn idd veel te lang waardoor je helemaal goed ziet dat het nep is en een centimeter of twintig eraf zou niet misstaan
Ik denk dat ze door gaat tot dat het er niet meer is.....geen ene haartje....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:51 schreef Ireth het volgende:
De hoeveelste keer zit Jimmy nu in de haarverf?? Dat moet zo onderhand toch ook dood zijn??
Hij is net bij geknipt dus dat komt goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door gaat tot dat het er niet meer is.....geen ene haartje....
Hebben ze een nieuwe gekregen?? En als hij nu al weer stinkt moeten ze de afvoer of de aansluiting is goed nakijken...wie weet wat voor viezigheid daar uitkomt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
de wasmachine stinkt
en hij is nieuw
ik post wat ronahi zeiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe gekregen?? En als hij nu al weer stinkt moeten ze de afvoer of de aansluiting is goed nakijken...wie weet wat voor viezigheid daar uitkomt.
Dan is het dus logisch dat Ashley aanwijzingen gafquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd een salon gehad maar door mijn ziek zijn heb ik daar mee helaas moeten stoppen..
De eerste keer dat Karen extensions zet zei ze dus ze heeft het dan zeker prima gedaan. Nu hopen dat ze niet al snel uit gaan zakkenZe zijn idd veel te lang waardoor je helemaal goed ziet dat het nep is en een centimeter of twintig eraf zou niet misstaan
Ze hadden het er gister alleen over. Ik heb ze nog niet horen juichen dat er daadwerkelijk een nieuwe is, dus ik vraag het me nog een beetje af.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik post wat ronahi zei
ik weet het verder ook niet
hoorde gisteren ook zeggen dat ze een nieuwe zouden krijgen of kregen
het is echt letterlijk wat ze zeiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hadden het er gister alleen over. Ik heb ze nog niet horen juichen dat er daadwerkelijk een nieuwe is, dus ik vraag het me nog een beetje af.
BB heeft hem er voor de zekerheid maar uitgegooidquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty z'n zender GGGGGTTTTTGGGTTT stoort.
Die komt echt wel uit een boekjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:53 schreef rinardo het volgende:
Het is daar toch een prima plek voor ongedierte als het niet gebruikt wordt.....tussen een grote open ruimte. Straks liggen er dode ongedierte in die leidingen en afvoer.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik post wat ronahi zei
ik weet het verder ook niet
hoorde gisteren ook zeggen dat ze een nieuwe zouden krijgen of kregen
dat zou wel knap zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is daar toch een prima plek voor ongedierte als het niet gebruikt wordt.....tussen een grote open ruimte. Straks liggen er dode ongedierte in die leidingen en afvoer.....
Nou Jimmy was een grote hulp toch en die wordt niet genoemd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is het dus logisch dat Ashley aanwijzingen gaf![]()
maar netjes gedaan hoor van Karen, en ze had er ook lol in om een keer te doen en ashley was heel blij met het resultaat
Dat is zeker niet de bedoeling en dan heeft ze het te hoog ingezet.. maar ja ze weet nu dan hoe het niet moetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jammer dat je ermee moest stoppen dan zeker als je het leuk vond, ja was karen der eerste keer idd zie nu alleen wel wat Ashley nog vroeg dat der eigen haar erboven te zien is, karen zei nee was ook op moment zo maar komt er nu wel duidelijker uit dat je het ziet ( denk zeker dat dat niet de bedoeling is)
Ashley heeft ze beide uitbundig bedankt, ja ook Jimmy!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou Jimmy was een grote hulp toch en die wordt niet genoemd.
focking 11 over 3quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Doriana : Ik ga m'n haartjes wassen ... ik ga me transformeren tot een knappe dame.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Doriana : Ik ga m'n haartjes wassen ... ik ga me transformeren tot een knappe dame.
Zal toch in een grotere put of iets dergelijks uit moeten komen en muizen kunnen door piep kleine gaatjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou wel knap zijn
in de afvoer![]()
Ik bedoel ook hier,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ashley heeft ze beide uitbundig bedankt, ja ook Jimmy!
als ze er in kunnen komen ze er ook weer uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal toch in een grotere put of iets dergelijks uit moeten komen en muizen kunnen door piep kleine gaatjes.
Lobiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. vliegtuigje van Randy was ook niet van z'n fans hoor ...
Ik vind het erg lelijke extensions maar het ziet er wel een stuk beter uit nu het opnieuw is ingezet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is het dus logisch dat Ashley aanwijzingen gaf![]()
maar netjes gedaan hoor van Karen, en ze had er ook lol in om een keer te doen en ashley was heel blij met het resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |