Ja die lippen kan ze goed. Maar zij was toch ook wel van de crèmetjes toch? Zonde van het geld want de meesten hebben die dure crèmes niet nodig. Ze zijn zo duur door de marketing.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n mooi gezicht.... Haar lippen gekleurd maar ook op zo'n subtile manier...grote ogen best wel goede huid en heeft geen 7verschillende creme's nodig.
Ze hebben een ikea-kast overleefdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:44 schreef Joyce-43 het volgende:
dat vind ik wel snel hoor tussen Alice en die vriend dat ze het al over toekomst plannen hebben gehad na 1 maand
Ze zei 280 euro in de 4 weekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het nu goedkoop maar volgens mij is dat best een dure hobby
Hij doet me denken aan Tobias uit seizoen 2. Die deed ook ingewikkeld enkel om ingewikkeld te zijn; raakte snel gepikeerd en dan denk je doe gewoon eens chill.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing van Tom is vrij dik. Jimmy heeft er uren mee buiten rondjes moeten lopen om het te begrijpen. Je kan niet van iedereen verwachten dat ze dat gaan doen. Ro en Ty zijn natuurlijke tegenpolen van Tom. Doe niet zo moeilijk man... Het interview met Nouschka bij NoBiggie was ook duidelijk daarover.
Dan is het echte liefde.quote:
Oh even luisteren naar de bb psychquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
Sjaboo en Dilano![]()
Ow God, ze wil (weer) gewoon bij zichzelf blijven![]()
Ow verrek, Tyron loopt ook gezellig mee.
Dat staat me niet bij, wel dat hij altijd het moeilijk vond om Grace op een afstand te houden.....hij vond haar ook leuk maar niet leuk leuk en zij ging vaak te ver.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Tobias uit seizoen 2. Die deed ook ingewikkeld enkel om ingewikkeld te zijn; raakte snel gepikeerd en dan denk je doe gewoon eens chill.
Vooral die zweudsche schreufjes incl zweudsche schreufjesdraaierquote:
Viel me al op dat er zo weinig over gezegd werd, Dilano werd erom gefileerd toen leek dat ie niet naar Tom's luchtbanner kwam kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
Nu klagen over dat "zij" naar binnen gingen met het vliegtuigje voor Randy. Hebben ze nu wel gelijk in wat mij betreft. Was idd niet leuk.
Ik ben het voor de verandering eens met Dilano eensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
tyron: ik denk dat wij sterker zijn dan hun
dilano: sterker dan wat? ik denk niet dat ik sterker sta in de buitenwereld, denk wel sterker met spellen maar als ik erop sta denk ik dat ik naar huis ga.
Eindelijk Dilano heeft m doorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
tyron: ik denk dat wij sterker zijn dan hun
dilano: sterker dan wat? ik denk niet dat ik sterker sta in de buitenwereld, denk wel sterker met spellen maar als ik erop sta denk ik dat ik naar huis ga.
ja dat is al heel wat haha, ik kon geen eens boodschappen doen met me exquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:52 schreef humpty het volgende:
Tyron over dat mensen weg liepen bij het vliegtuigje van Randy
wat deed Dilano ook alweer toen het vliegtuigje van Tom overkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |