Ty zegt alleen maar slechte dingen over mensen die er niet bij zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
ty wil niks meer zeggen want dat gaat hij alleen maar slechte dingen zeggen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het lult maar en het lult maar...
(Jeff, EJVJL)
Hahaha ik woonde met je vader na 3 weken samenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:44 schreef Joyce-43 het volgende:
dat vind ik wel snel hoor tussen Alice en die vriend dat ze het al over toekomst plannen hebben gehad na 1 maand
is het geen shrinkdag?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ventileren
Coccoonroom zal wel bezet zijn
Huh?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha ik woonde met je vader na 3 weken samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
oh ik wil bij jullie groepje horen dus ik lul wel mee hoor jullie hebben altijd gelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
Nog ff olie op het vuur Sabo
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die psych ook een psych heeft om te ventileren...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijkt me wel goed om daar te ventileren voor een aantal
ja die niet roddelen enzoquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:04 schreef Ireth het volgende:
Zo Ty gooit ff alle frustratie van de afgelopen 44 dagen er uit
Ik kruip bijna onder mijn tafel met mijn vinger omhoog.....wij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:06 schreef Ireth het volgende:
"Dat je je onredelijk voelt komt door de reacties van een ander, goed dat je het ff relativeert"![]()
ja puntje bij paaltje woonde mij ex ook snel in he hahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
moet lachen nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
We moeten wel een beetje COSsen met moreel he jongens, gewoon fair en met een beetje moreel.
Makreel mag ook, moreel, makreel, bakvis is bakvis. Lik m'n moreel
wat is er Puzzie ?quote:
Maar het is me nu wel duidelijk geworden dat Jimmy alles doorklept aan Dillie, hoe leuk , lief en aardig hij ook is, maar hij is zo tegenstrijdig en plakt teveel aan Dillequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef humpty het volgende:
Nu weten we het wel Tyron jeetje man wat ben je opgefokt
en wat ben jij goed als we je moeten geloven
man man man dit is alleen maar proberen
een ander in een kwaad daglicht te zetten
En nu Dylano over Tom
vliegtuigje sturen met : Ty niet zo opgefokt! en Saboo niet meelullen!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef humpty het volgende:
Nu weten we het wel Tyron jeetje man wat ben je opgefokt
en wat ben jij goed als we je moeten geloven
man man man dit is alleen maar proberen
een ander in een kwaad daglicht te zetten
En nu Dylano over Tom
Waar kunnen we doneren??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vliegtuigje sturen met : Ty niet zo opgefokt! en Saboo niet meelullen!
maar hij wil er niks over zeggen want dan gaat hij negatief pratenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:11 schreef humpty het volgende:
en nu weer over chips dat ze gepikt hadden
extra wijn gepakt ...kleine dingetjes zegt Tyron
maar hij maakt er zelf iets groots van
Het ergste is dat niemand er iets van zegt en dan moet hij het weer doen
bla bla bla bla niemand is eerlijk want niemand zegt wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |