Lik m`n balquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Jullie zijn allemaal mierenneukers!"
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:53 schreef rinardo het volgende:
Sabeau ''het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis erheen''
die komen er niet best vanaf op social media op dit moment na hun gesprekje buitenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:53 schreef rinardo het volgende:
jammer dat je ermee moest stoppen dan zeker als je het leuk vond, ja was karen der eerste keer idd zie nu alleen wel wat Ashley nog vroeg dat der eigen haar erboven te zien is, karen zei nee was ook op moment zo maar komt er nu wel duidelijker uit dat je het ziet ( denk zeker dat dat niet de bedoeling is)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd een salon gehad maar door mijn ziek zijn heb ik daar mee helaas moeten stoppen..
De eerste keer dat Karen extensions zet zei ze dus ze heeft het dan zeker prima gedaan. Nu hopen dat ze niet al snel uit gaan zakkenZe zijn idd veel te lang waardoor je helemaal goed ziet dat het nep is en een centimeter of twintig eraf zou niet misstaan
Ik denk dat ze door gaat tot dat het er niet meer is.....geen ene haartje....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:51 schreef Ireth het volgende:
De hoeveelste keer zit Jimmy nu in de haarverf?? Dat moet zo onderhand toch ook dood zijn??
Hij is net bij geknipt dus dat komt goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door gaat tot dat het er niet meer is.....geen ene haartje....
Hebben ze een nieuwe gekregen?? En als hij nu al weer stinkt moeten ze de afvoer of de aansluiting is goed nakijken...wie weet wat voor viezigheid daar uitkomt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
de wasmachine stinkt
en hij is nieuw
ik post wat ronahi zeiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe gekregen?? En als hij nu al weer stinkt moeten ze de afvoer of de aansluiting is goed nakijken...wie weet wat voor viezigheid daar uitkomt.
Dan is het dus logisch dat Ashley aanwijzingen gafquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd een salon gehad maar door mijn ziek zijn heb ik daar mee helaas moeten stoppen..
De eerste keer dat Karen extensions zet zei ze dus ze heeft het dan zeker prima gedaan. Nu hopen dat ze niet al snel uit gaan zakkenZe zijn idd veel te lang waardoor je helemaal goed ziet dat het nep is en een centimeter of twintig eraf zou niet misstaan
Ze hadden het er gister alleen over. Ik heb ze nog niet horen juichen dat er daadwerkelijk een nieuwe is, dus ik vraag het me nog een beetje af.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik post wat ronahi zei
ik weet het verder ook niet
hoorde gisteren ook zeggen dat ze een nieuwe zouden krijgen of kregen
het is echt letterlijk wat ze zeiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hadden het er gister alleen over. Ik heb ze nog niet horen juichen dat er daadwerkelijk een nieuwe is, dus ik vraag het me nog een beetje af.
BB heeft hem er voor de zekerheid maar uitgegooidquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty z'n zender GGGGGTTTTTGGGTTT stoort.
Die komt echt wel uit een boekjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:53 schreef rinardo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |