je kan wel overal over vallen zeg pfff mierenn...kerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:11 schreef humpty het volgende:
en nu weer over chips dat ze gepikt hadden
extra wijn gepakt ...kleine dingetjes zegt Tyron
maar hij maakt er zelf iets groots van
Het ergste is dat niemand er iets van zegt en dan moet hij het weer doen
bla bla bla bla niemand is eerlijk want niemand zegt wat
@joycedonatievliegtuig.nl hahahhaquote:
gaat er vanavond alvast 1 vanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: als nu de juiste mensen naar huis gaan dan is er niks aan de hand
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
@:joycedonatievliegtuig.nl hahahha
echt, die snavel zit in de weg en maar met die tong over haar tanden gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
bah wat eet ashley weer onsmakelijk met wit spul op haar lippen
Doet hij nog steeds....met lang zijn badjas aan blote bast....gewoon omdat het kan.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:23 schreef humpty het volgende:
Tyron doet dit trouwens al langer overal over klagen
hoorde Big Brother ook al een keer bozig iets tegen hem zeggen
toen die tegendraads deed
Welcome back Leniequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:24 schreef schizolientje het volgende:
Een vliegtuigje met een naam er op die helemaal niet in het huis zit lijkt me leuk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:24 schreef schizolientje het volgende:
Een vliegtuigje met een naam er op die helemaal niet in het huis zit lijkt me leuk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Jullie zijn allemaal mierenneukers!"
Ging over pingpong ballen van het tafeltennisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
ty: ik word schijtziek van tom, ik word moet van die gast, gister weer een aanvaring met die gast en als het niet gaat zoals hij het wil? dan gaat ie janken
iets met de ballen van gister
Misschien vanavond ineensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:20 schreef rinardo het volgende:
Wat nou als die kleine 90 K volgers op tiktok niet stemmen op oliver zn poll en Salar zn pol, maar gewoon tiktokkers zijn, dan zou de uitslag vanavond wel eens heel anders kunnen zijn als wij vermoeden.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |