Hij heeft alle frustraties eruit gegooid...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo Ty heeft zichzelf ook ff lekker neergezet, wat een zeikerd, Hoop vanavond Do en Randy naar huis, kan hij nog meer klagen en janken
tiktokkers kijken amper BBquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:20 schreef rinardo het volgende:
Wat nou als die kleine 90 K volgers op tiktok niet stemmen op oliver zn poll en Salar zn pol, maar gewoon tiktokkers zijn, dan zou de uitslag vanavond wel eens heel anders kunnen zijn als wij vermoeden.
[ link | afbeelding ]
Komen na vanavond nog meer frustraties of mssn wel de lang verwachte woede uitbarstingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft alle frustraties eruit gegooid...
Nee dat denk ik niet......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komen na vanavond nog meer frustraties of mssn wel de lang verwachte woede uitbarsting
Zou mij niet eens verbazenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komen na vanavond nog meer frustraties of mssn wel de lang verwachte woede uitbarsting
Ja die zal niet blij zijn als Randy of Doriana er uitgaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat als ze er beide uitgaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja die zal niet blij zijn als Randy of Doriana er uitgaat
Dat zou wel een klapper zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat als ze er beide uitgaan
BB op twitter postte dat er 1 gaat vertrekkenquote:
Mssn bedoeld hij 1 duoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB op twitter postte dat er 1 gaat vertrekken
over domper gesproken
Ik heb zelf altijd een salon gehad maar door mijn ziek zijn heb ik daar mee helaas moeten stoppen..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ben jij Kapster wat leuk![]()
, ja dat zou idd een afknapper wezen ja nu je het zegt. En deden ze het goed? karen's eerste keer, vind nog dat ze het snel gedaan hebben. Alice had wel gelijk zou echt iets afmoeten ook dan valt het weer wat mooier
Lijkt me heerlijk daar even alleen te zijn, gewoon even terugtrekken, zonder mensen om je heen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:40 schreef humpty het volgende:
Tom knipt een hartje uit een keukenrol
Maar één van die twee gaat iig , dat is positiefquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB op twitter postte dat er 1 gaat vertrekken
over domper gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |