Ik moet dan altijd denken aan Youp van 't hek, het ikea-stapelbed...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is al heel wat haha, ik kon geen eens boodschappen doen met me ex![]()
vind ik ook maar voor de tegenstanders hier dacht ik ga geen monden voedenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef Ireth het volgende:
Nu klagen over dat "zij" naar binnen gingen met het vliegtuigje voor Randy. Hebben ze nu wel gelijk in wat mij betreft. Was idd niet leuk.
gister geen stream geluisterd/ gekekenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
Ah nu over het balletjes-incident met Tom..
Geloof dat hij toen ook naar de keuken ging omdat er wat op het vuur stond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Bij elk commentaar op eentje komt gelijk eentje terug ja maar zij deden dat ook,
Goed punt was ook zo maar daar werd veeeeel meer ophef over gemaakt dan die enkele van nu.....dat was ook echt de enige en nu eigenlijk een heel groepje.
Die jongen is echt zo dom nog niet....lijkt hij wel met zijn praat maar laat hem maar schuiven.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooral die zweudsche schreufjes incl zweudsche schreufjesdraaier
Het was nu idd het hele groepje en alleen Ty, Ro, Dori en Sabeau (en even later ook Dilano) bleven buiten bij Randy.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Bij elk commentaar op eentje komt gelijk eentje terug ja maar zij deden dat ook,
Goed punt was ook zo maar daar werd veeeeel meer ophef over gemaakt dan die enkele van nu.....dat was ook echt de enige en nu eigenlijk een heel groepje.
Ik heb het ook niet live gezien, maar het inmiddels al 10x terug gehoord..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister geen stream geluisterd/ gekeken
blijkbaar wat gemist
Ja, de rest stond nog op een foto met hem, alleen Dylano stond er niet bij...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat hij toen ook naar de keuken ging omdat er wat op het vuur stond.
Maar hij gaat maar doorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
ty wil niks meer zeggen want dat gaat hij alleen maar slechte dingen zeggen.
I knowquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het lult maar en het lult maar...
(Jeff, EJVJL)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |