Nee, bij ons zijn dat meestal "handwerkers" (Schrijnwerkerij, sanitair, (auto)mechanica) en dergelijke... Wel gegeerd op de arbeidsmarkt hoor. Toch bij ons. Kappers en kapsters zijn er volgens mij genoeg, op iedere straathoek hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
In Nederland noemen ze dat zwarte scholen. Je kan dan wel een certificaat halen maar je krijgt geen diploma. Je komt met die papieren ook nooit in een kapsalon. Jaren geleden gingen heel veel meisjes en vrouwen die opleiding doen om bij te verdienen en ontstonden er heel veel thuiskappers. Ik denk dat het dan ook zoiets zal zijn waar Karen lesgeeft.
Ze was er al vroeg bij iig. Ik zoog op die leeftijd nog op mijn duim en zij waarschijnlijk op iets andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan klopt het precies met haar eerste verkering....die was van zeg maar 12jaar tot 16jaar.
Touch hebben (toesj uitgesproken in vlaanderen)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig noemen ze dat fix hebben![]()
![]()
Aha, dat kan de reden zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze vertelde wel toen ze er in ging dat ze haar vriend en haar Opa en Oma het meest zou missen
toch heb je dan ook ballenquote:
Ik ook ...verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik krijg al kortsluiting als ik haar al zie of hoor
ik dacht dat ze zeiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
Dat zou kunnen, toen ze buiten zaten Alice en Karen zei Karen dat ze het gesprek gister over thuis van haar mooi vond...en toen zei Alice , ik heb het toch niet over mijn ouders gehad en Karen zei nee dat heb je niet. Alice was bang dat ze misschien te veel had gezegd....
Hoorde een keer dat ze het over haar moeder en haar stiefvader hadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
Dat zou kunnen, toen ze buiten zaten Alice en Karen zei Karen dat ze het gesprek gister over thuis van haar mooi vond...en toen zei Alice , ik heb het toch niet over mijn ouders gehad en Karen zei nee dat heb je niet. Alice was bang dat ze misschien te veel had gezegd....
Ja, zoiets maar had dan het woord negatiefs niet gehoord....Het kan ook niet anders want dan had ze het wel geweten als je je ouders niet noemt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat ze zei
ik heb toch niks negatiefs over mijn ouders gezegd
maar kan het mis hebben
Fijn dat er iemand iets voor karen terug doet aangezien zij altijd aan het champignonkapperen is.quote:
wie weet kan Alice geweldige "shiitake-wenkie's" plukkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Fijn dat er iemand iets voor karen terug doet aangezien zij altijd aan het champignonkapperen is.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
Sabo:'ik kan maar niet stoppen met denken aan randy en die plane'
Dillie : 'Wat?"
Savo :'Vliegtuig'
Die blijft lekker nog ffquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef rinardo het volgende:
wie van de 3 vanavond?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |