quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst over users die er niet zijn. Dan dat eeuwige gedoe van de strijd onder users over een favoriete
Het is een discussieforum je mag dus gerust zeggen dat je een bewoner top vind. En een ander dat die die bewoner niets aan vindt. Maar dat overtuigen of de mond willen snoeren pppfff geen eigen mening mogen hebben
Ik had um al door hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heeft niets maar dan ook niets met de streams te maken toch? Als men niet wil komen komt men niet.
O was niet tegen jou specifiek hoor. Algemeen.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was niet tegen jou specifiek hoor. Algemeen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet mijn aandacht verdelen. Had nog bij moeten staan het was meer algemeen.quote:
Nog meer gemeen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet mijn aandacht verdelen. Had nog bij moeten staan het was meer algemeen.
Knetter gemeen. 😢quote:
Ge meent da?quote:
Veel plezier! Tot morgen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef Jockari het volgende:
Ik probeer nog een filmke mee te pikken. Ben even streamgeleuter beu
Het leven is kort.quote:
Leuk verhaal zit daar achter.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leven is kort.
Dat is de naam van een sloep die ik samen met een vriend van me van scratch heb opgebouwd,Pracht boot geworden.
Bloed zweet en veel gelachen.
Wie ben jij nou weer?quote:
Hey Mazi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |