denk het welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
is dit een record? 3 vliegtuigjes in 1 seizoen?
Zegt wel iets, dat bb het dit jaar toch beter doet, lijkt mequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn is van Ashley al sinds de dag dat hij binnen kwam. Hij moet alleen maar doen wat zij wil en dan is het goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef zodeju het volgende: [..] Het zit de dames ook heel niet lekker dat Glenn ook aandacht geeft aan Saboo....en daar maken zij gelijk flirten van zodat hij dat niet meer doet....en flink veel herhalen dat flirten (werkt goed dat merk je hier.)Smerige praktijken zijn dat van de dames. Hebben de andere bewoners ook hun mening daarover of is hun niks opgevallen van dat flirten....
haha je hebt er nog wat aangevraagd?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]zullen er vast nog wel meer volgen
nee vermoed Familie en buurt vrienden( die hoeven geen donatie )quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Ireth het volgende:
Dat heb ik niet langs zien komen op SM! Schijnbaar ook geen inzameling voor nodig geweest
lekker cashen dit seizoenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
Dat vliegtuigjesbedrijf is nu al weddenschappen aan het afsluiten voor wie de volgende zal zijn
ja duhhhh maar vermoed echt meer familie, buurt en vriendenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Iedereen die die taal een beetje kent, kan dat doen
Het is haar gewoon niet gegund🫤quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:09 schreef Ireth het volgende:
Hoe lang zal het duren voor Ashley gaat miepen dat ze er ook 1 wilt, al 4x genomineerd geweest tenslotte
Ik blijf hopen op Dorianaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
denk eigenlijk dat randy eruit gaat vanavond
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Spitsuur op de FEBO, dit moet vanavond nog in de uitzending natuurlijk voor de exit van Randy
Dan telt hij niet meequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:11 schreef engine het volgende:
Meestal worden ze aangekondigd maar deze was wel een verassing.
Gooien dan eerst de prijzen omhoogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:12 schreef -river- het volgende:
Bedrijf kijkt nu al uit naar volgend jaar, mooie verdienste.
Die leeft ook zo mee, ook een opkikkertje voor hem maar als Randy eruit gaat is het gauw gedaan denk ik.quote:
Ik hoop het, even reality checkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:15 schreef -river- het volgende:
Ro meteen zeiken over karen, dat ze dacht dat Do en Ra in de draaideur gingen en dit vliegtuigje bewijst dat ze niet de draaideur in gaan. wat zal die op haar neus kijken vanavond
Pracht foto van die twee......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuigje voor Randy
https://streamable.com/i4f3zi
[ afbeelding ]
Ik gok ietsje groterquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:15 schreef engine het volgende:
Tyron over hoe groot de letters op het doek zullen zijn. Vier tegels.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Sorbo denkt dat ie van Amsterdam (Schiphol dus) komt...
Sowieso, waarom staat niet iedereen buiten nu?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
Raar sfeertje in de groene alkoof.
Tom en Jimmy aan de knutsel. Ashley staat erbij...Glenn en Danny lopen binnen en raar sfeertje...
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Sorbo denkt dat ie van Amsterdam (Schiphol dus) komt...
Vinden een keer genoeg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:19 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Sowieso, waarom staat niet iedereen buiten nu?
??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:20 schreef Ireth het volgende:
Dilano heeft dingen gehoord tijdens de meetings van de andere kant... hij heeft feiten.. 100%..
he ja ik hoor het nu ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:20 schreef Ireth het volgende:
Dilano heeft dingen gehoord tijdens de meetings van de andere kant... hij heeft feiten.. 100%..
Hij bedoelde toch gewoon de andere bewoners he?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:20 schreef engine het volgende:
Dilano heeft wat gehoord van meetings van de andere kant. Hij heeft feiten helaas. Uit die besprekingen. Ze zien hem als tactisch brein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Neequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:18 schreef marky het volgende:
Kunnen we nu stoppen met die vliegtuigjes.
Die jongen leeft echt in een fantasiewereld.. die verhalen die hij allemaal verteld en als je hoort wat hij in zijn leven heeft meegemaakt.. hij zou nu al een biografie kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:20 schreef engine het volgende:
Dilano heeft wat gehoord van meetings van de andere kant. Hij heeft feiten helaas. Uit die besprekingen. Ze zien hem als tactisch brein.
Ashley zou wat gaan doen een andere bewoner vraagt ben je al bezig waardoor Ashley geirriteerd zegt Nee, er komt ook van alles tussen nou weer dat vliegtuigje en meer dingenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:19 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Sowieso, waarom staat niet iedereen buiten nu?
Moet ie eerst het keukentrapje pakken...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef basicsaint het volgende:
Dilano: ze zien mij als huhuhuh
Jochie, ze zien je helemaal niet.
Hoezo is toch leuk voor die lui. Geeft ze een beetje houvast.(ookal zegt het niks)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:18 schreef marky het volgende:
Kunnen we nu stoppen met die vliegtuigjes.
ohh die ga ik missen de uitzendingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef -river- het volgende:
Die gaan vanavond weer helemaal depri zitten na de uitzending![]()
![]()
De dooie cavia's reanimeren en op haar hoofd vastzettenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley zou wat gaan doen een andere bewoner vraagt ben je al bezig waardoor Ashley geirriteerd zegt Nee, er komt ook van alles tussen nou weer dat vliegtuigje en meer dingen
Die jongen is zo vol van zichzelfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
"Ze (Ashley en co) zien mij (Dilano) als leider van deze clan. Als tactisch brein.."
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh die ga ik missen de uitzending
En zo erg vind ze het ook weer niet want zit al weer de hele tijd te kletsen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
De dooie cavia's reanimeren en op haar hoofd vastzetten
Denk het niet....hij weet alleen dat hij goed doet....hij heet geen Ashleyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu gaan ze denken dat Randy heeeeel populair is buiten.
Nou, dat zal hij ondervinden vanavond.
Nee Ro als leider en Dilano als tactisch brein.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
"Ze (Ashley en co) zien mij (Dilano) als leider van deze clan. Als tactisch brein.."
Eindhoven de gekste roepen ze daar altijd maar dat geldt voor hem letterlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die jongen is zo vol van zichzelf
Dat was het niet..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
Die zitten er heel anders in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:25 schreef Mikeshutup het volgende:
OMG…. Die gaan knock-out vanavond….
Geen woord gelogen.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens turnboy is Alice gesneuveld en heeft ze de andere kant gekozen ....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:25 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Ro als leider en Dilano als tactisch brein.
Ah oké!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat was het niet..
Ze zien rohani als de leider van de clan
En mij dylano als spion tussen de 2 groepen
Het was toch 100 dagen afgesloten van de buitenwereld.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Hoezo is toch leuk voor die lui. Geeft ze een beetje houvast.(ookal zegt het niks)
Nee ze moet nu wel omdat ze gekoppeld is aan ashley in duoquote:
Fallen to the darkside🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens turnboy is Alice gesneuveld en heeft ze de andere kant gekozen ....
Monteer het fragmentje zo wel even, eerst koffie ....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef Ireth het volgende:
Ah oké!Ging ook zo snel en onverwachts ineens!
Ja maar dat geldt allang niet meer met terugkomst van Ashley die uitzendingen heeft terug gekeken en SM heeft doorgespit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef marky het volgende:
[..]
Het was toch 100 dagen afgesloten van de buitenwereld.
Dat is het natuurlijk helemaal niet. Ze krijgen post ook dus dat afgesloten is het helemaal niet. Ook komen er continu nieuwe bewoners binnen die allerlei informatie meebrengen in het huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef marky het volgende:
[..]
Het was toch 100 dagen afgesloten van de buitenwereld.
ligt aan jouquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
ligt het aan mij of ziet sorbo er vandaag echt als minderjarige uit
Het is de enige manier om een boodschap aan iemand door te geven over hoe diegene het doet in de pollsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook niks met die vliegtuigen over het huis, vind het allemaal wat overdreven alsof ze jaren weg zijn
Alice blijft gewoon zichzelf maar zit in duo met As.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef marky het volgende:
Ik blijf de 4 van blauw toch echt leuker vinden dan dat clubje gekonkel. Bij die andere vind ik echt alleen Glenn nog te pruimen. Zelfs Alice begint mij tegen te staan. Is gewoon een Sabeau light.
Het is meer bedoeld als een opsteker van de supporters/thuisfront.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook niks met die vliegtuigen over het huis, vind het allemaal wat overdreven alsof ze jaren weg zijn
Had echt geen idee hoe je erin stond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef marky het volgende:
Ik blijf de 4 van blauw toch echt leuker vinden dan dat clubje gekonkel. Bij die andere vind ik echt alleen Glenn nog te pruimen. Zelfs Alice begint mij tegen te staan. Is gewoon een Sabeau light.
Is volgens mij geen twijfel over mogelijk ....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef -river- het volgende:
Echt erg nu de streams met de trotse heksenkring, ik hoop zo dat die twee vanavond in de draaideur zitten.
Tsja als er één over het huis vliegt, volgen er meer.....oh nee het is dam..........quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Had echt geen idee hoe je erin stond.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het is de enige manier om een boodschap aan iemand door te geven over hoe diegene het doet in de polls
Niet echt want als het van familie is dan zegt dat niets over de pollsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het is de enige manier om een boodschap aan iemand door te geven over hoe diegene het doet in de polls
AmsterDAM HEquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja als er één over het huis vliegt, volgen er meer.....oh nee het is dam..........
Ja ze wil die matten erinquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geirriteerd dat BB haar een tweede keer oproept voor de DBK ....
En antwoordt: JAHAAAA. Helemaal klaar met die gast denkt ze.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
in de groene kamer wordt gezamenlijk kaartje voor iemand geschreven.
Ashely naar de dbk
Nee ik denk dat Doriana eruit gaat is ook beter. Randy en Tyron gaan zich hopenlijk weer herpakken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
denk eigenlijk dat randy eruit gaat vanavond
Ik hoop het echt en dan maakt het niet uit wie er van de twee vertrekt. Ik ben dan zo benieuwd naar hoe Tyron en Ronahi zich dat gaan aantrekken. Tyron heeft dan zo ongeveer alleen nog Doriana en Ronahi waar hij mee kan als Randy vertrekt. Mocht Doriana vertrekken dan valt de strategie van Ronahi helemaal in duigen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Diw gaan echt zo van eenkoude kermis thuis komen die randy en do
Nee, ze is erg verandert....praat nu meer in een dag dan dat ze het in een week deed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Alice blijft gewoon zichzelf maar zit in duo met As.
Ik hoop zelf ook dat Randy blijft, moet heel vaak om hem en Tyron lachen als ze samen bezig zijn. Gister lagen ze ook in een deuk omdat Randy weer aan het rijmen was en Tyron "Bara" riep. Ging helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:35 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Doriana eruit gaat is ook beter. Randy en Tyron gaan zich hopenlijk weer herpakken.
Hoezo iemand veel stress willen bezorgen? Deze snap ik even niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze is erg verandert....praat nu meer in een dag dan dat ze het in een week deed.
Het is net een langspeelplaat steeds het zelfde riedeltje
Iemand veel stress willen bezorgen en daarna weer schatje dit schatje dat.....
Mag natuurlijk dit is het spel maar ze blijft niet gewoon zichzelf.
Ik vind dat wel bijzonder dit seizoen hoeveel commentaar de bewoners hebben op het programma maar ook op de stem van BB.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geirriteerd dat BB haar een tweede keer oproept voor de DBK ....
Mwah, weet niet. Vergeet niet dat Sarbeau en Dilano ook aan hun kant staan,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop het echt en dan maakt het niet uit wie er van de twee vertrekt. Ik ben dan zo benieuwd naar hoe Tyron en Ronahi zich dat gaan aantrekken. Tyron heeft dan zo ongeveer alleen nog Doriana en Ronahi waar hij mee kan als Randy vertrekt. Mocht Doriana vertrekken dan valt de strategie van Ronahi helemaal in duigen.
Oh, heel gemeen maar hoop dat het steeds drukker wordt deze dag waar iedereen aan mee moet doen.....quote:
wat een feestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Randy: Ik ga vandaag een extra lange douche nemen, met drie pannen,
🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Randy: Ik ga vandaag een extra lange douche nemen, met drie pannen,
Jawel want lijkt men dat ook familie dit doet als je positief gezien word... en eerlijk ik heb nog geen last van hem..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Niet echt want als het van familie is dan zegt dat niets over de polls
Dat ben ik we met je eens. Op het moment dat Alice een gesprek aangaat weet je al wat ze gaat zeggen. Altijd hetzelfde riedeltje.. je bent zo’n mooi mens en een power vrouw. Zo sterk zoals je het doet en je kunt zo trots zijn op jezelf. Blablablablaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze is erg verandert....praat nu meer in een dag dan dat ze het in een week deed.
Nee hij kan met alle mannen daar ...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop het echt en dan maakt het niet uit wie er van de twee vertrekt. Ik ben dan zo benieuwd naar hoe Tyron en Ronahi zich dat gaan aantrekken. Tyron heeft dan zo ongeveer alleen nog Doriana en Ronahi waar hij mee kan als Randy vertrekt. Mocht Doriana vertrekken dan valt de strategie van Ronahi helemaal in duigen.
Dan zal jimmy haar wel de marilyn monroe look geven waar hij van de week over sprak..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, heel gemeen maar hoop dat het steeds drukker wordt deze dag waar iedereen aan mee moet doen.....
Ik kan daar nu echt niet om lachen.. achter elke zin ja man zeggen en dan dat rijmen wat je zegt is voor hem rappenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:37 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik hoop zelf ook dat Randy blijft, moet heel vaak om hem en Tyron lachen als ze samen bezig zijn. Gister lagen ze ook in een deuk omdat Randy weer aan het rijmen was en Tyron "Bara" riep. Ging helemaal nergens over.
En is dat erg om te horen of zeggen? Kan dat stress veroorzaken bij je medebewoners? Ik zou het zien als steun en een compliment, maar goed zo zie ik het.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ben ik we met je eens. Op het moment dat Alice een gesprek aangaat weet je al wat ze gaat zeggen. Altijd hetzelfde riedeltje.. je bent zo’n mooi mens en een power vrouw. Zo sterk zoals je het doet en je kunt zo trots zijn op jezelf. Blablablabla
Het gaat er ook niet om wát ze doen, het gaat om hoe ze met elkaar omgaan. Ik vind dat leuk. Ik zeg niet dat het mijn humor is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan daar nu echt niet om lachen.. achter elke zin ja man zeggen en dan dat rijmen wat je zegt is voor hem rappennou het lijkt echt nergens op
Dat klopt maar die vier zijn op dit moment zo’n eenheid dat als daar iemand van wegvalt voelen ze zich verloren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Vergeet niet dat Sarbeau en Dilano ook aan hun kant staan,
en Dilano krijgt veel info uit het andere kamp van Jimmy ....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Had echt geen idee hoe je erin stond.
In mijn ogen is dat een compliment,, dat ik, op dat moment erg zou waarderen. But thats mequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ben ik we met je eens. Op het moment dat Alice een gesprek aangaat weet je al wat ze gaat zeggen. Altijd hetzelfde riedeltje.. je bent zo’n mooi mens en een power vrouw. Zo sterk zoals je het doet en je kunt zo trots zijn op jezelf. Blablablabla
en denken dat het een naam isquote:
Ik dus ook, persoonlijk ken ik niemand die zou gaan stressen of beledigd zijn als ze zo een compliment krijgen, maar goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
In mijn ogen is dat een compliment,, dat ik, op dat moment erg zou waarderen. But thats me
Ik ook en dat ze de uitzending ingaat zonder die lange slierten. Ik zie ze nog de lange slierten onder die muts waar generaal op staat te dragen in de uitzendingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, heel gemeen maar hoop dat het steeds drukker wordt deze dag waar iedereen aan mee moet doen.....
Ben ik niet met je eens maar ik zie ook wel graag die drie jij noemt vertrekkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jawel want lijkt men dat ook familie dit doet als je positief gezien word... en eerlijk ik heb nog geen last van hem..
Mijn targets zijn rohani doriana en ashley... ik kijk niet echt naar groep maar naar gedrag
Dat zijn de enige twee die smakelijk kunnen lachen om zichzelf en de situatie waar ze inzitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:37 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik hoop zelf ook dat Randy blijft, moet heel vaak om hem en Tyron lachen als ze samen bezig zijn. Gister lagen ze ook in een deuk omdat Randy weer aan het rijmen was en Tyron "Bara" riep. Ging helemaal nergens over.
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Net zoals wij de Belgische variant van dat woord niet kennen
Dat heeft ze gezegd met die stembiljetten er stond in dat Rohani onderop stond....maar wilde eerst liegen maar dat Wilde As niet want dat kwam dan uit, Toen bedachte ze we kunnen wel wat extra erbij verzinnen en kwamen op het woord maximale. Dus jij staat onder aan met MAXIMALE stemmen. Alice vond dat een heel goed idee en zei "kan ze lekker een paar dagen stressen".quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoezo iemand veel stress willen bezorgen? Deze snap ik even niet.
Zeker als het een keer wordt gezegd maar het zou voor mij averechts werken als ik steeds datzelfde riedeltje hoor en denken daar komt ze weer aan..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
En is dat erg om te horen of zeggen? Kan dat stress veroorzaken bij je medebewoners? Ik zou het zien als steun en een compliment, maar goed zo zie ik het.
Ik snap wel wat je bedoeld. Bij de eerste is het een compliment, bij de 2e denk je mwoahh daarna is het niet oprecht en gemeend meer. Meer iets wat uit het hoofd is geleerd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
As gebruikte het woord maximale en alice ging ro juist troosten maar goed, iedereen kijkt op hun eigen manier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze gezegd met die stembiljetten er stond in dat Rohani onderop stond....maar wilde eerst liegen maar dat Wilde As niet want dat kwam dan uit, Toen bedachte ze we kunnen wel wat extra erbij verzinnen en kwamen op het woord maximale. Dus jij staat onder aan met MAXIMALE stemmen. Alice vond dat een heel goed idee en zei "kan ze lekker een paar dagen stressen".
Wat ook gebeurde en Ro dacht wat doe ik hier nog iedereen wil mij eruit hebben en heeft gehuild die nacht. De jongens hebben en Do hebben nog gezegd de vraag was wie denk jij dat er volgende week uit moet....dus dat hoeft helemaal niet je eigen stem zijn maar wie je denkt.
En wat vindt je van het riedeltje dat Sabeau elke keer weer verteld tegen iedereen en blijft herhalen? Die doet namelijk hetzelfdequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik dus ook, persoonlijk ken ik niemand die zou gaan stressen of beledigd zijn als ze zo een compliment krijgen, maar goed.
Wij weten van niemand, hoe hij/zij zich zelf is, want we kennen ze niet. Ik zou in spel modus zitten daar, en zou zeker mezelf niet zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
wooooow hier klopt echt geen zikkepit van zeg!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze gezegd met die stembiljetten er stond in dat Rohani onderop stond....maar wilde eerst liegen maar dat Wilde As niet want dat kwam dan uit, Toen bedachte ze we kunnen wel wat extra erbij verzinnen en kwamen op het woord maximale. Dus jij staat onder aan met MAXIMALE stemmen. Alice vond dat een heel goed idee en zei "kan ze lekker een paar dagen stressen".
Wat ook gebeurde en Ro dacht wat doe ik hier nog iedereen wil mij eruit hebben en heeft gehuild die nacht. De jongens hebben en Do hebben nog gezegd de vraag was wie denk jij dat er volgende week uit moet....dus dat hoeft helemaal niet je eigen stem zijn maar wie je denkt.
Ook al heb je erbij gestaan dat ze het bij iedereen doet...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
In mijn ogen is dat een compliment,, dat ik, op dat moment erg zou waarderen. But thats me
Zei ze dat? Haha, ze verdiend een oscar voor haar gespeelde zelfoverschattingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef b_engeltje het volgende:
Wat zegt rohani nou
Ik kan beter acteren dan belle
Twilight...
Jaa daarom zit jij in bb en heeft zij miljoenen op der rekening...???
Ik zou die twee dames met elkaar niet willen vergelijken. Ook ga ik hier op de COS niet in discussie met mede forum leden over hun mening over bewoners, daar is de SC voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat vindt je van het riedeltje dat Sabeau elke keer weer verteld tegen iedereen en blijft herhalen? Die doet namelijk hetzelfde
Dat dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:49 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld. Bij de eerste is het een compliment, bij de 2e denk je mwoahh daarna is het niet oprecht en gemeend meer. Meer iets wat uit het hoofd is geleerd.
Tom heeft een "oogje" op Alice. Daarom is Karen niet meer zo blij met Tom.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Tom en Alice samen altijd aandoenlijk .....
Het werd gezegd in de pizza hut in het gesprek tussen Ashley en Alice. Zal best nog wel een filmpje over zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:49 schreef -river- het volgende:
[..]
As gebruikte het woord maximale en alice ging ro juist troosten maar goed, iedereen kijkt op hun eigen manier.
In mijn ogen is Tom nu zeer kwetsbaar, je ziet hem openen en groeien en meestal heb je dan geen ruimte om een oogje op iemand te hebben en ik denk dat een stabiel persoon zoals Alice dan heel betrouwbaar aanvoelt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:57 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft een "oogje" op Alice. Daarom is Karen niet meer zo blij met Tom.
Kan inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wij weten van niemand, hoe hij/zij zich zelf is, want we kennen ze niet. Ik zou in spel modus zitten daar, en zou zeker mezelf niet zijn.
Vandaag is paaaarsssssquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:59 schreef lojanda het volgende:
Doriana is zich al aan het verkleden en heeft zo te zien besloten om als Bassie te gaan
Ik heb het live op de streams gezien.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het werd gezegd in de pizza hut in het gesprek tussen Ashley en Alice. Zal best nog wel een filmpje over zijn.
Er zal best nog wel een filmpje zijn van het pizza bakken.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wooooow hier klopt echt geen zikkepit van zeg!
😂 Ik heb het nog niet gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:59 schreef lojanda het volgende:
Doriana is zich al aan het verkleden en heeft zo te zien besloten om als Bassie te gaan
Waarom heb jij het over in het huis en ik over de pizza hut.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb het live op de streams gezien.
Ik snap haar keuze van te grote kleding niet, dan lijkt je juist zwaarder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:03 schreef lojanda het volgende:
Wat staat Doriana nu moeilijk te doen om van jasje te wisselen? Mogen ze haar armen niet zien?
De pizza hut is in mijn ogen onderdeel van het huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heb jij het over in het huis en ik over de pizza hut.
Tis goed laat maar.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:04 schreef -river- het volgende:
[..]
De pizza hut is in mijn ogen onderdeel van het huis.
Tom heeft een speciaal iemand buiten het huis. Haar oorbel zit aan zijn ketting. Daarom kust hij die steeds. Die gaat niks beginnen in het huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:57 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft een "oogje" op Alice. Daarom is Karen niet meer zo blij met Tom.
Gister maakte Jimmy een opmerking naar Tom waar min of meer uit naar voor kwam dat hij haar wel heel erg leuk vindt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:59 schreef -river- het volgende:
[..]
In mijn ogen is Tom nu zeer kwetsbaar, je ziet hem openen en groeien en meestal heb je dan geen ruimte om een oogje op iemand te hebben en ik denk dat een stabiel persoon zoals Alice dan heel betrouwbaar aanvoelt.
En dan moet het schminken nog beginnenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
man man man al deze kledingstress voor 5 minuten tv
Nou ja, ze gaat wel de studio in he. Dus begrijp het wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is wel schattig, maar ze heeft thuis een vriend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Gister maakte Jimmy een opmerking naar Tom waar min of meer uit naar voor kwam dat hij haar wel heel erg leuk vindt.
Ik denk dat Tom soms niet heel handig is in de juiste woorden en dat valt vaak verkeerd maar zijn bedoelingen zijn goed. Vooral Jimmy prikt daar doorheen en ziet heel goed hoe Tom is. Het is gewoon een goeie jongen/man met het hart op de juiste plek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:02 schreef -river- het volgende:
Zo irritant als ik Tom in het begin vond, zo lief vind ik hem nu.
Ja best smerig van Ashley en bakvis Karen. Ze vergeten dat Glenn een vrouw heeft die misschien de livestream niet altijd volgt en nu misschien onzeker/paranoide wordt door de insinuaties dat Glenn met haar aan het flirten was terwijl het telkens doodnormale gesprekken zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zit de dames ook heel niet lekker dat Glenn ook aandacht geeft aan Saboo....en daar maken zij gelijk flirten van zodat hij dat niet meer doet....en flink veel herhalen dat flirten (werkt goed dat merk je hier.)Smerige praktijken zijn dat van de dames. Hebben de andere bewoners ook hun mening daarover of is hun niks opgevallen van dat flirten....
Idd.. als ze haar nachtkleding aanheeft zie je dat verschil heel goed. Ze lijkt dan minder zwaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap haar keuze van te grote kleding niet, dan lijkt je juist zwaarder.
Ja dat zie ik nu dus ook en hij is dapper genoeg om zich open te stellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Tom soms niet heel handig is in de juiste woorden en dat valt vaak verkeerd maar zijn bedoelingen zijn goed. Vooral Jimmy prikt daar doorheen en ziet heel goed hoe Tom is. Het is gewoon een goeie jongen/man met het hart op de juiste plek.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:07 schreef Lpracing het volgende:
Trekt toch op geen hol deze schooier outfit. 😂
Ik heb dat niet meegekregen maar ik zie het Ashley zo doen..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja best smerig van Ashley en bakvis Karen. Ze vergeten dat Glenn een vrouw heeft die misschien de livestream niet altijd volgt en nu misschien onzeker/paranoide wordt door de insinuaties dat Glenn met haar aan het flirten was terwijl het telkens doodnormale gesprekken zijn.
Nu nog een rode neus op en dan graag heel snel de draaideur doorquote:
Ik ga er ook niet van uit dat hij zo dom zal zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is wel schattig, maar ze heeft thuis een vriend.
Ik kan me niet voorstellen dat de vrouw van Glenn zich daar iets van aantrekt. Een blinde kan zien dat hij een goedzak is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja best smerig van Ashley en bakvis Karen. Ze vergeten dat Glenn een vrouw heeft die misschien de livestream niet altijd volgt en nu misschien onzeker/paranoide wordt door de insinuaties dat Glenn met haar aan het flirten was terwijl het telkens doodnormale gesprekken zijn.
Is mij niets van opgevallen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat Glenn/Sabeau in het huis niet echt leeft .. ook niet bij Karen/Ashley, maar dat het vooral eindeloos in de CoS herhaald wordt.
Idd en die hoeft er ook echt niets achter te zoeken. Glenn heeft van de week nog verteld wat een geweldige vrouw hij heeft. Hij ziet verder echt niets in dat kindvrouwtje Sabeauquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:11 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de vrouw van Glenn zich daar iets van aantrekt. Een blinde kan zien dat hij een goedzak is.
Over smaak valt niet te twisten....het is een bepaalde style. Kijk maar eens bij overside kleding....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:07 schreef Snensie het volgende:
Stomme kleding allemaal. Moeten mensen nu zeggen dat ze het leuk vinden, pfff.
Er zijn wel opmerkingen over gemaakt. Ik denk dat Ashley vooral niet wil dat Glenn te dik wordt met de andere kant. Hij gaat ook goed met Ty en Randy. Ashley heeft vanaf dag 1 dat hij er was een claim op Glenn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat Glenn/Sabeau in het huis niet echt leeft .. ook niet bij Karen/Ashley, maar dat het vooral eindeloos in de CoS herhaald wordt.
Terwijl ze elke dag op tv zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee, want de dames pesten hem ermee.....en die lezen hier niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Neuhquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten....het is een bepaalde style. Kijk maar eens bij overside kleding....
Ze is nog steeds hetzelfde dat ratelen doet ze al vanaf begin en ze heeft nog steeds geen kant gekozen en praat zeker niet met ashley mee en gaat gewoon tegen haar in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
At klopt maar ik denk dat Doriana voor oversized kiest omdat ze zichzelf te zwaar vindt en dat zo wil verbergen maar het werkt averechts want ze lijkt zo alleen nog maar zwaarder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten....het is een bepaalde style. Kijk maar eens bij overside kleding....
Ze plagen hem ermeequote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, want de dames pesten hem ermee.....en die lezen hier niet.
Iemand die lief is zolang hij zijn zin krijgt en niet tegengesproken wordt is niet lief. Maar de meningen over Tom zullen verdeeld blijven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:02 schreef -river- het volgende:
Zo irritant als ik Tom in het begin vond, zo lief vind ik hem nu.
Ja maar Alice zei datquote:
Klopt wat je zegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:49 schreef -river- het volgende:
[..]
As gebruikte het woord maximale en alice ging ro juist troosten maar goed, iedereen kijkt op hun eigen manier.
ja dan zal je zien dat je begin echt totaal niet kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er zal best nog wel een filmpje zijn van het pizza bakken.....
moet je vooral over het woordje" positiviteit"" even zeker doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel plezant om te zien hoe ze de tekstjes bedenken, maak er later een filmpje van ...
Ik heb geen idee of ze nu te zwaar is in haar eigen optiek, maar op haar insta staan foto's van haar waarbij ik zelfs de neiging kreeg om te fluiten. Echt een hele mooie vrouw met een heel mooi figuur!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
At klopt maar ik denk dat Doriana voor oversized kiest omdat ze zichzelf te zwaar vindt en dat zo wil verbergen maar het werkt averechts want ze lijkt zo alleen nog maar zwaarder.
Op de livestream was idd duidelijk te horen dat Alice erover wilde liegen maar dat Ashley dat niet wilde want dat kwam toch uit en zei dat ze dan beter konden zeggen dat van die maximale stemmen en daar was Alice het mee eens en vond dat Ronahi het ook maar eens moest voelen..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dan zal je zien dat je begin echt totaal niet klopt
Zoals over iedereen. Ik vind Tom ook leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iemand die lief is zolang hij zijn zin krijgt en niet tegengesproken wordt is niet lief. Maar de meningen over Tom zullen verdeeld blijven.
Dat was echt heel grappig inderdaad. Positivitijden, aldus Tom😂quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moet je vooral over het woordje" positiviteit"" even zeker doen
Klopt en daar draagt ze nergens oversized kledingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze nu te zwaar is in haar eigen optiek, maar op haar insta staan foto's van haar waarbij ik zelfs de neiging kreeg om te fluiten. Echt een hele mooie vrouw met een heel mooi figuur!
Mod Edit,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Zoals over iedereen. Ik vind Tom ook leuk. Dus nu moet jij weer reageren dat dat niet zo is schat ik zo.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:27 schreef Ireth het volgende:
44e dag vandaag? Zit ik al zo lang naar een stel idioten te kijken?
Ah dat heb ik gemist, maar vind de dori in het huis zo'n wereld van verschil met de dori op haar insta! Moest echt ff 2x kijken of ze het wel was.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt en daar draagt ze nergens oversized kledingmaar op de foto’s die daar te zien zijn weegt ze ook nog een heel stuk minder. Ze heeft zelf in het huis gezegd dat ze in haar laatste reis naar Bali veel is aangekomen doordat ze daar heel veel heeft gegeten. Ze wilde dat er in België weer heel snel afvallen maar toen hoorde ze dat ze het huis in mocht. Zijn letterlijk haar eigen woorden.
En we blijven kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookzit me dus al 44 dagen te irriteren aan de meeste bewoners daar
De Tom groupie kennen we ondertussen ook al. Je zou maar durven kritiek te geven op Tomquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We kennen inmiddels de 3 koppige antie Tom club. Niet meer op reageren.
Ze ziet er daar idd heel anders uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist, maar vind de dori in het huis zo'n wereld van verschil met de dori op haar insta! Moest echt ff 2x kijken of ze het wel was.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De Tom groupie kennen we ondertussen ook al
quote:
Dat ging om wie de nummer 1 was. Dat wilde ze liever niet zeggen. Niet over ronahiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op de livestream was idd duidelijk te horen dat Alice erover wilde liegen maar dat Ashley dat niet wilde want dat kwam toch uit en zei dat ze dan beter konden zeggen dat van die maximale stemmen en daar was Alice het mee eens en vond dat Ronahi het ook maar eens moest voelen..
Ja klopt, heeft ze gezegd. Ik begrijp alleen niet waarom ze er dan nog niks aan gedaan heeft. Dit was de perfecte kans om aan de slag te aan ermee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt en daar draagt ze nergens oversized kledingmaar op de foto’s die daar te zien zijn weegt ze ook nog een heel stuk minder. Ze heeft zelf in het huis gezegd dat ze in haar laatste reis naar Bali veel is aangekomen doordat ze daar heel veel heeft gegeten. Ze wilde dat er in België weer heel snel afvallen maar toen hoorde ze dat ze het huis in mocht. Zijn letterlijk haar eigen woorden.
Daar hadden we het ook overquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat ging om wie de nummer 1 was. Dat wilde ze liever niet zeggen. Niet over ronahi
hun doelen erop dat Ash wilde liegen en alice nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op de livestream was idd duidelijk te horen dat Alice erover wilde liegen maar dat Ashley dat niet wilde want dat kwam toch uit en zei dat ze dan beter konden zeggen dat van die maximale stemmen en daar was Alice het mee eens en vond dat Ronahi het ook maar eens moest voelen..
Als iedereen dezelfde jeans en zelfde trui koopt is ook zo raar hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
En net was Randy veel op de streams,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:36 schreef Clasientjuh het volgende:
Veel Doriana vandaag te zien zij gaat weg vanavond. Was ook met andere bewoners zo die voor haar vertrokken.
Toen ik dat hoorde dacht ik dat ook.. daar is het BB huis de juiste plek voor met dat beperkte eten maar ook dan kun je aankomen natuurlijk. Ronahi is juist afgevallen maar die eet een heel stuk minder. Doriana eet heel veel zoals je kan zien op de streams. Ze schept altijd meerdere keren haar bord vol en dan ook nog lekker veel extra olie eroverheen. Zelfs Danny zei laatst dat het niet normaal is hoeveel ze eet en dat alle mannen daar een stuk minder eten. Dus ja dan blijven de kilo’s er gewoon bijkomenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:35 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja klopt, heeft ze gezegd. Ik begrijp alleen niet waarom ze er dan nog niks aan gedaan heeft. Dit was de perfecte kans om aan de slag te aan ermee.
Ze noemt Karen niet voor niets haar vriendinnetjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
die laat vanaf nu elke 6 weken Karen en Jimmy overkomen voor der extensions thuis haha die gaat niet meer na de kapper![]()
dit blijft toch haken achter je borstel of ben ik gek?quote:
Het was dus echt wel Alice die erover wilde liegen en niet Ashleyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun doelen erop dat Ash wilde liegen en alice niet
JA! Ze eet heel veel. Zonde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toen ik dat hoorde dacht ik dat ook.. daar is het BB huis de juiste plek voor met dat beperkte eten maar ook dan kun je aankomen natuurlijk. Ronahi is juist afgevallen maar die eet een heel stuk minder. Doriana eet heel veel zoals je kan zien op de streams. Ze schept altijd meerdere keren haar bord vol en dan ook nog lekker veel extra olie eroverheen. Zelfs Danny zei laatst dat het niet normaal is hoeveel ze eet en dat alle mannen daar een stuk minder eten. Dus ja dan blijven de kilo’s er gewoon bijkomen
Is ook hoor. Ik vind die leggings ook niks maar toch worden die veel gedragen. Ik vind sommige items best leuk maar niet de combi die ze ervan maakt. Enne die extensions zijn ook verschrikkelijk in mijn opini. Het is maar een mening.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde jeans en zelfde trui koopt is ook zo raar he
zijn de meningen over verdeeld, schijnt een nieuwe vorm van blonderen te zijn , waar je de aanzet gewoon zwart laat, is mooi, volgens nieuwe generatie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat haar uitgroei geverfd was??
Vanaf begin zeer zeker niet....ze hield iedereen afstand en zei wel wat 1 op 1 maar ook echt niet veel. Met Danny als haar duo kon ze gesprekken hebben maar voor de rest het ratelen wat ze nu doet deed ze echt niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is nog steeds hetzelfde dat ratelen doet ze al vanaf begin en ze heeft nog steeds geen kant gekozen en praat zeker niet met ashley mee en gaat gewoon tegen haar in.
Gisteren was er heel veel kleurverschil en zeiden ze dat ze de extensions een nacht in de zilver shampoo moesten zetten. Hebben ze dat nog gedaan? Ik hoor ze nu zeggen dat er bijna geen kleurverschil meer is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
die laat vanaf nu elke 6 weken Karen en Jimmy overkomen voor der extensions thuis haha die gaat niet meer na de kapper![]()
Het vliegtuigje ja is logisch🙂quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En net was het Randy die veel op de streams te zien was,
Oke...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
zijn de meningen over verdeeld, schijnt een nieuwe vorm van blonderen te zijn , waar je de aanzet gewoon zwart laat, is mooi, volgens nieuwe generatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren was er heel veel kleurverschil en zeiden ze dat ze de extensions een nacht in de zilver shampoo moesten zetten. Hebben ze dat nog gedaan? Ik hoor ze nu zeggen dat er bijna geen kleurverschil meer is.
Dat blijft idd haken met het borstelen of kammen. Ik heb ze genoeg gezet bij klanten maar ik zou het zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit blijft toch haken achter je borstel of ben ik gek?
De uitgroei is er goed uit zie ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:36 schreef Kissingbird het volgende:
oh de matten worden weer ingevlochten
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze dat in het begin ook al deed, maar dat de febo dat niet liet zien op de streams. Als wij de cocoon op 1 en de hottub op 2 hebben kan ze natuurlijk in een slaapkamer een gesprek hebben...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanaf begin zeer zeker niet....ze hield iedereen afstand en zei wel wat 1 op 1 maar ook echt niet veel. Met Danny als haar duo kon ze gesprekken hebben maar voor de rest het ratelen wat ze nu doet deed ze echt niet.
Dat hoort zo heb ik net geleerd, das nieuwquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De uitgroei is er goed uit zie ik
Klopt ook wel maar niet als de strengen dat niet hebben en boven op haar hoofdhuid gezet worden....dan zie je zo duidelijk dat het strengen zijn volgens mij.....maar misschien zit ik fout en begrijp dan ook niet waarom er geverfd is...met al die folies....Meestal doen ze dat toch ook als je verschillende stukjes blond wil.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
zijn de meningen over verdeeld, schijnt een nieuwe vorm van blonderen te zijn , waar je de aanzet gewoon zwart laat, is mooi, volgens nieuwe generatie.
Hahaha grappig hoe je dat zegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is het eten klaar? Ik heb honger.. hoe laat gaan we eten want ik heb honger. Is er nog iets over?? Dat is wat je elke dag hoort van Dorianaquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hoort zo heb ik net geleerd, das nieuw
Juist, Ashley wilde dat niet. Het kwam van Alice af. Ashley wist ook zeker dat dat uit zou komen door of een verspreking of een filmpje ter sprake.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was dus echt wel Alice die erover wilde liegen en niet Ashley
Als je de haren helemaal verft dan zie je nooit een uitgroei want dan zet je het aan de hoofdhuid in de verf. Worden er folies gebruikt zet je die zo hoog mogelijk in maar dat zit nooit tot aan de hoofdhuid en vandaar dat je dan altijd nog iets van je eigen haarkleur ziet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Laatst wilde ze Karen al aan haar ex koppelen omdat ze een goede stiefmoeder zou zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze noemt Karen niet voor niets haar vriendinnetje
Ze loopt inderdaad altijd te snaaien. Zie haar ook nooit iets aan beweging doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toen ik dat hoorde dacht ik dat ook.. daar is het BB huis de juiste plek voor met dat beperkte eten maar ook dan kun je aankomen natuurlijk. Ronahi is juist afgevallen maar die eet een heel stuk minder. Doriana eet heel veel zoals je kan zien op de streams. Ze schept altijd meerdere keren haar bord vol en dan ook nog lekker veel extra olie eroverheen. Zelfs Danny zei laatst dat het niet normaal is hoeveel ze eet en dat alle mannen daar een stuk minder eten. Dus ja dan blijven de kilo’s er gewoon bijkomen
Extensions worden nooit bovenop de hoofdhuid geplaatst natuurlijk want dan zie je ze ook zittenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook wel maar niet als de strengen dat niet hebben en boven op haar hoofdhuid gezet worden....dan zie je zo duidelijk dat het strengen zijn volgens mij.....maar misschien zit ik fout en begrijp dan ook niet waarom er geverfd is...met al die folies....Meestal doen ze dat toch ook als je verschillende stukjes blond wil.
ze noemden het zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als je de haren helemaal verft dan zie je nooit een uitgroei want dan zet je het aan de hoofdhuid in de verf. Worden er folies gebruikt zet je die zo hoog mogelijk in maar dat zit nooit tot aan de hoofdhuid en vandaar dat je dan altijd nog iets van je eigen haarkleur ziet.
Dan komt Karen dus nooit meer van haar rol als privé kapster afquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst wilde ze Karen al aan haar ex koppelen omdat ze een goede stiefmoeder zou zijn.
Ja, daarom zei ik ook zonde. Ze had elke dag kunnen gaan lopen om het eraf te krijgen. Ze heeft toch niets anders te doen. In 3 maanden tijd kun je echt veel afvallen hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze loopt inderdaad altijd te snaaien. Zie haar ook nooit iets aan beweging doen.
Daar is het hier dan finaal misgegaan..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze noemden het zo
Balayage is een Frans woord voor “vegen”. Deze kleurtechniek wordt met vegen in het haar aangebracht. De bedoeling is dat er een subtiele overloop is tussen de aanzet en de punten. De kleurverloop van donkerder bij de aanzet naar een lichtere kleur in de punten. Deze techniek geeft minder uitgroei en je kunt als haarstylist zelf bepalen waar je begint met vegen voor een natuurlijk effect. Ga wel naar iemand die gespecialiseerd erin is, want je krijgt snel vlekken in het haar.
Ze loopt inderdaad altijd te snaaien. Zie haar ook nooit iets aan beweging doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Natuurlijker om niet vanaf de haarwortel te verven. Zeker bij dat lichte blond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hmmm dat is het denk ik wat ze daar ook zo voelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iemand die lief is zolang hij zijn zin krijgt en niet tegengesproken wordt is niet lief. Maar de meningen over Tom zullen verdeeld blijven.
Wat je nu zegt is natuurlijk wel iets heel anders als wat Karen nu bij Ashley heeft gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze noemden het zo
Balayage is een Frans woord voor “vegen”. Deze kleurtechniek wordt met vegen in het haar aangebracht. De bedoeling is dat er een subtiele overloop is tussen de aanzet en de punten. De kleurverloop van donkerder bij de aanzet naar een lichtere kleur in de punten. Deze techniek geeft minder uitgroei en je kunt als haarstylist zelf bepalen waar je begint met vegen voor een natuurlijk effect. Ga wel naar iemand die gespecialiseerd erin is, want je krijgt snel vlekken in het haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |