Tom heeft een "oogje" op Alice. Daarom is Karen niet meer zo blij met Tom.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Tom en Alice samen altijd aandoenlijk .....
Het werd gezegd in de pizza hut in het gesprek tussen Ashley en Alice. Zal best nog wel een filmpje over zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:49 schreef -river- het volgende:
[..]
As gebruikte het woord maximale en alice ging ro juist troosten maar goed, iedereen kijkt op hun eigen manier.
In mijn ogen is Tom nu zeer kwetsbaar, je ziet hem openen en groeien en meestal heb je dan geen ruimte om een oogje op iemand te hebben en ik denk dat een stabiel persoon zoals Alice dan heel betrouwbaar aanvoelt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:57 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft een "oogje" op Alice. Daarom is Karen niet meer zo blij met Tom.
Kan inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wij weten van niemand, hoe hij/zij zich zelf is, want we kennen ze niet. Ik zou in spel modus zitten daar, en zou zeker mezelf niet zijn.
Vandaag is paaaarsssssquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:59 schreef lojanda het volgende:
Doriana is zich al aan het verkleden en heeft zo te zien besloten om als Bassie te gaan
Ik heb het live op de streams gezien.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het werd gezegd in de pizza hut in het gesprek tussen Ashley en Alice. Zal best nog wel een filmpje over zijn.
Er zal best nog wel een filmpje zijn van het pizza bakken.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wooooow hier klopt echt geen zikkepit van zeg!
😂 Ik heb het nog niet gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:59 schreef lojanda het volgende:
Doriana is zich al aan het verkleden en heeft zo te zien besloten om als Bassie te gaan
Waarom heb jij het over in het huis en ik over de pizza hut.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb het live op de streams gezien.
Ik snap haar keuze van te grote kleding niet, dan lijkt je juist zwaarder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:03 schreef lojanda het volgende:
Wat staat Doriana nu moeilijk te doen om van jasje te wisselen? Mogen ze haar armen niet zien?
De pizza hut is in mijn ogen onderdeel van het huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heb jij het over in het huis en ik over de pizza hut.
Tis goed laat maar.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:04 schreef -river- het volgende:
[..]
De pizza hut is in mijn ogen onderdeel van het huis.
Tom heeft een speciaal iemand buiten het huis. Haar oorbel zit aan zijn ketting. Daarom kust hij die steeds. Die gaat niks beginnen in het huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:57 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft een "oogje" op Alice. Daarom is Karen niet meer zo blij met Tom.
Gister maakte Jimmy een opmerking naar Tom waar min of meer uit naar voor kwam dat hij haar wel heel erg leuk vindt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:59 schreef -river- het volgende:
[..]
In mijn ogen is Tom nu zeer kwetsbaar, je ziet hem openen en groeien en meestal heb je dan geen ruimte om een oogje op iemand te hebben en ik denk dat een stabiel persoon zoals Alice dan heel betrouwbaar aanvoelt.
En dan moet het schminken nog beginnenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
man man man al deze kledingstress voor 5 minuten tv
Nou ja, ze gaat wel de studio in he. Dus begrijp het wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
man man man al deze kledingstress voor 5 minuten tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |