De Tom groupie kennen we ondertussen ook al. Je zou maar durven kritiek te geven op Tomquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We kennen inmiddels de 3 koppige antie Tom club. Niet meer op reageren.
Ze ziet er daar idd heel anders uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist, maar vind de dori in het huis zo'n wereld van verschil met de dori op haar insta! Moest echt ff 2x kijken of ze het wel was.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De Tom groupie kennen we ondertussen ook al
quote:
Dat ging om wie de nummer 1 was. Dat wilde ze liever niet zeggen. Niet over ronahiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op de livestream was idd duidelijk te horen dat Alice erover wilde liegen maar dat Ashley dat niet wilde want dat kwam toch uit en zei dat ze dan beter konden zeggen dat van die maximale stemmen en daar was Alice het mee eens en vond dat Ronahi het ook maar eens moest voelen..
Ja klopt, heeft ze gezegd. Ik begrijp alleen niet waarom ze er dan nog niks aan gedaan heeft. Dit was de perfecte kans om aan de slag te aan ermee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt en daar draagt ze nergens oversized kledingmaar op de foto’s die daar te zien zijn weegt ze ook nog een heel stuk minder. Ze heeft zelf in het huis gezegd dat ze in haar laatste reis naar Bali veel is aangekomen doordat ze daar heel veel heeft gegeten. Ze wilde dat er in België weer heel snel afvallen maar toen hoorde ze dat ze het huis in mocht. Zijn letterlijk haar eigen woorden.
Daar hadden we het ook overquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat ging om wie de nummer 1 was. Dat wilde ze liever niet zeggen. Niet over ronahi
hun doelen erop dat Ash wilde liegen en alice nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op de livestream was idd duidelijk te horen dat Alice erover wilde liegen maar dat Ashley dat niet wilde want dat kwam toch uit en zei dat ze dan beter konden zeggen dat van die maximale stemmen en daar was Alice het mee eens en vond dat Ronahi het ook maar eens moest voelen..
Als iedereen dezelfde jeans en zelfde trui koopt is ook zo raar hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten....het is een bepaalde style. Kijk maar eens bij overside kleding....
En net was Randy veel op de streams,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:36 schreef Clasientjuh het volgende:
Veel Doriana vandaag te zien zij gaat weg vanavond. Was ook met andere bewoners zo die voor haar vertrokken.
Toen ik dat hoorde dacht ik dat ook.. daar is het BB huis de juiste plek voor met dat beperkte eten maar ook dan kun je aankomen natuurlijk. Ronahi is juist afgevallen maar die eet een heel stuk minder. Doriana eet heel veel zoals je kan zien op de streams. Ze schept altijd meerdere keren haar bord vol en dan ook nog lekker veel extra olie eroverheen. Zelfs Danny zei laatst dat het niet normaal is hoeveel ze eet en dat alle mannen daar een stuk minder eten. Dus ja dan blijven de kilo’s er gewoon bijkomenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:35 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja klopt, heeft ze gezegd. Ik begrijp alleen niet waarom ze er dan nog niks aan gedaan heeft. Dit was de perfecte kans om aan de slag te aan ermee.
Ze noemt Karen niet voor niets haar vriendinnetjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
die laat vanaf nu elke 6 weken Karen en Jimmy overkomen voor der extensions thuis haha die gaat niet meer na de kapper![]()
dit blijft toch haken achter je borstel of ben ik gek?quote:
Het was dus echt wel Alice die erover wilde liegen en niet Ashleyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun doelen erop dat Ash wilde liegen en alice niet
JA! Ze eet heel veel. Zonde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toen ik dat hoorde dacht ik dat ook.. daar is het BB huis de juiste plek voor met dat beperkte eten maar ook dan kun je aankomen natuurlijk. Ronahi is juist afgevallen maar die eet een heel stuk minder. Doriana eet heel veel zoals je kan zien op de streams. Ze schept altijd meerdere keren haar bord vol en dan ook nog lekker veel extra olie eroverheen. Zelfs Danny zei laatst dat het niet normaal is hoeveel ze eet en dat alle mannen daar een stuk minder eten. Dus ja dan blijven de kilo’s er gewoon bijkomen
Is ook hoor. Ik vind die leggings ook niks maar toch worden die veel gedragen. Ik vind sommige items best leuk maar niet de combi die ze ervan maakt. Enne die extensions zijn ook verschrikkelijk in mijn opini. Het is maar een mening.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde jeans en zelfde trui koopt is ook zo raar he
zijn de meningen over verdeeld, schijnt een nieuwe vorm van blonderen te zijn , waar je de aanzet gewoon zwart laat, is mooi, volgens nieuwe generatie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat haar uitgroei geverfd was??
Vanaf begin zeer zeker niet....ze hield iedereen afstand en zei wel wat 1 op 1 maar ook echt niet veel. Met Danny als haar duo kon ze gesprekken hebben maar voor de rest het ratelen wat ze nu doet deed ze echt niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is nog steeds hetzelfde dat ratelen doet ze al vanaf begin en ze heeft nog steeds geen kant gekozen en praat zeker niet met ashley mee en gaat gewoon tegen haar in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |