denk het welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
is dit een record? 3 vliegtuigjes in 1 seizoen?
Zegt wel iets, dat bb het dit jaar toch beter doet, lijkt mequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn is van Ashley al sinds de dag dat hij binnen kwam. Hij moet alleen maar doen wat zij wil en dan is het goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef zodeju het volgende: [..] Het zit de dames ook heel niet lekker dat Glenn ook aandacht geeft aan Saboo....en daar maken zij gelijk flirten van zodat hij dat niet meer doet....en flink veel herhalen dat flirten (werkt goed dat merk je hier.)Smerige praktijken zijn dat van de dames. Hebben de andere bewoners ook hun mening daarover of is hun niks opgevallen van dat flirten....
haha je hebt er nog wat aangevraagd?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]zullen er vast nog wel meer volgen
nee vermoed Familie en buurt vrienden( die hoeven geen donatie )quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:07 schreef Ireth het volgende:
Dat heb ik niet langs zien komen op SM! Schijnbaar ook geen inzameling voor nodig geweest
lekker cashen dit seizoenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
Dat vliegtuigjesbedrijf is nu al weddenschappen aan het afsluiten voor wie de volgende zal zijn
ja duhhhh maar vermoed echt meer familie, buurt en vriendenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Iedereen die die taal een beetje kent, kan dat doen
Het is haar gewoon niet gegund🫤quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:09 schreef Ireth het volgende:
Hoe lang zal het duren voor Ashley gaat miepen dat ze er ook 1 wilt, al 4x genomineerd geweest tenslotte
Ik blijf hopen op Dorianaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
denk eigenlijk dat randy eruit gaat vanavond
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Spitsuur op de FEBO, dit moet vanavond nog in de uitzending natuurlijk voor de exit van Randy
Dan telt hij niet meequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:11 schreef engine het volgende:
Meestal worden ze aangekondigd maar deze was wel een verassing.
Gooien dan eerst de prijzen omhoogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:12 schreef -river- het volgende:
Bedrijf kijkt nu al uit naar volgend jaar, mooie verdienste.
Die leeft ook zo mee, ook een opkikkertje voor hem maar als Randy eruit gaat is het gauw gedaan denk ik.quote:
Ik hoop het, even reality checkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:15 schreef -river- het volgende:
Ro meteen zeiken over karen, dat ze dacht dat Do en Ra in de draaideur gingen en dit vliegtuigje bewijst dat ze niet de draaideur in gaan. wat zal die op haar neus kijken vanavond
Pracht foto van die twee......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuigje voor Randy
https://streamable.com/i4f3zi
[ afbeelding ]
Ik gok ietsje groterquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:15 schreef engine het volgende:
Tyron over hoe groot de letters op het doek zullen zijn. Vier tegels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |