De dooie cavia's reanimeren en op haar hoofd vastzettenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley zou wat gaan doen een andere bewoner vraagt ben je al bezig waardoor Ashley geirriteerd zegt Nee, er komt ook van alles tussen nou weer dat vliegtuigje en meer dingen
Die jongen is zo vol van zichzelfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
"Ze (Ashley en co) zien mij (Dilano) als leider van deze clan. Als tactisch brein.."
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh die ga ik missen de uitzending
En zo erg vind ze het ook weer niet want zit al weer de hele tijd te kletsen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
De dooie cavia's reanimeren en op haar hoofd vastzetten
Denk het niet....hij weet alleen dat hij goed doet....hij heet geen Ashleyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu gaan ze denken dat Randy heeeeel populair is buiten.
Nou, dat zal hij ondervinden vanavond.
Nee Ro als leider en Dilano als tactisch brein.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
"Ze (Ashley en co) zien mij (Dilano) als leider van deze clan. Als tactisch brein.."
Eindhoven de gekste roepen ze daar altijd maar dat geldt voor hem letterlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die jongen is zo vol van zichzelf
Dat was het niet..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef Ireth het volgende:
Die zitten er heel anders in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:25 schreef Mikeshutup het volgende:
OMG…. Die gaan knock-out vanavond….
Geen woord gelogen.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens turnboy is Alice gesneuveld en heeft ze de andere kant gekozen ....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:25 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Ro als leider en Dilano als tactisch brein.
Ah oké!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat was het niet..
Ze zien rohani als de leider van de clan
En mij dylano als spion tussen de 2 groepen
Het was toch 100 dagen afgesloten van de buitenwereld.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Hoezo is toch leuk voor die lui. Geeft ze een beetje houvast.(ookal zegt het niks)
Nee ze moet nu wel omdat ze gekoppeld is aan ashley in duoquote:
Fallen to the darkside🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens turnboy is Alice gesneuveld en heeft ze de andere kant gekozen ....
Monteer het fragmentje zo wel even, eerst koffie ....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef Ireth het volgende:
Ah oké!Ging ook zo snel en onverwachts ineens!
Ja maar dat geldt allang niet meer met terugkomst van Ashley die uitzendingen heeft terug gekeken en SM heeft doorgespit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef marky het volgende:
[..]
Het was toch 100 dagen afgesloten van de buitenwereld.
Dat is het natuurlijk helemaal niet. Ze krijgen post ook dus dat afgesloten is het helemaal niet. Ook komen er continu nieuwe bewoners binnen die allerlei informatie meebrengen in het huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef marky het volgende:
[..]
Het was toch 100 dagen afgesloten van de buitenwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |