ligt aan jouquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
ligt het aan mij of ziet sorbo er vandaag echt als minderjarige uit
Het is de enige manier om een boodschap aan iemand door te geven over hoe diegene het doet in de pollsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook niks met die vliegtuigen over het huis, vind het allemaal wat overdreven alsof ze jaren weg zijn
Alice blijft gewoon zichzelf maar zit in duo met As.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef marky het volgende:
Ik blijf de 4 van blauw toch echt leuker vinden dan dat clubje gekonkel. Bij die andere vind ik echt alleen Glenn nog te pruimen. Zelfs Alice begint mij tegen te staan. Is gewoon een Sabeau light.
Het is meer bedoeld als een opsteker van de supporters/thuisfront.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook niks met die vliegtuigen over het huis, vind het allemaal wat overdreven alsof ze jaren weg zijn
Had echt geen idee hoe je erin stond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef marky het volgende:
Ik blijf de 4 van blauw toch echt leuker vinden dan dat clubje gekonkel. Bij die andere vind ik echt alleen Glenn nog te pruimen. Zelfs Alice begint mij tegen te staan. Is gewoon een Sabeau light.
Is volgens mij geen twijfel over mogelijk ....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef -river- het volgende:
Echt erg nu de streams met de trotse heksenkring, ik hoop zo dat die twee vanavond in de draaideur zitten.
Tsja als er één over het huis vliegt, volgen er meer.....oh nee het is dam..........quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Had echt geen idee hoe je erin stond.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het is de enige manier om een boodschap aan iemand door te geven over hoe diegene het doet in de polls
Niet echt want als het van familie is dan zegt dat niets over de pollsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het is de enige manier om een boodschap aan iemand door te geven over hoe diegene het doet in de polls
AmsterDAM HEquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja als er één over het huis vliegt, volgen er meer.....oh nee het is dam..........
Ja ze wil die matten erinquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geirriteerd dat BB haar een tweede keer oproept voor de DBK ....
En antwoordt: JAHAAAA. Helemaal klaar met die gast denkt ze.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
in de groene kamer wordt gezamenlijk kaartje voor iemand geschreven.
Ashely naar de dbk
Nee ik denk dat Doriana eruit gaat is ook beter. Randy en Tyron gaan zich hopenlijk weer herpakken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
denk eigenlijk dat randy eruit gaat vanavond
Ik hoop het echt en dan maakt het niet uit wie er van de twee vertrekt. Ik ben dan zo benieuwd naar hoe Tyron en Ronahi zich dat gaan aantrekken. Tyron heeft dan zo ongeveer alleen nog Doriana en Ronahi waar hij mee kan als Randy vertrekt. Mocht Doriana vertrekken dan valt de strategie van Ronahi helemaal in duigen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Diw gaan echt zo van eenkoude kermis thuis komen die randy en do
Nee, ze is erg verandert....praat nu meer in een dag dan dat ze het in een week deed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Alice blijft gewoon zichzelf maar zit in duo met As.
Ik hoop zelf ook dat Randy blijft, moet heel vaak om hem en Tyron lachen als ze samen bezig zijn. Gister lagen ze ook in een deuk omdat Randy weer aan het rijmen was en Tyron "Bara" riep. Ging helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:35 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Doriana eruit gaat is ook beter. Randy en Tyron gaan zich hopenlijk weer herpakken.
Hoezo iemand veel stress willen bezorgen? Deze snap ik even niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze is erg verandert....praat nu meer in een dag dan dat ze het in een week deed.
Het is net een langspeelplaat steeds het zelfde riedeltje
Iemand veel stress willen bezorgen en daarna weer schatje dit schatje dat.....
Mag natuurlijk dit is het spel maar ze blijft niet gewoon zichzelf.
Ik vind dat wel bijzonder dit seizoen hoeveel commentaar de bewoners hebben op het programma maar ook op de stem van BB.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley geirriteerd dat BB haar een tweede keer oproept voor de DBK ....
Mwah, weet niet. Vergeet niet dat Sarbeau en Dilano ook aan hun kant staan,quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop het echt en dan maakt het niet uit wie er van de twee vertrekt. Ik ben dan zo benieuwd naar hoe Tyron en Ronahi zich dat gaan aantrekken. Tyron heeft dan zo ongeveer alleen nog Doriana en Ronahi waar hij mee kan als Randy vertrekt. Mocht Doriana vertrekken dan valt de strategie van Ronahi helemaal in duigen.
Oh, heel gemeen maar hoop dat het steeds drukker wordt deze dag waar iedereen aan mee moet doen.....quote:
wat een feestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Randy: Ik ga vandaag een extra lange douche nemen, met drie pannen,
🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Randy: Ik ga vandaag een extra lange douche nemen, met drie pannen,
Jawel want lijkt men dat ook familie dit doet als je positief gezien word... en eerlijk ik heb nog geen last van hem..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Niet echt want als het van familie is dan zegt dat niets over de polls
Dat ben ik we met je eens. Op het moment dat Alice een gesprek aangaat weet je al wat ze gaat zeggen. Altijd hetzelfde riedeltje.. je bent zo’n mooi mens en een power vrouw. Zo sterk zoals je het doet en je kunt zo trots zijn op jezelf. Blablablablaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze is erg verandert....praat nu meer in een dag dan dat ze het in een week deed.
Het is net een langspeelplaat steeds het zelfde riedeltje
Iemand veel stress willen bezorgen en daarna weer schatje dit schatje dat.....
Mag natuurlijk dit is het spel maar ze blijft niet gewoon zichzelf.
Nee hij kan met alle mannen daar ...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop het echt en dan maakt het niet uit wie er van de twee vertrekt. Ik ben dan zo benieuwd naar hoe Tyron en Ronahi zich dat gaan aantrekken. Tyron heeft dan zo ongeveer alleen nog Doriana en Ronahi waar hij mee kan als Randy vertrekt. Mocht Doriana vertrekken dan valt de strategie van Ronahi helemaal in duigen.
Dan zal jimmy haar wel de marilyn monroe look geven waar hij van de week over sprak..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, heel gemeen maar hoop dat het steeds drukker wordt deze dag waar iedereen aan mee moet doen.....
Ik kan daar nu echt niet om lachen.. achter elke zin ja man zeggen en dan dat rijmen wat je zegt is voor hem rappenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:37 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik hoop zelf ook dat Randy blijft, moet heel vaak om hem en Tyron lachen als ze samen bezig zijn. Gister lagen ze ook in een deuk omdat Randy weer aan het rijmen was en Tyron "Bara" riep. Ging helemaal nergens over.
En is dat erg om te horen of zeggen? Kan dat stress veroorzaken bij je medebewoners? Ik zou het zien als steun en een compliment, maar goed zo zie ik het.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ben ik we met je eens. Op het moment dat Alice een gesprek aangaat weet je al wat ze gaat zeggen. Altijd hetzelfde riedeltje.. je bent zo’n mooi mens en een power vrouw. Zo sterk zoals je het doet en je kunt zo trots zijn op jezelf. Blablablabla
Het gaat er ook niet om wát ze doen, het gaat om hoe ze met elkaar omgaan. Ik vind dat leuk. Ik zeg niet dat het mijn humor is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan daar nu echt niet om lachen.. achter elke zin ja man zeggen en dan dat rijmen wat je zegt is voor hem rappennou het lijkt echt nergens op
Dat klopt maar die vier zijn op dit moment zo’n eenheid dat als daar iemand van wegvalt voelen ze zich verloren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Vergeet niet dat Sarbeau en Dilano ook aan hun kant staan,
en Dilano krijgt veel info uit het andere kamp van Jimmy ....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Had echt geen idee hoe je erin stond.
In mijn ogen is dat een compliment,, dat ik, op dat moment erg zou waarderen. But thats mequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ben ik we met je eens. Op het moment dat Alice een gesprek aangaat weet je al wat ze gaat zeggen. Altijd hetzelfde riedeltje.. je bent zo’n mooi mens en een power vrouw. Zo sterk zoals je het doet en je kunt zo trots zijn op jezelf. Blablablabla
en denken dat het een naam isquote:
Ik dus ook, persoonlijk ken ik niemand die zou gaan stressen of beledigd zijn als ze zo een compliment krijgen, maar goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
In mijn ogen is dat een compliment,, dat ik, op dat moment erg zou waarderen. But thats me
Ik ook en dat ze de uitzending ingaat zonder die lange slierten. Ik zie ze nog de lange slierten onder die muts waar generaal op staat te dragen in de uitzendingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, heel gemeen maar hoop dat het steeds drukker wordt deze dag waar iedereen aan mee moet doen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |