Denk dat Ashley nog wel het veld moet ruimen een terugkomer wint volgens mij nooit. Het is idd redelijk voorspelbaar en de klappen vallen achterelkaar aan de andere kant. Het zou mooi zijn als de vrijstellingen voor team Ty zou zijn en dat club Ashley in eigen vlees moet gaan snijden. Ben heel benieuwd wie ze het eerst voor de bus gaan gooien.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:58 schreef ben34567 het volgende: Het gaan wekenlang heel saaie en voorspelbare liveshows zijn aangezien de massale voorsprong die de "Golden Four" geniet boven de rest (onterecht trouwens imo) die ze niet meer lijken te kunnen inhalen. Enkel de volgorde wordt nog een beetje spannend : wordt het eerst Randy; Doriana; Tyron; Ronahi; Dilano of Sabo ? Daarna de underdogs van de popie jopie groep : Jimmy; Glenn; Danny Tenzij febo het aandurft om een vroege nominatiebank te hebben met Tom; Ashley en Karen erop ( en geen zwakkere vierde speler of eventueel Alice)
Van tape volgens mijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waar hebben ze die ballen eigenlijk van gemaakt?
Een jumbo vol juichende toeristen en zakenlui!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Do en Ro zwaaien naar een overvliegend vliegtuig en vragen zich af en het niet cool is voor hen om het BB huis van boven te zien.
Het zal wellicht aan het Limburgs liggen .. maar het klinkt wel echt zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Do weer zeuren "het is echt nog niet mijn tijd."
Zij draagt haar nominatie ook niet goed hoor
Het werkt alleen indien febo toelaat dat enkel Tom; Ashley en Karen erop staan (met eventueel Alice). Geen underdogs; geen team Ronahi of wie dan ook want dan gaat die vierde genomineerde toch weer het huis moeten verlaten (Basiri; Nouchka etc)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:04 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat Ashley nog wel het veld moet ruimen een terugkomer wint volgens mij nooit. Het is idd redelijk voorspelbaar en de klappen vallen achterelkaar aan de andere kant. Het zou mooi zijn als de vrijstellingen voor team Ty zou zijn en dat club Ashley in eigen vlees moet gaan snijden. Ben heel benieuwd wie ze het eerst voor de bus gaan gooien.
Kunnen jullie geen eigen topic openen met zijn 2en??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het werkt alleen indien febo toelaat dat enkel Tom; Ashley en Karen erop staan (met eventueel Alice). Geen underdogs; geen team Ronahi of wie dan ook want dan gaat die vierde genomineerde toch weer het huis moeten verlaten (Basiri; Nouchka etc)
Je kan dan nog zo tactisch en goed in spellen zijn indien er een zwakkere derde of vierde speler mee genomineerd wordt kan je nooit uw doelwit raken.
Mijn vermoeden zou dan Tom zijn althans het proberen. vooral als ze merkt dat hij op haar hielen zit.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:04 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat Ashley nog wel het veld moet ruimen een terugkomer wint volgens mij nooit. Het is idd redelijk voorspelbaar en de klappen vallen achterelkaar aan de andere kant. Het zou mooi zijn als de vrijstellingen voor team Ty zou zijn en dat club Ashley in eigen vlees moet gaan snijden. Ben heel benieuwd wie ze het eerst voor de bus gaan gooien.
De febo wil zo lang mogelijk controverse houden, de ene kant op, of de andere kant op.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het werkt alleen indien febo toelaat dat enkel Tom; Ashley en Karen erop staan (met eventueel Alice). Geen underdogs; geen team Ronahi of wie dan ook want dan gaat die vierde genomineerde toch weer het huis moeten verlaten (Basiri; Nouchka etc)
Je kan dan nog zo tactisch en goed in spellen zijn indien er een zwakkere derde of vierde speler mee genomineerd wordt kan je nooit uw doelwit raken.
De bewoner wikt, de productie beschikt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kunnen we kappen over die k*tlijst??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:11 schreef Snoozey het volgende:
even nog nav die lijst, er werd door dat groepje wel gelijk na die opmerking gezegd, we hebben een mol. en dat was serieus
dus ja die lijst is er, ondanks hij niet op papier staat.
ze hebben er alleen ondertussen wel van af moeten wijken
Alleen al van de term golden four ga ik over mijn nek.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:58 schreef ben34567 het volgende:
Het gaan wekenlang heel saaie en voorspelbare liveshows zijn aangezien de massale voorsprong die de "Golden Four" geniet boven de rest (onterecht trouwens imo) die ze niet meer lijken te kunnen inhalen.
Enkel de volgorde wordt nog een beetje spannend : wordt het eerst Randy; Doriana; Tyron; Ronahi; Dilano of Sabo ?
Daarna de underdogs van de popie jopie groep : Jimmy; Glenn; Danny
Tenzij febo het aandurft om een vroege nominatiebank te hebben met Tom; Ashley en Karen erop ( en geen zwakkere vierde speler of eventueel Alice). Een vroege exit in dat trio zou de kaarten wat schudden en het allemaal wat interessanter maken.
Denk eerder dat dit haar grote angst is.....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:07 schreef Ireth het volgende:
Dori verwacht dat zij en Glenn in de draaideur moeten...
Surprise!!
ik rectificeer hier alleen even over wat ik net las hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kunnen kappen over die k*tlijst??
Snap ik, maar het gaat niet meer over de streamsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:12 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik rectificeer hier alleen even over wat ik net las hoor
Nee. En het is wel haar tijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Do weer zeuren "het is echt nog niet mijn tijd."
Zij draagt haar nominatie ook niet goed hoor
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zal wellicht aan het Limburgs liggen .. maar het klinkt wel echt zo.
Ja febo weet maar al te goed dat Tom en Ashley of zelfs Karen niet weg te krijgen zijn zolang het principe van drie of vier genomineerden blijft bestaan. De popies jopies blijven erin; kijkers tevreden en ze verliezen geen kijkcijfers. Maar ondertussen is alle spanning over het verloop van het programma weg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De bewoner wikt, de productie beschikt.
Wie? Jimmy?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:15 schreef Ireth het volgende:
Roze pluche badslippers, een groen/gele fluorescerende korte broek en een zwart/wit geblokte jas...
Die roze pluche slippers, van wie zijn die? Geen porem bij zo'n grote vent om daar op te lopenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Randy... nu een spijkerbroek aangedaan..
Wat mij nu ineens invalt. De vooral wat zwaardere deelnemer heeft een wat ongebruikelijke smaak van kleding.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Randy... nu een spijkerbroek aangedaan..
Zullen misschien wel lekker zitten....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die roze pluche slippers, van wie zijn die? Geen porem bij zo'n grote vent om daar op te lopen
Mensen , kan dit in de slow chatt hoeveel hints moeten jullie nog hebben? Als @Dotteke er niet is is het telkens hetzelfde liedje, de vorige topic was ook half geouwehoer en geanaliseerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
* FreshFruit trekt ze snel uitquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die roze pluche slippers, van wie zijn die? Geen porem bij zo'n grote vent om daar op te lopen
Het is moeilijk, gebeurd weinig op de streams zo te lezen dan gaan ze over andere dingen praten, maar wel met iets wat met BB te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mensen , kan dit in de slow chatt hoeveel hints moeten jullie nog hebben? Als @:Dotteke er niet is is het telkens hetzelfde liedje, de vorige topic was ook half geouwehoer en geanaliseer
Dat kamertje had er nooit moeten komen....wordt gelijk toegeëigend en ik zie ze nog liever op hun slaapkamer liggen dan ik dat stomme kamertje.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
BB wil niet dat ze op stream slapen.
Nou, ik kijk liever naar een slapende Ashley dan naar een slap lullende Sabrage en Dilano.
Het gaat tenslotte om hun, en het programma BB is natuurlijk maar een hinderlijke bijzaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:23 schreef zodeju het volgende:
+Gezellig in de groen kamer.....alleen willen ze liever even de camera's weg.......
Klopt wel aardig,zodra jij er bent is het een dooie boel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:25 schreef GayGuy het volgende:
Krijg echt het idee, dat dit seizoen alles gebeurd, als ik niet kijk🤣🤣
De Queen heeft haar troonzaal. Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kamertje had er nooit moeten komen....wordt gelijk toegeëigend en ik zie ze nog liever op hun slaapkamer liggen dan ik dat stomme kamertje.
Haha, thnx🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt wel aardig,zodra jij er bent is het een dooie boel.
Die hebben de boel omgedraaid.....snachts uit bed op de bank in het donker en overdag slapen......quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:28 schreef Rhosyn het volgende:
Batterijwissel. Ashley en Danny en Karen blijven gewoon liggen.
Ik vind het juist een leuk en knus hoekje waar mensen even de rust op kunnen zoeken of gezellig kletsen. In de woonkamer is altijd drukte en een slaapkamer is om te slapen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kamertje had er nooit moeten komen....wordt gelijk toegeëigend en ik zie ze nog liever op hun slaapkamer liggen dan ik dat stomme kamertje.
Ik hoorde het ook maar dacht dat het over Dilano ging.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:33 schreef kiki2024 het volgende:
Volgens tom zegt glenn dat sabeau van hem is. dus toch goed gezien
Karen lag gister op tijd in bed, Ashley heeft nog lang met Tom zitten pratenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben de boel omgedraaid.....snachts uit bed op de bank in het donker en overdag slapen......
Serieus?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee Ty, er was vorig jaar geen Elfstedentocht.
Ja, gek hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:37 schreef kiki2024 het volgende:
Karen: veel jongens zien mij als sletje
En nog wel in Groningen.quote:
Klopt maar het wordt gebruikt om daar echt met deken en kussen te gaan liggen en als het kan te gaan slapen.. Maar knus op je slaapkamer kan je toch ook praten.....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het juist een leuk en knus hoekje waar mensen even de rust op kunnen zoeken of gezellig kletsen. In de woonkamer is altijd drukte en een slaapkamer is om te slapen.
Ik denk er anders overquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt maar het wordt gebruikt om daar echt met deken en kussen te gaan liggen en als het kan te gaan slapen.. Maar knus op je slaapkamer kan je toch ook praten.....
Dit zijn precies de juiste antwoorden die je moet geven om aan het programma deel te mogen nemen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:36 schreef Pearlbitch het volgende:
En zeker niet in Groningen.![]()
Phoe ook al is het als grap bedoelt maar kan voor zijn vrouw voelen als "waar rook is is vuur"... dit is al de derde dag dat of Karen erover begint of Ashley....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook maar dacht dat het over Dilano ging.
Verder moesten ze hartelijk lachen over geflirt hier en daar en partnerschap en Tom maakte een kotsgebaar.
Verwarrend gesprek.
Hoe op met me.quote:
en terecht, het valt mij ook op en tom ook. hij heeft een relatie dus hij moet er gewoon mee kappenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Phoe ook al is het als grap bedoelt maar kan voor zijn vrouw voelen als "waar rook is is vuur"... dit is al de derde dag dat of Karen erover begint of Ashley....
Dat is het voordeel van model zijn, dan hoef je niets te zeggenquote:
Ik bedoel wanneer Ashley ook vroeg naar bed ging en Karen aan het kaarten was toen zijn midden in de nacht opgestaan nadat ze waarschijlijk al geslapen hadden ....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Karen lag gister op tijd in bed, Ashley heeft nog lang met Tom zitten praten
Echt........wat een eer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:37 schreef kiki2024 het volgende:
De strijkplank strijkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
Waar is Sabeau.
Iedereen is wel duidelijk in beeld geweest en te traceren maar Sabeau niet.
DBK?
Feest aan het vieren met omiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
Waar is Sabeau.
DBK?
Die is aan het strijken met Tom in het voorraadhokquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
Waar is Sabeau.
DBK?
Als ze wat op heeft kan ik me inbeelden dat veel gasten denken dat ze gemakkelijk isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:37 schreef kiki2024 het volgende:
Ze ging helemaal uit haar dak, maar heb haar geen mannen zien bespringen of lopen geilen op de mannen. Ik zie het niet van Karenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als ze wat op heeft kan ik me inbeelden dat veel gasten denken dat ze gemakkelijk is
Ze loopt achter alles aan wat een piem heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:37 schreef kiki2024 het volgende:
Nee maar als ze zo doet in een discotheek of cafe na een paar glazen zullen veel mannen wel die indruk hebben (vandaar haar opmerking dat veel mannen denken dat ze sletterig is).quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze ging helemaal uit haar dak, maar heb haar geen mannen zien bespringen of lopen geilen op de mannen. Ik zie het niet van Karen
Ik denk dat ze mannen buiten bedoelde, niet de mannen in het huis zelfquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze ging helemaal uit haar dak, maar heb haar geen mannen zien bespringen of lopen geilen op de mannen. Ik zie het niet van Karen
Wat haar dan duur komt te staan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn vermoeden zou dan Tom zijn althans het proberen. vooral als ze merkt dat hij op haar hielen zit.
Dat merk je meer aan Ashley dan Tom. Tom is vanaf dag 1 dezelfde.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen al van de term golden four ga ik over mijn nek.![]()
We gaan het zien.
Alice en Tyron hebben ook een goede fanbase.Die winnen met gemak van Karen bv.
En wie weet vallen Ashley en Tom nog door de mand. Je kan niet ellenlang gezellig en sociaal blijven doen als het niet in je aard zit.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker weloja weet het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Meen je niet?quote:
ja komen ze nu achter hahaquote:
quote:
In 3,2,1.......----->quote:
Wat een muts.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Mensen hebben hier al printscreens van gemaakt, van wat we hebben gezongen, uw oma heeft dat allemaal al gezien. Dat is het mooiste kado wat je haar kunt geven.
Sabeau : Ja, wel een dag te laat.
Rummikub nog steedsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Wat zijn de heren Jimmy en Tom aan het maken?
en niet eens zelf gecreëerd hahahhaquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit ruimt de slinger en ballonnen op
Waarschijnlijk gokt BB er op dat ze straks stiekem een balletje meejatten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en niet eens zelf gecreëerd hahahha
Ja qua beeldvulling waarschijnlijk wel, maar qua geluid...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
beter dan de bank of lui liggen hokjes.
BB stem: Nee @Jockari Zet die balletjes maar even terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:32 schreef Jockari het volgende:
Er staan genoeg balletjes om mee te jatten straks [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB stem: Nee @:Jockari Zet die balletjes maar even terug.
Ik denk dat Randy gaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:35 schreef Kajmu het volgende:
[..]
OHHH das lief maar ik denk niet dat ze het red deze keer
Vandaar die tafels alle bochten hebben en kleinder zijn. Dachten zeker dan is dat tafeltennis afgelopen....maar toch het is gelukt....quote:
Ja dat zou ook nog kunnen, ik hoop ook stiekum op Randy hij gaat weer blij zijn om terug bij zn vriendin te zijn.Rohani gaat heel verdrietig zijn als Doriana gaatquote:
Momentjequote:
Hij heeft de looks. Duidelijk niet de brains!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:36 schreef Pearlbitch het volgende:
En zeker niet in Groningen.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je een tegeltje maakt wel met een D he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch met landje raden weet hij weer wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij heeft de looks. Duidelijk niet de brains!
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je een tegeltje maakt wel met een D he
Superhelden enzoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch met landje raden weet hij weer wel.
Hoe ??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:05 schreef Jockari het volgende:
Ook nog extra paletten om te jatten
[ afbeelding ]
Batjesquote:
Geniaal.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:05 schreef Jockari het volgende:
Ook nog extra paletten ping pong rackets (voor de goede huisvrede tussen BE - NL) om te jatten
[ afbeelding ]
De looks vind ik ook best tegenvallen net zoals bij Dilano, allebei model, nou ik zie het er niet aanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij heeft de looks. Duidelijk niet de brains!
Nergens voor nodigquote:
Ik weet niet waar dylano model voor zou moeten zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De looks vind ik ook best tegenvallen net zoals bij Dilano, allebei model, nou ik zie het er niet aan
Voor play-mobil poppetje ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dylano model voor zou moeten zijn
Maar die is veeeeel te klein om model te zijn
Ik zag dat ergens op Instagram voorbij komenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dylano model voor zou moeten zijn
Maar die is veeeeel te klein om model te zijn
Ja zoals het land Hawai.:(quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch met landje raden weet hij weer wel.
Maar is wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen is wat veel gezegd. Eerder: Leuk ze hebben de mogelijkheid om te pingpongen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar is wel leuk om te doen![]()
vind ik dan![]()
Glenn maakt steeds een sprongetjes na iedere slag...quote:
ja dat lijkt er al meer opquote:
Erg hè, kun je beter een rondje gaan racen of F1 testdagen kijkenquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Erg hè, kun je beter een rondje gaan racen of F1 testdagen kijken
Hier staat ie wel op een kiertje.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:29 schreef Jockari het volgende:
Loop niet in beeld Glen !
[ afbeelding ]
Die is nogal snel op zijn balletje pik getrapt, geloof ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
Waar maakt Tom zich nu boos over??
Iets over balletje op grond en er op trappen....??
Je kan het helemaal aan Tom zien ook als hij gevallen is pakt tom eentje uit de bol en houdt hem vast terwijl zijn tegenspeler zelf de ballen oppakt.....kan af en toe een naar mannetje zijn ook hoe hij slaat en zelf zijn batje uit zijn handen slaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
Ty is bang dat de oingpong ballen kapot getrapt worden. Tom wil ze niet oprapen alleen al niet omdst Ty het volgens hem niet op de juiste manier vraagt....
De balletjes zaten in een pot die naast de tafel stonden op de grond. Tom kwam meespelen en haalde alle balletjes eruit die dan overal op de grond lagen. Tyron zei dat het niet handig was want zo kon hij er op gaan staan en gingen balletjes kapot. Tyron ging de balletjes weer opruimen. Tom weer boos. Tyron was ook wel echt gelijk mega geïrriteerd. Ik snap Tyron wel maar zon big deal was het ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
Waar maakt Tom zich nu boos over??
Iets over balletje op grond en er op trappen....??
Wij weten niet hoe vaak zo'n situatie zich voordoet....je hoort iedereen er over dat tom niet altijd makkelijk is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:45 schreef Adixsh het volgende:
[..]
De balletjes zaten in een pot die naast de tafel stonden op de grond. Tom kwam meespelen en haalde alle balletjes eruit die dan overal op de grond lagen. Tyron zei dat het niet handig was want zo kon hij er op gaan staan en gingen balletjes kapot. Tyron ging de balletjes weer opruimen. Tom weer boos. Tyron was ook wel echt gelijk mega geïrriteerd. Ik snap Tyron wel maar zon big deal was het ook weer niet.
En dan vraag je gewoon iets of zegt waarom zus of zo.......quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:48 schreef Adixsh het volgende:
Jezus kappen zeg. Tom vind zichzelf wel heel zielig nu. Doe dat binnen ofzo. Ik kijk liever naar Glenn en Danny.
Ja klopt, ik zag het zelf niet zo maar als het altijd gaat zoals dit zou ik er ook gek van worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wij weten niet hoe vaak zo'n situatie zich voordoet....je hoort iedereen er over dat tom niet altijd makkelijk is.
Dit dus. Maar het is ook wel een beetje wisselwerking tussen Tom en Tyron. Tyron was echt metéén geïrriteerd 😂quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:50 schreef marky het volgende:
En Tom kan er maar niet over ophouden. Snapt niet als ze straks kapot getrapt zijn het spelletje voorbij is. Ty is de hele middag zonder problemen net Danny en Glenn aan het Pingpongen en Tom komt erbij en het wordt gezeik.
Dat is actie reactie bij die twee. Ty snapt gewoon niets van Tom en Tom snapt niet dat hij behoorlijk irritant kan zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:51 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Dit dus. Maar het is ook wel een beetje wisselwerking tussen Tom en Tyron. Tyron was echt metéén geïrriteerd 😂
Die 2 moeten elkaar gewoon niet, dat is duidelijk aan allesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:51 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Dit dus. Maar het is ook wel een beetje wisselwerking tussen Tom en Tyron. Tyron was echt metéén geïrriteerd 😂
Ik kan bij het uitgaan ook behoorlijk uit mijn dak gaan, vroeger dan toch.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee maar als ze zo doet in een discotheek of cafe na een paar glazen zullen veel mannen wel die indruk hebben (vandaar haar opmerking dat veel mannen denken dat ze sletterig is).
Heb Tom nog niet gezien als hij iets verloren heeft.....ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is actie reactie bij die twee. Ty snapt gewoon niets van Tom en Tom snapt niet dat hij behoorlijk irritant kan zijn.
Wie gaat met Danny mee?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:00 schreef zodeju het volgende:
De queen vertelt even wat er allemaal op moet...en wat ze lekker vindt.....aan Danny voordat hij weg gaat.
Opstapeling van dingen ook. Ze botsen wel vaker een beetje.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wij weten niet hoe vaak zo'n situatie zich voordoet....je hoort iedereen er over dat tom niet altijd makkelijk is.
Jaa leukquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:08 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja omdat ze Italiaanse roots heeft. Wordt vast niet zo grappig als laatst 🫤
Ma perché, lei puo fare una pizza molto benequote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:09 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]ik ben zwaar teleurgesteld.
De oven is al aangestoken.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ma perché, lei puo fare una pizza molto bene
Nee is al klaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar de bodem moeten ze nog maken.....toch
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar de bodem moeten ze nog maken.....toch
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:17 schreef KinKiJan het volgende:
Nadat ze beiden eerst hun handen gewassen hebben
Doriana: "Er zijn niet eens handdoeken"
Danny: "Geen handdoeken? Ok! Dan zijn dit handdoeken"
[ afbeelding ]
Dat is ook niet te overtreffenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze zijn wel minder chaotisch dat Ashley en Alice van de week.
Ja, in die van Sabeau paste maar 1 beenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice mag morgenavond een kleedje van Ro aan.
Dat waren Ty en Tom, zie stukje terug in de cos.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley en Karen over 2 mensen die (alweer) een woordenwisseling hadden.
On point!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
~ 17:26 - Stream 2
Ashley: "Hoe bedoel je?"
Karen: "Bietje woordenwisseling, weer"
Asley: "Alweer?"
Karen: "Ah dat moet Tom zelf maar zeggen dan"
Ashley: "Dat kan nog wel eens lelijk escaperen tussen die twee hoor"
Karen maakt instemmend geluid
Ashley: "Ik zal eens horen, even op de hoogte blijven"
Karen: "Nee nee nee, niet doen, hij moet dat zelf zeggen"
Ashley: "Oh, ik dacht ik moet dat even vragen"
Karen: "Nee, nee nee, niet doen, hij moet dat zelf zeggen"
Ashley: "Wanneer was dat?"
Karen: "Juust! Maar niet zelf over beginnen, dan weet hij dat ik er iets over heb gezegd"
Ashley: "Nee is goed, maar..."
Karen "Nee, juust, daar met pingpong, en die ballekes"
Ashley: "Toen ik daar weg liep?"
Karen: "Nee toen dat Tom hier kwam pingpongen, hoe weg liep?"
Ashley: "Toen ik bij dat spelletje weg liep?"
Karen: "Nee nee nee daar straks'
Ashley: "Oh, dat heb ik niet meegekregen"
Karen: "Maar laat 'm dat zelf maar zeggen en je moet ook niet zeggen dat je het weet"
Ze gaan kijken bij het pingpongen en eisen de pingpongtafel op
Dor zegt dat regelmatig. Als dat zo is moet zij nu de lead maar doen. BB mag dat wel eens omroepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:19 schreef OmaJacky het volgende:
Ik kon me al niet voorstellen dat BB dat hok heeft omgebouwd naar een pizzeria voor 1 avondje.
Leuk dat er 2 heen zijn gegaan die daar nog niet geweest zijn.
Doriana die zegt dat ze in een pizzeria heeft gewerkt heeft naar mijn mening er toch niet zoveel verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |