SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Sneak peak van de KSC in Maastricht:
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjes
Nog meer trek.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:02 schreef Ama het volgende:
Ik had ook grillworst moeten kopen gemiste kans.
quote:
En de Kippenvelreeks.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
TT doet me denken aan de Griezelbus. Die heeft @:cherrylips vast ook gelezen vroeger
Jaquote:
Ik houd je niet tegen hoor zusquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou eigenlijk graag naar bed willen
ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo ook weer, nog even Black-ish afkijken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee ben thuisquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je nou weer vertraging
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh dus dat is over 10 minuten neus goed doen
bejaardserpentquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
eerst nog eten maar daarna ja
Maar jij hebt je eten toch altijd binnen 3 minuten op?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
eerst nog eten maar daarna ja
zou ik raar vinden als je dat wel zou doenquote:
ja dus duurt ook allemaal niet te langquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt je eten toch altijd binnen 3 minuten op?
Beertjequote:
Ja hier ook.quote:
Kaas grillworst mexicano's marsen snickers chocola chips frietje oorlog met uitjes en een sitostickquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:02 schreef Ama het volgende:
Ik had ook grillworst moeten kopen gemiste kans.
Jaaaa leuk waren die. Alles van die schrijver.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
TT doet me denken aan de Griezelbus. Die heeft @:cherrylips vast ook gelezen vroeger
"gelukkig maar"quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
Maar dacht eigenlijk dat het vandaag de hele dag zou regenen, maar begon pas rond 3 uur vanmiddag oid
Morgenavond code geel in het hele land voor windstoten zag ikquote:
Ja dat welquote:
Leuk die verlengde herfstquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgenavond code geel in het hele land voor windstoten zag ik
Ohhhjaaaquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Ohquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgenavond code geel in het hele land voor windstoten zag ik
is eigenlijk de herfst van 2022 nog.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk die verlengde herfst
@Vascoquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja inderdaad, ik doe nooit raarquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zou ik raar vinden als je dat wel zou doen
Essiequote:
Ja hoorquote:
Oh, gezellig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is eigenlijk de herfst van 2022 nog.
quote:
Ja, nee.quote:
quote:
Ik ga ‘m volgende week een keertje makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, de kip tandoori is een dag later een heel stuk lekkerder dan op de dag dat je het maakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal hem de komende maanden wel weer wekelijks in mijn bonus box hebben nu ik hem een keertje heb gekochtquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ‘m volgende week een keertje maken
Grmblquote:
Neequote:
Ja, moet nog Tresor etenquote:
Ik moet heul niet etenquote:
Had jij ook deze in je mail vandaag? https://antiduur.nl/product/milka-choco-brookie-132-gram/quote:
Jij mag mijn Tresor ook nietquote:
Ja, gelijk weggegooidquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij ook deze in je mail vandaag? https://antiduur.nl/product/milka-choco-brookie-132-gram/
Afrikaanse dieetje dagquote:
Ohquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag mijn Tresor ook niet
[..]
Ja, gelijk weggegooid![]()
Ik heb vandaag een tosti gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een beker melk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Nee, maar yoloquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel genoeg stapjes gehad vandaag?
6304quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel genoeg stapjes gehad vandaag?
Vind die nieuwe pakketten allemaal niet echt spectaculair qua smaak.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, de kip tandoori is een dag later een heel stuk lekkerder dan op de dag dat je het maakt
Ik had vandaag amper tijd om te etenquote:
Voel je dat in je oksel normaal gesproken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat er over je wordt gepraat
Hoe is het, Brabant?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag amper tijd om te etendenk dat ik dat straks op de bank in ga halen zodra ik afgewerkt ben.
Bij langere mensen wat hoger.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voel je dat in je oksel normaal gesproken?
Vond die zoete aardappelstamppot die ik laatst had wel prima, lag wel heel zwaar op de maagquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind die nieuwe pakketten allemaal niet echt spectaculair qua smaak.
Nou meer over iemand ongeveer 2000 km verderopquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat er over je wordt gepraat
Ewl zoete aardappel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die zoete aardappelstamppot die ik laatst had wel prima, lag wel heel zwaar op de maag
Bzzzt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou meer over iemand ongeveer 2000 km verderop
Ging daar een zoemer?quote:
Heb je daar iets op tegen?quote:
Wel als je oksel er gevoelig voor isquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voel je dat in je oksel normaal gesproken?
quote:
Ik had gister zoete aardappelpatatjes uit de airfryerquote:
Ja, ik vind het niet zo lekker.quote:
quote:
Kijk uit dat je niet wegwaaitquote:
Waren het verse? En kreeg je ze wel een beetje krokant?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister zoete aardappelpatatjes uit de airfryer
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet zo lekker.
Had laatst zoete aardappelwedges bij mijn moeder, want ze dacht dat het normale wedges waren en zij vond ze ook niet zo heel lekker.
quote:
ik heb een soort twister frietenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister zoete aardappelpatatjes uit de airfryer
Daar had ik nog een extra pepertje doorheen gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die zoete aardappelstamppot die ik laatst had wel prima, lag wel heel zwaar op de maag
Nee diepvriesquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren het verse? En kreeg je ze wel een beetje krokant?
Oh ik vind ze wel lekker, en je kunt jezelf een beetje de illusie geven dat je gezond bezig bent tov normale friet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet zo lekker.
Had laatst zoete aardappelwedges bij mijn moeder, want ze dacht dat het normale wedges waren en zij vond ze ook niet zo heel lekker.
In de regen en wind en duisternisquote:
Carolina Reaper?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ik nog een extra pepertje doorheen gedaan
Dan eet ik liever gewoon normale patat en dan zet ik wat extra stapjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel lekker, en je kunt jezelf een beetje de illusie geven dat je gezond bezig bent tov normale friet.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
zoete aardappel heb ik denk ik nooit gegeten
quote:
Vond ik niet per se nodig, vond de rookworst erbij wel een beetje apartquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ik nog een extra pepertje doorheen gedaan
Ah diepvries worden ze vaak wel krokant jaquote:
rare aardappel, zoete aardappel. daarom zou ik het zelf niet halenquote:
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik liever gewoon normale patat en dan zet ik wat extra stapjes
Lekkerder dan normale aardappel meestalquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
Ik vind zoete aardappel gewoon lekker
Soort van churro-achtig ding.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelen
Oeh churroquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van churro-achtig ding.
Ja verse niet zo neequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah diepvries worden ze vaak wel krokant ja
Het is niet echt een aardappel, alleen van de buitenkant lijkt het op een aardappelquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
rare aardappel, zoete aardappel. daarom zou ik het zelf niet halen
ookal weet ik dat het waarschijnlijk niet zoet is
Ja alleen dan gewoon niet, halve bord lag vol met kristalsuiker en matchte totaal niet bij de burger die erbij lagquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van churro-achtig ding.
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat klinkt nog minder aantrekkelijk, soort baksteen ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is niet echt een aardappel, alleen van de buitenkant lijkt het op een aardappel
Het is een bataat
mja, kan er weinig aan doenquote:
Ook niet per sequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkerder dan normale aardappel meestal
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.quote:
Whehehequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt nog minder aantrekkelijk, soort baksteen ofzo?
[..]
mja, kan er weinig aan doen
wel eens in de diepvries bij de AH zien liggen, en sommige pretparken verkopen het volgens mij welquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Nee. Het lijkt meer op een soort wortel?
oh ok..quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Nee. Het lijkt meer op een soort wortel?
een kruising tussen een baviaan en een primaat. Een aardaapel.quote:
Ja ik ben ook geen heel groot fan van aardappels, ben ze meestal na een paar happen wel weer beu, ook bij frietquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet per se
Maar is gewoon anders
Bij mijn werk zit er een tentje waar ik dagelijks langsloop. Maar daar heb ik ze nog nooit gehaald, 6 euro voor een kale portiequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een kruising tussen een baviaan en een primaat. Een aardaapel.
Ja patat is beterquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geen heel groot fan van aardappels, ben ze meestal na een paar happen wel weer beu, ook bij friet
leukquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ik hoorde net dat de woonbegeleiding op de dag van de verhuizing met de bewoners naar de dierentuin gaat, zodat de verhuizers en de daarvoor verantwoordelijke woonbegeleiding alles daar te begeleiden en zodat wij niet in de weg lopen en dus elders zijn, ver van de stress...
Voor ontbijt en avondeten gaat ook gezorgd worden..![]()
Waar koop je die dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doe
zou etenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doe
Gewoon in de supermarktquote:
Dat lijkt me een heel slim plan. Voor iedereenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ik hoorde net dat de woonbegeleiding op de dag van de verhuizing met de bewoners naar de dierentuin gaat, zodat de verhuizers en de daarvoor verantwoordelijke woonbegeleiding alles daar te begeleiden en zodat wij niet in de weg lopen en dus elders zijn, ver van de stress...
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ohh leukquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Das gewoon hetzelfdequote:
morgenochtend vind je hem alsnog in de keukenla ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
bankpasje demente moeder maar geblokkeerd, ze kon hem nergens meer vinden, man3
Die zitten er wel in die dierentuin, dus wie weet. Maar ik ben nu al een paar keer in die dierentuin geweest en steeds lag er 1tje gewoon in de boom. Toen in Rhenen had ik echt mazzel dat ze toen aan het rondlopen warenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh leuk![]()
Kan je nog een poging doen om een rode panda mee te nemen
ligt dus nog 'ergens' bij haar, wilde pasje net vandaag meenemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
morgenochtend vind je hem alsnog in de keukenla ofzo
Hmmmquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef mschol het volgende:
collega in de mini stressDie komt zwanger terug kan je donder op zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je er 1 op de BBQ smijten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh leuk![]()
Kan je nog een poging doen om een rode panda mee te nemen
Hay koentje ❤quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die komt zwanger terug kan je donder op zeggen
Heb je al in de vriezer gekeken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Of in haar portemonneequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al in de vriezer gekeken?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nah.. daar moet ze nog helemaal niks van weten
was de rekening bevroren dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heeft ze niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De koelkast dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heeft ze niet meer
geef het nog 1 week, dan maar een nieuwe aanvragen. Heb huidige geblokkeerd
snap ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]toch mag ik ouders daar graag mee plagen op zulke momenten
heeft ze ook niet meerquote:
Ja het is ook zowat om op haar 16de bij slaappartijtjes er tussen te gaan liggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
ik heb maar gezegd dat er nog een heleboel momenten gaan komen dat ze alleen dingen wil gaan doen. en dat ze er maar aan moet wennen
Dit klinkt beter dan het isquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft ze ook niet meer
Dementiekliniek is all inclusive
kloptquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit klinkt beter dan het is
truequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja het is ook zowat om op haar 16de bij slaappartijtjes er tussen te gaan liggen
Nawhhquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
true
zelf heb ik geen idee of die leeftijd normaal is om dat soort dingen alleen te gaan doen tbh, lijkt mij van wel maar ik heb geen referentiekader want ik zelf ben daarin niet een goede vergelijking geweest
och, ik heb er niet zoveel problemen mee, ja mijn tiener en puber jaren waren anders dan de gemiddelde en ben ook best benieuwd wat er was gebeurd als het allemaal anders was gelopejnquote:
Ja ik was het niet hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit mijn scriptie te lezen, ter inspiratie en ik denk echt: huh.. heb ik dit geschreven ?_
ik vrees van welquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit mijn scriptie te lezen, ter inspiratie en ik denk echt: huh.. heb ik dit geschreven ?_
Was getekend: "een nette jongeman."quote:
Dat heb ik ook weleens gedaan jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja.. uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik kan mij helemaal niet meer herinneren dat ik dit heb geschrevenquote:
had je dat niet over voor je zus?quote:
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel planquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan ja
Nog leuker: profielwerkstuk
ik heb wel ergens een mand of doos met dingen van school enzo maar weet tbh niet waarom ik het nog bewaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik kan mij helemaal niet meer herinneren dat ik dit heb geschreven
Denk maar niet dat je daar ooit van af komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel plan![]()
![]()
Is dat geen onderdeel van je POP?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel plan![]()
![]()
wat is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan ja
Nog leuker: profielwerkstuk
Spreekbeurt over de tewwede wereltoologquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
/ wat verschilt het met een werkstuk?
Gewoon, nostalgiequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel ergens een mand of doos met dingen van school enzo maar weet tbh niet waarom ik het nog bewaar
Nee klopt, onlangs nog dingen ingevuld.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je daar ooit van af komt.
Ja, lekker SMART en STARR geformuleerdquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat geen onderdeel van je POP?
Ga zo oats maken. Met mango ipv banaan dit keer.
oh er zit zeker ook basisschool dingen in bij mijquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon, nostalgie
Ik heb ook nog dingen van de kleuterschool en de basisschool
Lekker. Vlecht hier je eigen nekkoord in elkaar! Pak de regie en heb plezier! Aan het eind van het jaar hangen we je er aan opquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker SMART en STARR geformuleerd
En dan met 360 graden feedback afgetopt met tips en tops
Nee dan gaat ze weer lopen miepenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
had je dat niet over voor je zus?
Profielwerkstuk is een iets groter onderzoekje dat je doet en waar je dan een soort van paper over schrijft. Wij deden dat in de 5e van het vwo denk ik?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
/ wat verschilt het met een werkstuk?
ah oke..quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Profielwerkstuk is een iets groter onderzoekje dat je doet en waar je dan een soort van paper over schrijft. Wij deden dat in de 5e van het vwo denk ik?
Ben je een aantal weken mee bezig dan![]()
En je moet vantevoren een hoofdvraag bedenken en deelvragen die je dan in die weken gaat onderzoeken en beantwoorden
Doe's normie Fles.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker. Vlecht hier je eigen nekkoord in elkaar! Pak de regie en heb plezier! Aan het eind van het jaar hangen we je er aan op
Dit is iets wat iedereen moest op het vwoquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ah oke..
daar was ik vast te dom (lees: te lui) voor
We gooien het even over de schuttingquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O dan kan ie overal liggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft ze ook niet meer
Dementiekliniek is all inclusive
2683. Maar net wel met gewichten lopen slingeren.quote:
360 graden feedback is ook echt de aids van de kantoorwereldquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oh, dan was ik voortijdig van het dak gesprongenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is iets wat iedereen moest op het vwo
En een presentatie-avond. Helemaal netjes gekleed, ouders ook allemaal uitgenodigd enzo. En dan moest je je onderzoek samen met je partner presenteren
die met die strakke blikquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
Ohjee, is dit die ene die in Enschede was ontsnapt?
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al op 24 procent van m'n nieuwe boek. Volgens mij is ie niet zo dik.
Wat? Dat is wel hoe ik dat soort "plangesprekken" zie hoor. Heb daar echt even haaks op moeten gaan vorige maand anders was me dit WEER gebeurd dit jaar. Blijft even goed oplettenquote:
Ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan was ik voortijdig van het dak gesprongen
serieus, vroeger zou dat mijn nachtmerrie zijn geweest en was ik liever tig keer gezakt dan dat moeten doenquote:
Nee dat doet goodreads automagisch voor jequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?
cheats, hacks!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat doet goodreads automagisch voor je
ik was ff de vaatwasser leeghalen, man3quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Koen heb je de brug weer open laten staan
Het lezen moet je wel zelf doenquote:
En m'n ereader geeft alleen percentages aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat doet goodreads automagisch voor je
autoreader cheat aanzettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lezen moet je wel zelf doen
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was ff de vaatwasser leeghalen, man3
nog aan het werk?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komen
Zou wel heel bijzonder zijn als dat niet zo was ook. Volgens mij voor het laatst op 14 februari 57.829 v. Chr.quote:
oh dat is kutquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben vandaag thuis gebleven vanwege mijn enkel
gewoon na zonsondergang alles platschieten wat beweegt. Haags en ik posten de tijden wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komen
Ik ben alleen moequote:
Ja niet iedereen werd er even vrolijk van.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
serieus, vroeger zou dat mijn nachtmerrie zijn geweest en was ik liever tig keer gezakt dan dat moeten doen
nu zou ik het ook niet doen overigens
Ik vraag dat nooitquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
2683. Maar net wel met gewichten lopen slingeren.
[..]
360 graden feedback is ook echt de aids van de kantoorwereld
Van?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel:
Kan ik hier een plantenbak voor buiten van maken (als ik er gaatjes in heb geboord natuurlijk) of flikkert dit plastic voor het eind van het jaar uit elkaar?
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprekquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag dat nooit
De groetjes
Ik heb gelukkig nooit dat soort gesprekkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat is wel hoe ik dat soort "plangesprekken" zie hoor. Heb daar echt even haaks op moeten gaan vorige maand anders was me dit WEER gebeurd dit jaar. Blijft even goed opletten
Wtf is dat voor bsquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprek
Gewoon een onderwerp kiezen waarvan je zeker weet dat je er meer van weet dan iedereen. Nerd zijn heeft voordelen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is iets wat iedereen moest op het vwo
En een presentatie-avond. Helemaal netjes gekleed, ouders ook allemaal uitgenodigd enzo. En dan moest je je onderzoek samen met je partner presenteren
Nooit?? Heb je wel een baan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit dat soort gesprekken
Dat was opzich ook het doel van het onderzoekje doen. Dat je er daarna meer van weet dan de rest van de aanwezigenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een onderwerp kiezen waarvan je zeker weet dat je er meer van weet dan iedereen. Nerd zijn heeft voordelen.
Geen ideequote:
Ja vond ik ook. Was ook maar 1 jaar en toen was het weer over en kwam het volgende dingetje.quote:
veroordelingsgesprek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprek
als ik zo google kan PP niet zo goed tegen UV straling, verliest het zn sterktequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel:
Kan ik hier een plantenbak voor buiten van maken (als ik er gaatjes in heb geboord natuurlijk) of flikkert dit plastic voor het eind van het jaar uit elkaar?
https://www.action.com/nl-nl/p/3203192/tontarelli-opbergbak/
Ja, dat is ook eigenlijk je enige kans. Maar waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was opzich ook het doel van het onderzoekje doen. Dat je er daarna meer van weet dan de rest van de aanwezigen
Dat vroeg ik me dus af, maar deze verkopen ze ook voor buitenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo google kan PP niet zo goed tegen UV straling, verliest het zn sterkte
¤ 1,69/st, daar kun je de Eifeltoren en het Vrijheidsbeeld tegelijkertijd nog wel aan ophangen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O
Deze zouden mooi op de balkonrand passen.
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is ook eigenlijk je enige kans. Maar waarom doe je dat dan niet?![]()
Moeilijk om een onderwerp uit te kiezen wat je genoeg interesseert. Ja dat heb je als puber. Dat is waar het schuurt denk ik
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?
Had een leuk onderzoekje gedaan met een vriendin naar wateropslag/berging in de buurt en we hadden een 9
Ik ga denk ik straks ook proberen weer te lezen, maar dan gewoon echt een fysiek boekquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al op 24 procent van m'n nieuwe boek. Volgens mij is ie niet zo dik.
We hadden zelfs een interview met iemand van het waterschap geregeldquote:
hmm, ze kunnen het ook behandelen maar denk dat het niet voor de extreem lange termijn is als er veel zon opstaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af, maar deze verkopen ze ook voor buiten
https://www.action.com/nl-nl/p/3204455/bloembak/
Oh wat gaafquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden zelfs een interview met iemand van het waterschap geregeld
Kregen we een dag vrij van school en gingen we met het OV daarheen
Ja was echt leukquote:
Nee, ik heb geen baan, daarom ben ik hier zo vaakquote:
oh, dat uit eten gaan is bij de voedselbankquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen baan, daarom ben ik hier zo vaak
Nou goed ?
I knew it!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou goed ?
Ja, blijkbaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat uit eten gaan is bij de voedselbank![]()
quote:
ja geloof ikquote:
Jij toch ook? Fallout 4quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, jij bent toch wel eens daar in de regio van Boston geweest?
Nou was een serieuze vraag hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou goed ?
Ja dat scheelt een hoopquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geloof ik![]()
Ik zou toen echt iets hebben van "nou misschien kunnen we in de bieb 5 boeken vinden, okee drie dan. Of twee. En daar wat uit bij elkaar strompelen. Godverdomme kutopdrachten ook altijd."
Maar als het een onderwerp is wat echt je interesse heeft dan gaat het allemaal veel makkelijker ookdan krijg je er energie van ipv dat het je heel veel energie kost. Powerplay mode
Nee helaas niet, dat was iemand anders.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, jij bent toch wel eens daar in de regio van Boston geweest?
Ja maar gok niet dat er tussen nu en september nog wat nukes vallen daar zodat ik het een beetje herkenquote:
horecaquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou was een serieuze vraag hoorBestaan er dan banen waar je nooit beoordelings / functionerings/ ontwikkel etc gesprekken hebt? Zou nieuw voor me zijn.
Sterktequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even de caafs verschonen
Inb4 laat
Kan bevestigen.quote:
Oh nou. Ook daar heb ik die gesprekken wel gehad hoor. Maar goed, dat waren de 90s.quote:
Genoeg dingen die je er wel kunt herkennen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar gok niet dat er tussen nu en september nog wat nukes vallen daar zodat ik het een beetje herken
Hier is het precies 1x per jaar als het "moet" qua eindejaarsbeoordeling.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou was een serieuze vraag hoorBestaan er dan banen waar je nooit beoordelings / functionerings/ ontwikkel etc gesprekken hebt? Zou nieuw voor me zijn.
ja logisch. Ik verwacht niet dat zoiets iedere maand gebeurt of zo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het precies 1x per jaar als het "moet" qua eindejaarsbeoordeling.
Mag ik mee?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar gok niet dat er tussen nu en september nog wat nukes vallen daar zodat ik het een beetje herken
en dan gaan jullie daten?quote:
niet nooit.. maar zeeer zeldzaamquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uitquote:
En MIT is The Institute toch? Ben nog even aan het oriënteren wat we daar de eerste dagen gaan doen, misschien eens een keertje zo'n stad bezoeken ipv gelijk de National Parks in te duikenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je er wel kunt herkennen.
Fenwick Park is Diamond City; Goodneighbor is Old State House; Railroad zit in Old North Church en volgens mij kun je er ook een Freedom Path tour lopen.
Dune?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uit
Vertelquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uit
De tickets zijn al geboektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |