quote:
Ik ga ‘m volgende week een keertje makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, de kip tandoori is een dag later een heel stuk lekkerder dan op de dag dat je het maakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal hem de komende maanden wel weer wekelijks in mijn bonus box hebben nu ik hem een keertje heb gekochtquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ‘m volgende week een keertje maken
Grmblquote:
Neequote:
Ja, moet nog Tresor etenquote:
Ik moet heul niet etenquote:
Had jij ook deze in je mail vandaag? https://antiduur.nl/product/milka-choco-brookie-132-gram/quote:
Jij mag mijn Tresor ook nietquote:
Ja, gelijk weggegooidquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij ook deze in je mail vandaag? https://antiduur.nl/product/milka-choco-brookie-132-gram/
Afrikaanse dieetje dagquote:
Ohquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag mijn Tresor ook niet
[..]
Ja, gelijk weggegooid![]()
Ik heb vandaag een tosti gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een beker melk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Nee, maar yoloquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel genoeg stapjes gehad vandaag?
6304quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel genoeg stapjes gehad vandaag?
Vind die nieuwe pakketten allemaal niet echt spectaculair qua smaak.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, de kip tandoori is een dag later een heel stuk lekkerder dan op de dag dat je het maakt
Ik had vandaag amper tijd om te etenquote:
Voel je dat in je oksel normaal gesproken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat er over je wordt gepraat
Hoe is het, Brabant?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag amper tijd om te etendenk dat ik dat straks op de bank in ga halen zodra ik afgewerkt ben.
Bij langere mensen wat hoger.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voel je dat in je oksel normaal gesproken?
Vond die zoete aardappelstamppot die ik laatst had wel prima, lag wel heel zwaar op de maagquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind die nieuwe pakketten allemaal niet echt spectaculair qua smaak.
Nou meer over iemand ongeveer 2000 km verderopquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat er over je wordt gepraat
Ewl zoete aardappel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die zoete aardappelstamppot die ik laatst had wel prima, lag wel heel zwaar op de maag
Bzzzt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou meer over iemand ongeveer 2000 km verderop
Ging daar een zoemer?quote:
Heb je daar iets op tegen?quote:
Wel als je oksel er gevoelig voor isquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voel je dat in je oksel normaal gesproken?
quote:
Ik had gister zoete aardappelpatatjes uit de airfryerquote:
Ja, ik vind het niet zo lekker.quote:
quote:
Kijk uit dat je niet wegwaaitquote:
Waren het verse? En kreeg je ze wel een beetje krokant?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister zoete aardappelpatatjes uit de airfryer
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet zo lekker.
Had laatst zoete aardappelwedges bij mijn moeder, want ze dacht dat het normale wedges waren en zij vond ze ook niet zo heel lekker.
quote:
ik heb een soort twister frietenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister zoete aardappelpatatjes uit de airfryer
Daar had ik nog een extra pepertje doorheen gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die zoete aardappelstamppot die ik laatst had wel prima, lag wel heel zwaar op de maag
Nee diepvriesquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren het verse? En kreeg je ze wel een beetje krokant?
Oh ik vind ze wel lekker, en je kunt jezelf een beetje de illusie geven dat je gezond bezig bent tov normale friet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet zo lekker.
Had laatst zoete aardappelwedges bij mijn moeder, want ze dacht dat het normale wedges waren en zij vond ze ook niet zo heel lekker.
In de regen en wind en duisternisquote:
Carolina Reaper?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ik nog een extra pepertje doorheen gedaan
Dan eet ik liever gewoon normale patat en dan zet ik wat extra stapjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel lekker, en je kunt jezelf een beetje de illusie geven dat je gezond bezig bent tov normale friet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |