Jaaaa leuk waren die. Alles van die schrijver.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
TT doet me denken aan de Griezelbus. Die heeft @:cherrylips vast ook gelezen vroeger
"gelukkig maar"quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
Maar dacht eigenlijk dat het vandaag de hele dag zou regenen, maar begon pas rond 3 uur vanmiddag oid
Morgenavond code geel in het hele land voor windstoten zag ikquote:
Ja dat welquote:
Leuk die verlengde herfstquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgenavond code geel in het hele land voor windstoten zag ik
Ohhhjaaaquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
TT doet me denken aan de Griezelbus. Die heeft @:cherrylips vast ook gelezen vroeger
Ohquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgenavond code geel in het hele land voor windstoten zag ik
is eigenlijk de herfst van 2022 nog.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk die verlengde herfst
@Vascoquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou eigenlijk graag naar bed willen
Ja inderdaad, ik doe nooit raarquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zou ik raar vinden als je dat wel zou doen
Essiequote:
Ja hoorquote:
Oh, gezellig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is eigenlijk de herfst van 2022 nog.
quote:
Ja, nee.quote:
quote:
Ik ga ‘m volgende week een keertje makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, de kip tandoori is een dag later een heel stuk lekkerder dan op de dag dat je het maakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal hem de komende maanden wel weer wekelijks in mijn bonus box hebben nu ik hem een keertje heb gekochtquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ‘m volgende week een keertje maken
Grmblquote:
Neequote:
Ja, moet nog Tresor etenquote:
Ik moet heul niet etenquote:
Had jij ook deze in je mail vandaag? https://antiduur.nl/product/milka-choco-brookie-132-gram/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |