quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die komt zwanger terug kan je donder op zeggen
Heb je al in de vriezer gekeken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
bankpasje demente moeder maar geblokkeerd, ze kon hem nergens meer vinden, man3
Of in haar portemonneequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al in de vriezer gekeken?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nah.. daar moet ze nog helemaal niks van weten
was de rekening bevroren dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heeft ze niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De koelkast dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heeft ze niet meer
geef het nog 1 week, dan maar een nieuwe aanvragen. Heb huidige geblokkeerd
snap ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]toch mag ik ouders daar graag mee plagen op zulke momenten
heeft ze ook niet meerquote:
Ja het is ook zowat om op haar 16de bij slaappartijtjes er tussen te gaan liggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
ik heb maar gezegd dat er nog een heleboel momenten gaan komen dat ze alleen dingen wil gaan doen. en dat ze er maar aan moet wennen
Dit klinkt beter dan het isquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft ze ook niet meer
Dementiekliniek is all inclusive
kloptquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit klinkt beter dan het is
truequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja het is ook zowat om op haar 16de bij slaappartijtjes er tussen te gaan liggen
Nawhhquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
true
zelf heb ik geen idee of die leeftijd normaal is om dat soort dingen alleen te gaan doen tbh, lijkt mij van wel maar ik heb geen referentiekader want ik zelf ben daarin niet een goede vergelijking geweest
och, ik heb er niet zoveel problemen mee, ja mijn tiener en puber jaren waren anders dan de gemiddelde en ben ook best benieuwd wat er was gebeurd als het allemaal anders was gelopejnquote:
Ja ik was het niet hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit mijn scriptie te lezen, ter inspiratie en ik denk echt: huh.. heb ik dit geschreven ?_
ik vrees van welquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit mijn scriptie te lezen, ter inspiratie en ik denk echt: huh.. heb ik dit geschreven ?_
Was getekend: "een nette jongeman."quote:
Dat heb ik ook weleens gedaan jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja.. uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik kan mij helemaal niet meer herinneren dat ik dit heb geschrevenquote:
had je dat niet over voor je zus?quote:
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel planquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan ja
Nog leuker: profielwerkstuk
ik heb wel ergens een mand of doos met dingen van school enzo maar weet tbh niet waarom ik het nog bewaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik kan mij helemaal niet meer herinneren dat ik dit heb geschreven
Denk maar niet dat je daar ooit van af komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel plan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |