oh ok..quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Nee. Het lijkt meer op een soort wortel?
een kruising tussen een baviaan en een primaat. Een aardaapel.quote:
Ja ik ben ook geen heel groot fan van aardappels, ben ze meestal na een paar happen wel weer beu, ook bij frietquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet per se
Maar is gewoon anders
Bij mijn werk zit er een tentje waar ik dagelijks langsloop. Maar daar heb ik ze nog nooit gehaald, 6 euro voor een kale portiequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een kruising tussen een baviaan en een primaat. Een aardaapel.
Ja patat is beterquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geen heel groot fan van aardappels, ben ze meestal na een paar happen wel weer beu, ook bij friet
leukquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ik hoorde net dat de woonbegeleiding op de dag van de verhuizing met de bewoners naar de dierentuin gaat, zodat de verhuizers en de daarvoor verantwoordelijke woonbegeleiding alles daar te begeleiden en zodat wij niet in de weg lopen en dus elders zijn, ver van de stress...
Voor ontbijt en avondeten gaat ook gezorgd worden..![]()
Waar koop je die dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doe
zou etenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doe
Gewoon in de supermarktquote:
Dat lijkt me een heel slim plan. Voor iedereenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ik hoorde net dat de woonbegeleiding op de dag van de verhuizing met de bewoners naar de dierentuin gaat, zodat de verhuizers en de daarvoor verantwoordelijke woonbegeleiding alles daar te begeleiden en zodat wij niet in de weg lopen en dus elders zijn, ver van de stress...
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ohh leukquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Das gewoon hetzelfdequote:
morgenochtend vind je hem alsnog in de keukenla ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
bankpasje demente moeder maar geblokkeerd, ze kon hem nergens meer vinden, man3
Die zitten er wel in die dierentuin, dus wie weet. Maar ik ben nu al een paar keer in die dierentuin geweest en steeds lag er 1tje gewoon in de boom. Toen in Rhenen had ik echt mazzel dat ze toen aan het rondlopen warenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh leuk![]()
Kan je nog een poging doen om een rode panda mee te nemen
ligt dus nog 'ergens' bij haar, wilde pasje net vandaag meenemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
morgenochtend vind je hem alsnog in de keukenla ofzo
Hmmmquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef mschol het volgende:
collega in de mini stressDie komt zwanger terug kan je donder op zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je er 1 op de BBQ smijten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh leuk![]()
Kan je nog een poging doen om een rode panda mee te nemen
Hay koentje ❤quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |