quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
zoete aardappel heb ik denk ik nooit gegeten
quote:
Vond ik niet per se nodig, vond de rookworst erbij wel een beetje apartquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ik nog een extra pepertje doorheen gedaan
Ah diepvries worden ze vaak wel krokant jaquote:
rare aardappel, zoete aardappel. daarom zou ik het zelf niet halenquote:
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik liever gewoon normale patat en dan zet ik wat extra stapjes
Lekkerder dan normale aardappel meestalquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
Ik vind zoete aardappel gewoon lekker
Soort van churro-achtig ding.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelen
Oeh churroquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van churro-achtig ding.
Ja verse niet zo neequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah diepvries worden ze vaak wel krokant ja
Het is niet echt een aardappel, alleen van de buitenkant lijkt het op een aardappelquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
rare aardappel, zoete aardappel. daarom zou ik het zelf niet halen
ookal weet ik dat het waarschijnlijk niet zoet is
Ja alleen dan gewoon niet, halve bord lag vol met kristalsuiker en matchte totaal niet bij de burger die erbij lagquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van churro-achtig ding.
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat klinkt nog minder aantrekkelijk, soort baksteen ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is niet echt een aardappel, alleen van de buitenkant lijkt het op een aardappel
Het is een bataat
mja, kan er weinig aan doenquote:
Ook niet per sequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkerder dan normale aardappel meestal
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.quote:
Whehehequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt nog minder aantrekkelijk, soort baksteen ofzo?
[..]
mja, kan er weinig aan doen
wel eens in de diepvries bij de AH zien liggen, en sommige pretparken verkopen het volgens mij welquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Nee. Het lijkt meer op een soort wortel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |