die met die strakke blikquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
Ohjee, is dit die ene die in Enschede was ontsnapt?
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al op 24 procent van m'n nieuwe boek. Volgens mij is ie niet zo dik.
Wat? Dat is wel hoe ik dat soort "plangesprekken" zie hoor. Heb daar echt even haaks op moeten gaan vorige maand anders was me dit WEER gebeurd dit jaar. Blijft even goed oplettenquote:
Ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan was ik voortijdig van het dak gesprongen
serieus, vroeger zou dat mijn nachtmerrie zijn geweest en was ik liever tig keer gezakt dan dat moeten doenquote:
Nee dat doet goodreads automagisch voor jequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?
cheats, hacks!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat doet goodreads automagisch voor je
ik was ff de vaatwasser leeghalen, man3quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Koen heb je de brug weer open laten staan
Het lezen moet je wel zelf doenquote:
En m'n ereader geeft alleen percentages aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat doet goodreads automagisch voor je
autoreader cheat aanzettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lezen moet je wel zelf doen
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was ff de vaatwasser leeghalen, man3
nog aan het werk?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komen
Zou wel heel bijzonder zijn als dat niet zo was ook. Volgens mij voor het laatst op 14 februari 57.829 v. Chr.quote:
oh dat is kutquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben vandaag thuis gebleven vanwege mijn enkel
gewoon na zonsondergang alles platschieten wat beweegt. Haags en ik posten de tijden wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komen
Ik ben alleen moequote:
Ja niet iedereen werd er even vrolijk van.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
serieus, vroeger zou dat mijn nachtmerrie zijn geweest en was ik liever tig keer gezakt dan dat moeten doen
nu zou ik het ook niet doen overigens
Ik vraag dat nooitquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
2683. Maar net wel met gewichten lopen slingeren.
[..]
360 graden feedback is ook echt de aids van de kantoorwereld
Van?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel:
Kan ik hier een plantenbak voor buiten van maken (als ik er gaatjes in heb geboord natuurlijk) of flikkert dit plastic voor het eind van het jaar uit elkaar?
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprekquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag dat nooit
De groetjes
Ik heb gelukkig nooit dat soort gesprekkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat is wel hoe ik dat soort "plangesprekken" zie hoor. Heb daar echt even haaks op moeten gaan vorige maand anders was me dit WEER gebeurd dit jaar. Blijft even goed opletten
Wtf is dat voor bsquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprek
Gewoon een onderwerp kiezen waarvan je zeker weet dat je er meer van weet dan iedereen. Nerd zijn heeft voordelen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is iets wat iedereen moest op het vwo
En een presentatie-avond. Helemaal netjes gekleed, ouders ook allemaal uitgenodigd enzo. En dan moest je je onderzoek samen met je partner presenteren
Nooit?? Heb je wel een baan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit dat soort gesprekken
Dat was opzich ook het doel van het onderzoekje doen. Dat je er daarna meer van weet dan de rest van de aanwezigenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een onderwerp kiezen waarvan je zeker weet dat je er meer van weet dan iedereen. Nerd zijn heeft voordelen.
Geen ideequote:
Ja vond ik ook. Was ook maar 1 jaar en toen was het weer over en kwam het volgende dingetje.quote:
veroordelingsgesprek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprek
als ik zo google kan PP niet zo goed tegen UV straling, verliest het zn sterktequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel:
Kan ik hier een plantenbak voor buiten van maken (als ik er gaatjes in heb geboord natuurlijk) of flikkert dit plastic voor het eind van het jaar uit elkaar?
https://www.action.com/nl-nl/p/3203192/tontarelli-opbergbak/
Ja, dat is ook eigenlijk je enige kans. Maar waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was opzich ook het doel van het onderzoekje doen. Dat je er daarna meer van weet dan de rest van de aanwezigen
Dat vroeg ik me dus af, maar deze verkopen ze ook voor buitenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo google kan PP niet zo goed tegen UV straling, verliest het zn sterkte
¤ 1,69/st, daar kun je de Eifeltoren en het Vrijheidsbeeld tegelijkertijd nog wel aan ophangen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O
Deze zouden mooi op de balkonrand passen.
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is ook eigenlijk je enige kans. Maar waarom doe je dat dan niet?![]()
Moeilijk om een onderwerp uit te kiezen wat je genoeg interesseert. Ja dat heb je als puber. Dat is waar het schuurt denk ik
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?
Had een leuk onderzoekje gedaan met een vriendin naar wateropslag/berging in de buurt en we hadden een 9
Ik ga denk ik straks ook proberen weer te lezen, maar dan gewoon echt een fysiek boekquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al op 24 procent van m'n nieuwe boek. Volgens mij is ie niet zo dik.
We hadden zelfs een interview met iemand van het waterschap geregeldquote:
hmm, ze kunnen het ook behandelen maar denk dat het niet voor de extreem lange termijn is als er veel zon opstaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af, maar deze verkopen ze ook voor buiten
https://www.action.com/nl-nl/p/3204455/bloembak/
Oh wat gaafquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden zelfs een interview met iemand van het waterschap geregeld
Kregen we een dag vrij van school en gingen we met het OV daarheen
Ja was echt leukquote:
Nee, ik heb geen baan, daarom ben ik hier zo vaakquote:
oh, dat uit eten gaan is bij de voedselbankquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen baan, daarom ben ik hier zo vaak
Nou goed ?
I knew it!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou goed ?
Ja, blijkbaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat uit eten gaan is bij de voedselbank![]()
quote:
ja geloof ikquote:
Jij toch ook? Fallout 4quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, jij bent toch wel eens daar in de regio van Boston geweest?
Nou was een serieuze vraag hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou goed ?
Ja dat scheelt een hoopquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geloof ik![]()
Ik zou toen echt iets hebben van "nou misschien kunnen we in de bieb 5 boeken vinden, okee drie dan. Of twee. En daar wat uit bij elkaar strompelen. Godverdomme kutopdrachten ook altijd."
Maar als het een onderwerp is wat echt je interesse heeft dan gaat het allemaal veel makkelijker ookdan krijg je er energie van ipv dat het je heel veel energie kost. Powerplay mode
Nee helaas niet, dat was iemand anders.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, jij bent toch wel eens daar in de regio van Boston geweest?
Ja maar gok niet dat er tussen nu en september nog wat nukes vallen daar zodat ik het een beetje herkenquote:
horecaquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou was een serieuze vraag hoorBestaan er dan banen waar je nooit beoordelings / functionerings/ ontwikkel etc gesprekken hebt? Zou nieuw voor me zijn.
Sterktequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even de caafs verschonen
Inb4 laat
Kan bevestigen.quote:
Oh nou. Ook daar heb ik die gesprekken wel gehad hoor. Maar goed, dat waren de 90s.quote:
Genoeg dingen die je er wel kunt herkennen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar gok niet dat er tussen nu en september nog wat nukes vallen daar zodat ik het een beetje herken
Hier is het precies 1x per jaar als het "moet" qua eindejaarsbeoordeling.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou was een serieuze vraag hoorBestaan er dan banen waar je nooit beoordelings / functionerings/ ontwikkel etc gesprekken hebt? Zou nieuw voor me zijn.
ja logisch. Ik verwacht niet dat zoiets iedere maand gebeurt of zo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het precies 1x per jaar als het "moet" qua eindejaarsbeoordeling.
Mag ik mee?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar gok niet dat er tussen nu en september nog wat nukes vallen daar zodat ik het een beetje herken
en dan gaan jullie daten?quote:
niet nooit.. maar zeeer zeldzaamquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uitquote:
En MIT is The Institute toch? Ben nog even aan het oriënteren wat we daar de eerste dagen gaan doen, misschien eens een keertje zo'n stad bezoeken ipv gelijk de National Parks in te duikenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je er wel kunt herkennen.
Fenwick Park is Diamond City; Goodneighbor is Old State House; Railroad zit in Old North Church en volgens mij kun je er ook een Freedom Path tour lopen.
Dune?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uit
Vertelquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uit
De tickets zijn al geboektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |