Kan bevestigen.quote:
Oh nou. Ook daar heb ik die gesprekken wel gehad hoor. Maar goed, dat waren de 90s.quote:
Genoeg dingen die je er wel kunt herkennen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar gok niet dat er tussen nu en september nog wat nukes vallen daar zodat ik het een beetje herken
Hier is het precies 1x per jaar als het "moet" qua eindejaarsbeoordeling.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou was een serieuze vraag hoorBestaan er dan banen waar je nooit beoordelings / functionerings/ ontwikkel etc gesprekken hebt? Zou nieuw voor me zijn.
ja logisch. Ik verwacht niet dat zoiets iedere maand gebeurt of zo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het precies 1x per jaar als het "moet" qua eindejaarsbeoordeling.
Mag ik mee?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar gok niet dat er tussen nu en september nog wat nukes vallen daar zodat ik het een beetje herken
en dan gaan jullie daten?quote:
niet nooit.. maar zeeer zeldzaamquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou was een serieuze vraag hoorBestaan er dan banen waar je nooit beoordelings / functionerings/ ontwikkel etc gesprekken hebt? Zou nieuw voor me zijn.
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uitquote:
En MIT is The Institute toch? Ben nog even aan het oriënteren wat we daar de eerste dagen gaan doen, misschien eens een keertje zo'n stad bezoeken ipv gelijk de National Parks in te duikenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je er wel kunt herkennen.
Fenwick Park is Diamond City; Goodneighbor is Old State House; Railroad zit in Old North Church en volgens mij kun je er ook een Freedom Path tour lopen.
Dune?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uit
Vertelquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan komt het hoogtepunt van wat Hollywood dit jaar te bieden heeft uit
De tickets zijn al geboektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |