die met die strakke blikquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
Ohjee, is dit die ene die in Enschede was ontsnapt?
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al op 24 procent van m'n nieuwe boek. Volgens mij is ie niet zo dik.
Wat? Dat is wel hoe ik dat soort "plangesprekken" zie hoor. Heb daar echt even haaks op moeten gaan vorige maand anders was me dit WEER gebeurd dit jaar. Blijft even goed oplettenquote:
Ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan was ik voortijdig van het dak gesprongen
serieus, vroeger zou dat mijn nachtmerrie zijn geweest en was ik liever tig keer gezakt dan dat moeten doenquote:
Nee dat doet goodreads automagisch voor jequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
tel je de bladzijden en ga je dan percentages berekenen?
cheats, hacks!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat doet goodreads automagisch voor je
ik was ff de vaatwasser leeghalen, man3quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Koen heb je de brug weer open laten staan
Het lezen moet je wel zelf doenquote:
En m'n ereader geeft alleen percentages aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat doet goodreads automagisch voor je
autoreader cheat aanzettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lezen moet je wel zelf doen
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was ff de vaatwasser leeghalen, man3
nog aan het werk?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komen
Zou wel heel bijzonder zijn als dat niet zo was ook. Volgens mij voor het laatst op 14 februari 57.829 v. Chr.quote:
oh dat is kutquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben vandaag thuis gebleven vanwege mijn enkel
gewoon na zonsondergang alles platschieten wat beweegt. Haags en ik posten de tijden wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je weet toch dat na zonsondergang meer mensen binnen proberen te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |