Nou ja.. uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik kan mij helemaal niet meer herinneren dat ik dit heb geschrevenquote:
had je dat niet over voor je zus?quote:
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel planquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan ja
Nog leuker: profielwerkstuk
ik heb wel ergens een mand of doos met dingen van school enzo maar weet tbh niet waarom ik het nog bewaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik kan mij helemaal niet meer herinneren dat ik dit heb geschreven
Denk maar niet dat je daar ooit van af komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel plan![]()
![]()
Is dat geen onderdeel van je POP?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel plan![]()
![]()
wat is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan ja
Nog leuker: profielwerkstuk
Spreekbeurt over de tewwede wereltoologquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
/ wat verschilt het met een werkstuk?
Gewoon, nostalgiequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel ergens een mand of doos met dingen van school enzo maar weet tbh niet waarom ik het nog bewaar
Nee klopt, onlangs nog dingen ingevuld.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je daar ooit van af komt.
Ja, lekker SMART en STARR geformuleerdquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat geen onderdeel van je POP?
Ga zo oats maken. Met mango ipv banaan dit keer.
oh er zit zeker ook basisschool dingen in bij mijquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon, nostalgie
Ik heb ook nog dingen van de kleuterschool en de basisschool
Lekker. Vlecht hier je eigen nekkoord in elkaar! Pak de regie en heb plezier! Aan het eind van het jaar hangen we je er aan opquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker SMART en STARR geformuleerd
En dan met 360 graden feedback afgetopt met tips en tops
Nee dan gaat ze weer lopen miepenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
had je dat niet over voor je zus?
Profielwerkstuk is een iets groter onderzoekje dat je doet en waar je dan een soort van paper over schrijft. Wij deden dat in de 5e van het vwo denk ik?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
/ wat verschilt het met een werkstuk?
ah oke..quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Profielwerkstuk is een iets groter onderzoekje dat je doet en waar je dan een soort van paper over schrijft. Wij deden dat in de 5e van het vwo denk ik?
Ben je een aantal weken mee bezig dan![]()
En je moet vantevoren een hoofdvraag bedenken en deelvragen die je dan in die weken gaat onderzoeken en beantwoorden
Doe's normie Fles.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker. Vlecht hier je eigen nekkoord in elkaar! Pak de regie en heb plezier! Aan het eind van het jaar hangen we je er aan op
Dit is iets wat iedereen moest op het vwoquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ah oke..
daar was ik vast te dom (lees: te lui) voor
We gooien het even over de schuttingquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O dan kan ie overal liggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft ze ook niet meer
Dementiekliniek is all inclusive
2683. Maar net wel met gewichten lopen slingeren.quote:
360 graden feedback is ook echt de aids van de kantoorwereldquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oh, dan was ik voortijdig van het dak gesprongenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is iets wat iedereen moest op het vwo
En een presentatie-avond. Helemaal netjes gekleed, ouders ook allemaal uitgenodigd enzo. En dan moest je je onderzoek samen met je partner presenteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |