quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
zoete aardappel heb ik denk ik nooit gegeten
quote:
Vond ik niet per se nodig, vond de rookworst erbij wel een beetje apartquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ik nog een extra pepertje doorheen gedaan
Ah diepvries worden ze vaak wel krokant jaquote:
rare aardappel, zoete aardappel. daarom zou ik het zelf niet halenquote:
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik liever gewoon normale patat en dan zet ik wat extra stapjes
Lekkerder dan normale aardappel meestalquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
Ik vind zoete aardappel gewoon lekker
Soort van churro-achtig ding.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie wel een keer zoete aardappelfriet gehad waar ze suiker ipv zout op hadden gedaan, dat wad echt niet te hachelen
Oeh churroquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van churro-achtig ding.
Ja verse niet zo neequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah diepvries worden ze vaak wel krokant ja
Het is niet echt een aardappel, alleen van de buitenkant lijkt het op een aardappelquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
rare aardappel, zoete aardappel. daarom zou ik het zelf niet halen
ookal weet ik dat het waarschijnlijk niet zoet is
Ja alleen dan gewoon niet, halve bord lag vol met kristalsuiker en matchte totaal niet bij de burger die erbij lagquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van churro-achtig ding.
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat klinkt nog minder aantrekkelijk, soort baksteen ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is niet echt een aardappel, alleen van de buitenkant lijkt het op een aardappel
Het is een bataat
mja, kan er weinig aan doenquote:
Ook niet per sequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkerder dan normale aardappel meestal
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.quote:
Whehehequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt nog minder aantrekkelijk, soort baksteen ofzo?
[..]
mja, kan er weinig aan doen
wel eens in de diepvries bij de AH zien liggen, en sommige pretparken verkopen het volgens mij welquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Nee. Het lijkt meer op een soort wortel?
oh ok..quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Nee. Het lijkt meer op een soort wortel?
een kruising tussen een baviaan en een primaat. Een aardaapel.quote:
Ja ik ben ook geen heel groot fan van aardappels, ben ze meestal na een paar happen wel weer beu, ook bij frietquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet per se
Maar is gewoon anders
Bij mijn werk zit er een tentje waar ik dagelijks langsloop. Maar daar heb ik ze nog nooit gehaald, 6 euro voor een kale portiequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ook eigenlijk niet weten waar je dat door het jaar heen kunt eten, eet het normaal op de kerstmarkt.
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een kruising tussen een baviaan en een primaat. Een aardaapel.
Ja patat is beterquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geen heel groot fan van aardappels, ben ze meestal na een paar happen wel weer beu, ook bij friet
leukquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ik hoorde net dat de woonbegeleiding op de dag van de verhuizing met de bewoners naar de dierentuin gaat, zodat de verhuizers en de daarvoor verantwoordelijke woonbegeleiding alles daar te begeleiden en zodat wij niet in de weg lopen en dus elders zijn, ver van de stress...
Voor ontbijt en avondeten gaat ook gezorgd worden..![]()
Waar koop je die dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doe
zou etenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar weer aapreepjes in de airfryer doe
Gewoon in de supermarktquote:
Dat lijkt me een heel slim plan. Voor iedereenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ik hoorde net dat de woonbegeleiding op de dag van de verhuizing met de bewoners naar de dierentuin gaat, zodat de verhuizers en de daarvoor verantwoordelijke woonbegeleiding alles daar te begeleiden en zodat wij niet in de weg lopen en dus elders zijn, ver van de stress...
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
Ohh leukquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over dieren gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Das gewoon hetzelfdequote:
morgenochtend vind je hem alsnog in de keukenla ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
bankpasje demente moeder maar geblokkeerd, ze kon hem nergens meer vinden, man3
Die zitten er wel in die dierentuin, dus wie weet. Maar ik ben nu al een paar keer in die dierentuin geweest en steeds lag er 1tje gewoon in de boom. Toen in Rhenen had ik echt mazzel dat ze toen aan het rondlopen warenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh leuk![]()
Kan je nog een poging doen om een rode panda mee te nemen
ligt dus nog 'ergens' bij haar, wilde pasje net vandaag meenemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
morgenochtend vind je hem alsnog in de keukenla ofzo
Hmmmquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef mschol het volgende:
collega in de mini stressDie komt zwanger terug kan je donder op zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je er 1 op de BBQ smijten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh leuk![]()
Kan je nog een poging doen om een rode panda mee te nemen
Hay koentje ❤quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die komt zwanger terug kan je donder op zeggen
Heb je al in de vriezer gekeken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Of in haar portemonneequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al in de vriezer gekeken?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nah.. daar moet ze nog helemaal niks van weten
was de rekening bevroren dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heeft ze niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De koelkast dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heeft ze niet meer
geef het nog 1 week, dan maar een nieuwe aanvragen. Heb huidige geblokkeerd
snap ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]toch mag ik ouders daar graag mee plagen op zulke momenten
heeft ze ook niet meerquote:
Ja het is ook zowat om op haar 16de bij slaappartijtjes er tussen te gaan liggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
ik heb maar gezegd dat er nog een heleboel momenten gaan komen dat ze alleen dingen wil gaan doen. en dat ze er maar aan moet wennen
Dit klinkt beter dan het isquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft ze ook niet meer
Dementiekliniek is all inclusive
kloptquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit klinkt beter dan het is
truequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja het is ook zowat om op haar 16de bij slaappartijtjes er tussen te gaan liggen
Nawhhquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
true
zelf heb ik geen idee of die leeftijd normaal is om dat soort dingen alleen te gaan doen tbh, lijkt mij van wel maar ik heb geen referentiekader want ik zelf ben daarin niet een goede vergelijking geweest
och, ik heb er niet zoveel problemen mee, ja mijn tiener en puber jaren waren anders dan de gemiddelde en ben ook best benieuwd wat er was gebeurd als het allemaal anders was gelopejnquote:
Ja ik was het niet hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit mijn scriptie te lezen, ter inspiratie en ik denk echt: huh.. heb ik dit geschreven ?_
ik vrees van welquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit mijn scriptie te lezen, ter inspiratie en ik denk echt: huh.. heb ik dit geschreven ?_
Was getekend: "een nette jongeman."quote:
Dat heb ik ook weleens gedaan jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja.. uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik kan mij helemaal niet meer herinneren dat ik dit heb geschrevenquote:
had je dat niet over voor je zus?quote:
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel planquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan ja
Nog leuker: profielwerkstuk
ik heb wel ergens een mand of doos met dingen van school enzo maar weet tbh niet waarom ik het nog bewaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik kan mij helemaal niet meer herinneren dat ik dit heb geschreven
Denk maar niet dat je daar ooit van af komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel plan![]()
![]()
Is dat geen onderdeel van je POP?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n COP, een competentie ontwikkel plan![]()
![]()
wat is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan ja
Nog leuker: profielwerkstuk
Spreekbeurt over de tewwede wereltoologquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
/ wat verschilt het met een werkstuk?
Gewoon, nostalgiequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel ergens een mand of doos met dingen van school enzo maar weet tbh niet waarom ik het nog bewaar
Nee klopt, onlangs nog dingen ingevuld.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je daar ooit van af komt.
Ja, lekker SMART en STARR geformuleerdquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat geen onderdeel van je POP?
Ga zo oats maken. Met mango ipv banaan dit keer.
oh er zit zeker ook basisschool dingen in bij mijquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon, nostalgie
Ik heb ook nog dingen van de kleuterschool en de basisschool
Lekker. Vlecht hier je eigen nekkoord in elkaar! Pak de regie en heb plezier! Aan het eind van het jaar hangen we je er aan opquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker SMART en STARR geformuleerd
En dan met 360 graden feedback afgetopt met tips en tops
Nee dan gaat ze weer lopen miepenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
had je dat niet over voor je zus?
Profielwerkstuk is een iets groter onderzoekje dat je doet en waar je dan een soort van paper over schrijft. Wij deden dat in de 5e van het vwo denk ik?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
/ wat verschilt het met een werkstuk?
ah oke..quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Profielwerkstuk is een iets groter onderzoekje dat je doet en waar je dan een soort van paper over schrijft. Wij deden dat in de 5e van het vwo denk ik?
Ben je een aantal weken mee bezig dan![]()
En je moet vantevoren een hoofdvraag bedenken en deelvragen die je dan in die weken gaat onderzoeken en beantwoorden
Doe's normie Fles.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker. Vlecht hier je eigen nekkoord in elkaar! Pak de regie en heb plezier! Aan het eind van het jaar hangen we je er aan op
Dit is iets wat iedereen moest op het vwoquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ah oke..
daar was ik vast te dom (lees: te lui) voor
We gooien het even over de schuttingquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O dan kan ie overal liggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft ze ook niet meer
Dementiekliniek is all inclusive
2683. Maar net wel met gewichten lopen slingeren.quote:
360 graden feedback is ook echt de aids van de kantoorwereldquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oh, dan was ik voortijdig van het dak gesprongenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is iets wat iedereen moest op het vwo
En een presentatie-avond. Helemaal netjes gekleed, ouders ook allemaal uitgenodigd enzo. En dan moest je je onderzoek samen met je partner presenteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |