Ja niet iedereen werd er even vrolijk van.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
serieus, vroeger zou dat mijn nachtmerrie zijn geweest en was ik liever tig keer gezakt dan dat moeten doen
nu zou ik het ook niet doen overigens
Ik vraag dat nooitquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
2683. Maar net wel met gewichten lopen slingeren.
[..]
360 graden feedback is ook echt de aids van de kantoorwereld
Van?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel:
Kan ik hier een plantenbak voor buiten van maken (als ik er gaatjes in heb geboord natuurlijk) of flikkert dit plastic voor het eind van het jaar uit elkaar?
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprekquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag dat nooit
De groetjes
Ik heb gelukkig nooit dat soort gesprekkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat is wel hoe ik dat soort "plangesprekken" zie hoor. Heb daar echt even haaks op moeten gaan vorige maand anders was me dit WEER gebeurd dit jaar. Blijft even goed opletten
Wtf is dat voor bsquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprek
Gewoon een onderwerp kiezen waarvan je zeker weet dat je er meer van weet dan iedereen. Nerd zijn heeft voordelen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is iets wat iedereen moest op het vwo
En een presentatie-avond. Helemaal netjes gekleed, ouders ook allemaal uitgenodigd enzo. En dan moest je je onderzoek samen met je partner presenteren
Nooit?? Heb je wel een baan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit dat soort gesprekken
Dat was opzich ook het doel van het onderzoekje doen. Dat je er daarna meer van weet dan de rest van de aanwezigenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een onderwerp kiezen waarvan je zeker weet dat je er meer van weet dan iedereen. Nerd zijn heeft voordelen.
Geen ideequote:
Ja vond ik ook. Was ook maar 1 jaar en toen was het weer over en kwam het volgende dingetje.quote:
veroordelingsgesprek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprek
als ik zo google kan PP niet zo goed tegen UV straling, verliest het zn sterktequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel:
Kan ik hier een plantenbak voor buiten van maken (als ik er gaatjes in heb geboord natuurlijk) of flikkert dit plastic voor het eind van het jaar uit elkaar?
https://www.action.com/nl-nl/p/3203192/tontarelli-opbergbak/
Ja, dat is ook eigenlijk je enige kans. Maar waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was opzich ook het doel van het onderzoekje doen. Dat je er daarna meer van weet dan de rest van de aanwezigen
Dat vroeg ik me dus af, maar deze verkopen ze ook voor buitenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo google kan PP niet zo goed tegen UV straling, verliest het zn sterkte
¤ 1,69/st, daar kun je de Eifeltoren en het Vrijheidsbeeld tegelijkertijd nog wel aan ophangen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O
Deze zouden mooi op de balkonrand passen.
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is ook eigenlijk je enige kans. Maar waarom doe je dat dan niet?![]()
Moeilijk om een onderwerp uit te kiezen wat je genoeg interesseert. Ja dat heb je als puber. Dat is waar het schuurt denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |