Geen ideequote:
Ja vond ik ook. Was ook maar 1 jaar en toen was het weer over en kwam het volgende dingetje.quote:
veroordelingsgesprek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was bij ons verplicht. Krijg je nog commentaar op ook tijdens je veroordeling gesprek
als ik zo google kan PP niet zo goed tegen UV straling, verliest het zn sterktequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel:
Kan ik hier een plantenbak voor buiten van maken (als ik er gaatjes in heb geboord natuurlijk) of flikkert dit plastic voor het eind van het jaar uit elkaar?
https://www.action.com/nl-nl/p/3203192/tontarelli-opbergbak/
Ja, dat is ook eigenlijk je enige kans. Maar waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was opzich ook het doel van het onderzoekje doen. Dat je er daarna meer van weet dan de rest van de aanwezigen
Dat vroeg ik me dus af, maar deze verkopen ze ook voor buitenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo google kan PP niet zo goed tegen UV straling, verliest het zn sterkte
¤ 1,69/st, daar kun je de Eifeltoren en het Vrijheidsbeeld tegelijkertijd nog wel aan ophangen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O
Deze zouden mooi op de balkonrand passen.
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is ook eigenlijk je enige kans. Maar waarom doe je dat dan niet?![]()
Moeilijk om een onderwerp uit te kiezen wat je genoeg interesseert. Ja dat heb je als puber. Dat is waar het schuurt denk ik
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?
Had een leuk onderzoekje gedaan met een vriendin naar wateropslag/berging in de buurt en we hadden een 9
Ik ga denk ik straks ook proberen weer te lezen, maar dan gewoon echt een fysiek boekquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al op 24 procent van m'n nieuwe boek. Volgens mij is ie niet zo dik.
We hadden zelfs een interview met iemand van het waterschap geregeldquote:
hmm, ze kunnen het ook behandelen maar denk dat het niet voor de extreem lange termijn is als er veel zon opstaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af, maar deze verkopen ze ook voor buiten
https://www.action.com/nl-nl/p/3204455/bloembak/
Oh wat gaafquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden zelfs een interview met iemand van het waterschap geregeld
Kregen we een dag vrij van school en gingen we met het OV daarheen
Ja was echt leukquote:
Nee, ik heb geen baan, daarom ben ik hier zo vaakquote:
oh, dat uit eten gaan is bij de voedselbankquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen baan, daarom ben ik hier zo vaak
Nou goed ?
I knew it!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou goed ?
Ja, blijkbaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat uit eten gaan is bij de voedselbank![]()
quote:
ja geloof ikquote:
Jij toch ook? Fallout 4quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, jij bent toch wel eens daar in de regio van Boston geweest?
Nou was een serieuze vraag hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou goed ?
Ja dat scheelt een hoopquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geloof ik![]()
Ik zou toen echt iets hebben van "nou misschien kunnen we in de bieb 5 boeken vinden, okee drie dan. Of twee. En daar wat uit bij elkaar strompelen. Godverdomme kutopdrachten ook altijd."
Maar als het een onderwerp is wat echt je interesse heeft dan gaat het allemaal veel makkelijker ookdan krijg je er energie van ipv dat het je heel veel energie kost. Powerplay mode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |