Een bende belgen🤣🤣quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:18 schreef jooba het volgende:
[..]
Hier zit wel een Bende Belgen zo te zien.
(Ik ook)
Kunt ge daar een feeske pakke maat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ook in Antwerpen volgende week ...
Jazeker, en een schoen in de mand ....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kunt ge daar een feeske pakke maat.
Wordt weer zwaar overdreven. Ze zegt niet zo heel veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was dit al gepost?
[x]https://twitter.com/DeBlubberman/status/1760030353081725223[/x]
Ze moet echt even stoppen met zoveel foundation een poedertje alleen kan de boel wat uitdrogen.quote:
Als je zo een lichte wimpers hebt waarom maak je de wenkbrauwen dan zo zwart...Haar haar is ook veel lichter.quote:
Dit moet je toch zo niet willen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze moet echt even stoppen met zoveel foundation een poedertje alleen kan de boel wat uitdrogen.
Zeker niet !quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit moet je toch zo niet willen?
[ afbeelding ]
Dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je zo een lichte wimpers hebt waarom maak je de wenkbrauwen dan zo zwart...Haar haar is ook veel lichter.
Verwijder alles !quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, waarschuwing op mijn account, moet even undercover ...
Verstop je!!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, waarschuwing op mijn account, moet even undercover ...
Dat begrijp ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je zo een lichte wimpers hebt waarom maak je de wenkbrauwen dan zo zwart...Haar haar is ook veel lichter.
Ik vermoed dat er een tweede duo opkomt dus dat kan dan niet op die manier. Het spel van vandaag was feitelijk al het gunspel. Zal nog een klap geven zaterdag als Do eruit gaat dan zit Karen aan Randy vast.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:27 schreef Ace90ace het volgende:
Als het donderdag weer om gunnen gaat wie de laatste vrijstelling krijgt, dan hoop ik dat morgen Tom en Jimmy of Ashley en Alice deze winnen. Want als het gunnen van de vrijstelling hetzelfde gaat zijn zoals tijdens het eerste gunnen van de vrijstelling waarbij Lenie en Alice genomineerd werden, dan is de kans groot dat Randy en Doriana genomineerd worden.
Toen bleven Danny, Karen, Basiri, Dilano, Jimmy, Ariana en Randy in de woonkamer omdat zij vrijgesteld waren en moesten Ashley die genomineerd was en de niet vrijgestelde Alice, Lenie, Doriana, Tyron, Ronahi en Tom naar de gameroom voor het gunnen van de vrijstelling.
Ze ziet eruit als een 60 plusserquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit moet je toch zo niet willen?
[ afbeelding ]
Die iets te lang in de zon heeft gelegen.quote:
Geen sorry.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, heb alles van vandaag geblockt ...
geen sorryquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, heb alles van vandaag geblockt ...
Ik vind het ook zondequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die iets te lang in de zon heeft gelegen.
Disclaimer: Ik kraak haar niet af,vind het gewoon jammer.
Nog zo`n kraterhuidje,quote:
Ferry.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, mijn cloud account is opgeheven vrees ik, dag 30 GB aan fragmenten ...
Damn, mooi klote ook van al die moeitequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit bb jou dwars ?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Al jaren.DGK weten ze te vinden door delen op FB.quote:
That sucks,zoveel werkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
RUtube dan maar?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zo zonde van het werk en de tijd ....
Snap ik ❤️quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er GVD klaar mee, ben nu weg voorlopig ....
Snap ik, toch zeker erg bedankt voor alle moeite die je altijd heb genomen.Hopelijk tot snelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap ik! wel heel veel dank voor alles wat je gedaan hebt!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ze kan er toch niks aan doen? ze heeft een mooi lichaam, en mooi gezichtje, alleen haar huid..misschien komt dat nog goed ze is nog jongquote:
Er is vast iets te vinden.Ik snap je er even klaar mee bent.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook verwijderd een paar jaar geleden ... de lange arm strekt ver.
6 pillen in haar mik en doorspoelen ging niet lekker.quote:
Morgen 7 proberen, zal toch eens moeten lukkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
6 pillen in haar mik en doorspoelen ging niet lekker.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap het alleen niet, waarom ???
Minder troep op smeren, zal wel helpenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze kan er toch niks aan doen? ze heeft een mooi lichaam, en mooi gezichtje, alleen haar huid..misschien komt dat nog goed ze is nog jong
Echt triestquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik vermoed dat ze het te veel video's vindenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thats the spirit!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh en op welke stream is dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
Mijn neef, die alleen de uitzending kijkt vind Sabeau leuk![]()
Heb hem ff uit zijn droom geholpen
Ik vind er niks aan, ik vind haar ook niet knap zoals velenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
Het is een leuke meid om te zien, maar niet bijzonder of zo, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, ik vind haar ook niet knap zoals velen
1,68 las ik hier laatst.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef kiki2024 het volgende:
weet iemand toevallig hoe lang Dilano is? hij ziet er zo extreem kort uit naast tom. is hij nou klein of is tom gewoon lang
Goed zo! Laat je niet kisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra Dilano niet met Olympisch goud thuis komt, is het over en gaat zequote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is een leuke meid om te zien, maar niet bijzonder of zo, als je het mij vraagt.
Neemt niet weg dat ik Dilano en haar het beste gun mocht het wat worden
Tom is ongeveer 1.93cm en Dilano eerder kleinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef kiki2024 het volgende:
weet iemand toevallig hoe lang Dilano is? hij ziet er zo extreem kort uit naast tom. is hij nou klein of is tom gewoon lang
Nou mijn nicht en daar een vriendin van...quote:
Allebeiquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef kiki2024 het volgende:
💪quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu vandaag opnieuw aan het uploaden, lijkt te lukken voorlopig ....
Kijk, voel je vast herkenningquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nou mijn nicht en daar een vriendin van...
Ja sorry voor Off Topic, ga mjn berichten verwijderen ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
Echt heel vervelend voor DGK-tegengas. Kan mij voor stellen dat je baalt. Maar nu weer graag over de streams.
Iedereen kan dgk adviseren of steunen in
BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjes
Tja die 2 hebben elkaar wel verdiendquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is een leuke meid om te zien, maar niet bijzonder of zo, als je het mij vraagt.
Neemt niet weg dat ik Dilano en haar het beste gun mocht het wat worden
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:10 schreef spapaars het volgende:
Leuk dat ze een educatieve gebitsreiniging zo van dichtbij in beeld brengen.
Voelt hij zich mssn meer man dan een jochiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Dilano doet een poging tot baardgroei? Heeft hij dat zelf bedacht?
Ze waren echt hilarisch. Later ook nog dat hij Jimmy bespringt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb net trouwens helemaal slappe lach gehad om Tom en Jimmy in de gameroom met dat spel in het donker. Tom die dacht een stuk van die puzzel gevonden te hebben met een lange plank en BB die toen zei: dat is een deel van de gameroom![]()
![]()
Heb mijn posts verwijderd, sorry was niet de bedoeling maar was erg boos ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
Echt heel vervelend voor DGK-tegengas. Kan mij voor stellen dat je baalt. Maar nu weer graag over de streams.
Iedereen kan dgk adviseren of steunen in
BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjes
1.73quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef kiki2024 het volgende:
Weet het niet er zijn nu 2 Belgen vertrokken de afgelopen 2 weken?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Er moet deze week een Nederlandse man weg om het weer in evenwicht te brengen. Dus febo slachtoffert Jimmy of Randy deze zaterdag afhankelijk van welk duo de laatste vrijstelling wint.
Dat krijg je in de pubertijd Eric.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Dilano doet een poging tot baardgroei? Heeft hij dat zelf bedacht?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat krijg je in de pubertijd Eric.
Ja. Ik denk dat Doriana veilig is. Zal tussen Jimmy en Randy gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet het niet er zijn nu 2 Belgen vertrokken de afgelopen 2 weken?
Laat dan Mr at random maar verdwijnenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Doriana veilig is. Zal tussen Jimmy en Randy gaan.
Randy was tot afgelopen week ook onzichtbaar en nu weer dusquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Randy zal gaan want is niet echt een toevoeging.
Pannenkoeken bakken kan iedereen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi : ik weet nu dat ze mij er allemaal uit willen dus ik kan ook ieneminemutte doen he
Maar of je daar in haar geval trots op moet zijn, blijft een open vraag.quote:
vind het daarom ook leuk om haar dat te horen zeggenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar of je daar in haar geval trots op moet zijn, blijft een open vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja zalig hè, die spiegels van matglas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind het daarom ook leuk om haar dat te horen zeggen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkt deze nog wel ?
Ashley gaat deze informatie niet aan deze tafel bespreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Zoiets zal je thuis hebben.quote:
Werkt deze nog wel ?
Ashley gaat deze informatie niet aan deze tafel bespreken.Ik heb beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt deze nog wel ?
Ashley gaat deze informatie niet aan deze tafel bespreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi vindt het grappig dat haar man scheten laat.
doriana vindt het echt vies maar alez je houdt van die persoon he
De vraag naar aandacht doet hij maar lekker in z'n eentje, niemand daar kent haar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
tyron wil de verjaardag van zijn moeder in het bb huis vieren
en niemand mag haar naam wetenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
De vraag naar aandacht doet hij maar lekker in z'n eentje, niemand daar kent haar.
Is al afgekruist op de bingokaart 😉quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
jaa daar was het woord weer
geviseerd![]()
En bb maar zeggen dat de 2 nie valsspelen. Zou gauw al het kan seinen ze of word er overlegdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
dilano had 'nee' geseind naar ronahi om niet met haar in een duo te gaan
hadden ze afgesproken
Kansloos, ik denk zelfs dat niemand wint van die 2quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze denken dat Danny kan winnen van Alice of Ashley ... keep dreaming ...
danny krijgt de minste stemmen , voegt niks toe, totaal niet interessant om te kijken, wordt niet gemist door de kijker, wel door de spelersquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze verliest nog van haar spiegelbeeldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Danny is alleen goed voor het broodquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
danny krijgt de minste stemmen , voegt niks toe, totaal niet interessant om te kijken, wordt niet gemist door de kijker, wel door de spelers
misschien kunnen ze die nepballen van asslie gebruikenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
ze willen graag een pingpongbal en dan slipperpingpongbal gaan doen net als vorig jaar
![]()
oortjes waren niet zo blij met plok plok
Het Bart effect is niet overgewaaid richting Dannyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
danny krijgt de minste stemmen , voegt niks toe, totaal niet interessant om te kijken, wordt niet gemist door de kijker, wel door de spelers
Nee hij wil zich een beetje als Bart profileren merk ik, maar dat is dan mislukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het Bart effect is niet overgewaaid richting Danny
Jottum...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
ze willen graag een pingpongbal en dan slipperpingpongbal gaan doen net als vorig jaar
![]()
Wie dat gaat doen direct nominatiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Die drank bij Alice was leuk gisterenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:53 schreef WatchYou het volgende:
Geef ze eens een opdracht of wat drank verzin iets het is zo saaaiii
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe link, hoop dat deze wel werkt .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja echt he. Andere jaren was dat toch wel beterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:58 schreef odie22 het volgende:
ik vind dat ze dit jaar wel heel weinig langere opdrachten hebben
Tom-Tyronquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:58 schreef Angel79 het volgende:
Laat de streamers de duo's maar eens maken
Ook niet echt 'games'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:58 schreef odie22 het volgende:
ik vind dat ze dit jaar wel heel weinig langere opdrachten hebben
Hij is ook nog niet lang officieel bij zijn vriendin, dat komt nog welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:06 schreef zodeju het volgende:
Ty laat nooit een wind bij zijn vriendin Nooit. Maar bij Do en Ro gaat hij wel tekeer.....maar dat komt omdat het voelt als zijn maties. Hij heeft ook nog nooit vrouwen als vrienden gehad.....omdat hij alles bij zijn vrienden kwijt kan en vrouwen als vriendin zag.
Ja ze moeten lekker doorgaan zo, dan blijft er geen rls meer overquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:06 schreef s1lverz het volgende:
Weet niet of deze al gedeeld was (excuseer als dat het geval is):
https://twitter.com/DeBlubberman/status/1760030353081725223?s=19
Ik wel de rest mag wegquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik wordt niet blij van
Tyron, ronahi, doriana, Randy, Sabo en dilano.
Dat denk ik ook.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet lang officieel bij zijn vriendin, dat komt nog wel
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
Denk steeds dat haar hoofd 360 gtaden gaat draaien en dat ze zegt: Your mother sucks cocks in hell.
[ afbeelding ]
In de cocoon is nog activiteitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:14 schreef marky het volgende:
Dus gezellig gebabbel op Blauw schakelen ze over naar roze waar iedereen slaapt.
En d'r familie maar oproepen om geen haat te verspreiden..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ze moeten lekker doorgaan zo, dan blijft er geen rls meer over
Ook dat ja!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:15 schreef s1lverz het volgende:
[..]
En d'r familie maar oproepen om geen haat te verspreiden..
Not my kind of peoplequote:
Die andere zijn hun zo aan het opjagen dat ze gewoon meer en meer naar elkaar toegroeien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:49 schreef zodeju het volgende:
De vier willen samen op de foto.....denk ook dat het een hechte band is.....Ty zei als jij foto's of iets persoonlijks kan kopen hoef je me niet wakker te maken maar gewoon doen....tegen Ronahi. En dat zelfde is ook voor die andere twee van toepassing.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is die zogenaamde vals spel situatie, was het niet denk ik ...Dit is het niet. Het is veel later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Ronahi en Tylor de gameroom ingaan. Dilano schijnt toen 3 vingers opgestoken te hebben. Een hint om de 3e stolp te kiezen.
Sl nuquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zitten nog niet in het donker??
Lekker iets anders doen danquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:16 schreef marky het volgende:
Dus gezellig gebabbel op Blauw schakelen ze over naar roze waar iedereen slaapt.
[..]
Not my kind of people
Dat hebben ze zelf veroorzaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:20 schreef marky het volgende:
[..]
Die andere zijn hun zo aan het opjagen dat ze gewoon meer en meer naar elkaar toegroeien.
Dank, ga daar ook nog even naar zoeken ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit is het niet. Het is veel later.
Als Ronahi en Tylor de gameroom ingaan. Dilano schijnt toen 3 vingers opgestoken te hebben.
Een hint om de 3e stolp te kiezen.
Mwa opjagen, ze hebben zichzelf een beetje in die positie gemanoeuvreerd dat ze zichzelf gek aan 't maken zijn. Alleen maar doemscenario's in die groep.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:20 schreef marky het volgende:
[..]
Die andere zijn hun zo aan het opjagen dat ze gewoon meer en meer naar elkaar toegroeien.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen SL, ik denk dat BB al slaapt ...
Don't jinx itquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen SL, ik denk dat BB al slaapt ...
Tsja, dat heb ik bij die andere groep. Als ik naar hun switch dan gaat het over het spel .quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:24 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Mwa opjagen, ze hebben zichzelf een beetje in die positie gemanoeuvreerd dat ze zichzelf gek aan 't maken zijn. Alleen maar doemscenario's in die groep.
Ja leuk welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij was wel scherp vandaag ...
Niet echt. Ze deden niet mee met Ashley dus vielen af.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf veroorzaakt
Op 2 we zijn zo terug....... Nu was er een leuk gesprek en zetten ze die in het donker. Maar ik mag wel naar alle belgen luisteren in de groene kamer.quote:
Jimmy is ook nog wakkerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op 2 we zijn zo terug....... Nu was er een leuk gesprek en zetten ze die in het donker. Maar ik mag wel naar alle belgen luisteren in de groene kamer.
Ik vermoed dat je de helft gemist hebt of niet wilt zien, je mag je favorieten hebben hoor maar dit is onzinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:31 schreef marky het volgende:
[..]
Niet echt. Ze deden niet mee met Ashley dus vielen af.
Mwah dat doen ze aan beide kanten en naar mijn mening veel erger bij Ashley en cs Die zijn continu scenario's aan het doorlopen en mogelijke speltwisten. Die andere kunnen het een uur over het laten van scheten hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:24 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Mwa opjagen, ze hebben zichzelf een beetje in die positie gemanoeuvreerd dat ze zichzelf gek aan 't maken zijn. Alleen maar doemscenario's in die groep.
Volgens mij hebben we het over andere groepjes, of bedoel je dat ze in de groep van ronahi, doriana, dilsabeau (kan ze net zo goed als 1 noemen) nooit over t spel hebben?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik bij die andere groep. Als ik naar hun switch dan gaat het over het spel .
En dat heb ik niet zo erg bij het andere groepje.....ik weet niks over Glenn niks over Danny ook niet over wat ze nu leuk vinden of meegemaakt hebben de andere maar op alleen Ashley vertelt nog weleens over haar gezinsleven.....
5 minuten over het laten van scheten, 5 minuten dat ro een brief of iets van thuis mag pakken zonder te overleggen en daarna over de volgende duo;'s , ze willen met elkaar in die kamer blijven en switchen van duo blablablaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:35 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah dat doen ze aan beide kanten en naar mijn mening veel erger bij Ashley en cs Die zijn continu scenario's aan het doorlopen en mogelijke speltwisten. Die andere kunnen het een uur over het laten van scheten hebben.
Weet al heel veel over Tom. Die heeft veel verteld.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik bij die andere groep. Als ik naar hun switch dan gaat het over het spel .
En dat heb ik niet zo erg bij het andere groepje.....ik weet niks over Glenn niks over Danny ook niet over wat ze nu leuk vinden of meegemaakt hebben de andere maar op alleen Ashley vertelt nog weleens over haar gezinsleven.....
Ja, die hoor ik wel maar dat is te weinig om het verhaal te begrijpen waar ze het over hebben.quote:
Zal Randy dan zijn denk ik. Mijn gok is dat Jimmy 't ver gaat schoppenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:39 schreef Xilia het volgende:
Als er een grotere kans is dat er een Nederlandse man uit moet... wie dan?
Niet Jimmy hoop ik, Randy?
Glenn ook hoor, over dat hij s'nachts werkt, zijn vrouw ook, die al een dochter had en hij dus stiefvader is, samen hebben ze nog een zoon. Hij heeft zijn vrouw op hun werk leren kennen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weet al heel veel over Tom. Die heeft veel verteld.
Prijs me gelukkig dat ik in België woon danquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die hoor ik wel maar dat is te weinig om het verhaal te begrijpen waar ze het over hebben.
Hoop ik ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zal Randy dan zijn denk ik. Mijn gok is dat Jimmy 't ver gaat schoppen
Ik heb toch zelf ook gekeken. Effe over iets van thuis pak maar gewoon. Effe over de situatie in het huid. Dan over vrienden en vriendinnen en het laten van scheten. Alles even relaxed. Gaan we naar huis dan gaan we naar huis behalve Dori die zit er wat anders in die wil echt blijven.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
5 minuten over het laten van scheten, 5 minuten dat ro een brief of iets van thuis mag pakken zonder te overleggen en daarna over de volgende duo;'s , ze willen met elkaar in die kamer blijven en switchen van duo blablabla
Tuurlijk wel, maar ook over andere misschien onbenulligheden maar een lekkere afwisseling....waar meer bij gelachen kan worden....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:36 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het over andere groepjes, of bedoel je dat ze in de groep van ronahi, doriana, dilsabeau (kan ze net zo goed als 1 noemen) nooit over t spel hebben?
En toen? Was het op? of meer van wedewedewede wa wedewede wede snaptuquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Glenn ook hoor, over dat hij s'nachts werkt, zijn vrouw ook, die al een dochter had en hij dus stiefvader is, samen hebben ze nog een zoon. Hij heeft zijn vrouw op hun werk leren kennen.
Die kan ik dus ook niet verstaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weet al heel veel over Tom. Die heeft veel verteld.
Beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:45 schreef marky het volgende:
[..]
En toen? Was het op? of meer van wedewedewede wa wedewede wede snaptu
Jij ziet en interpreteert veel gesprekken heel anders dan dat ik doe. In jou ogen is alles van die groep alles gezellig kletsen en de groep Ashley als je het zo wilt noemen praten alleen over het spel. Het klopt geen van beiden. Ze lullen allemaal over het spel, wie ze willen nomineren en wie er het eerst weg moet. Daarnaast kletst ook iedereen over andere zaken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb toch zelf ook gekeken. Effe over iets van thuis pak maar gewoon. Effe over de situatie in het huid. Dan over vrienden en vriendinnen en het laten van scheten. Alles even relaxed. Gaan we naar huis dan gaan we naar huis behalve Dori die zit er wat anders in die wil echt blijven.
Zekers voor mij vind ik de nieuwe BB'S met belgen en nederlanders ook niet zo leuk meer. Ook niet dat je weet dat om en om een winnaar uitkomt. En B.B. is daar nu al naar toe aan het werken.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Prijs me gelukkig dat ik in België woon dan
Dat haal ik er niet uit. Ik kan naar iedereen kijken en luisteren, behalve die 4. Komen zeikerig op me over. Maar goed, als we allemaal hetzelfde dachten was 't ook maar saai.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ook over andere misschien onbenulligheden maar een lekkere afwisseling....waar meer bij gelachen kan worden....
Zoiets als Alice en Ashley met het pizza bakken. Dat hoor ik van bij de blauwe kamer.
Dat om en om vind ik belachelijk, misschien denken ze dat ze dat zo moeten doen maar het is echt niet leuk voor het spelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zekers voor mij vind ik de nieuwe BB'S met belgen en nederlanders ook niet zo leuk meer. Ook niet dat je weet dat om en om een winnaar uitkomt. En B.B. is daar nu al naar toe aan het werken.....
Misschien loopt het niet zo'n vaart. En daarbij hij wist dat dit niet jaren ging duren....hij zal toch een keer naar huis moeten. Hij kon ook zo weg gaan......quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:49 schreef Xilia het volgende:
Arme Danny, die zit er vast mee in dat zijn vrouw er niet gaat zijn als em eruit moet
Daar heb je gelijk in....als we allemaal op de zelfde stemmen kan BB wel inpakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:50 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dat haal ik er niet uit. Ik kan naar iedereen kijken en luisteren, behalve die 4. Komen zeikerig op me over. Maar goed, als we allemaal hetzelfde dachten was 't ook maar saai.
Dat vind ik ook sneu, komt over als een eerlijke goede kerel waar je prima een biertje mee kunt drinkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:49 schreef Xilia het volgende:
Arme Danny, die zit er vast mee in dat zijn vrouw er niet gaat zijn als em eruit moet
Maar Belgie steek er ook geld in net als Nederland. Als dan vaak maar 1land steeds winnaars brengt dat kan ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat om en om vind ik belachelijk, misschien denken ze dat ze dat zo moeten doen maar het is echt niet leuk voor het spel
Hoop voor hem dat het allemaal meevalt. Zijn dochter is mega fan en heeft fan pagina's voor hem gemaakt enzo ook met foto's waar zijn madam ook op staatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien loopt het niet zo'n vaart. En daarbij hij wist dat dit niet jaren ging duren....hij zal toch een keer naar huis moeten. Hij kon ook zo weg gaan......
Moeilijk verhaal, ik neig positief boor zijn keuze, maar als zij zo duidelijk is geweest dat ze het NIET wilt, mja ga je dat dan toch doen als man? Moeilijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:52 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook sneu, komt over als een eerlijke goede kerel waar je prima een biertje mee kunt drinken
Tuurlijk kan dat niet, maar spontaan is toch het allerleukste.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Belgie steek er ook geld in net als Nederland. Als dan vaak maar 1land steeds winnaars brengt dat kan ook niet.
Ikzelf zou het niet gedaan hebben, maar kan z'n keuze om voor zichzelf te kiezen ook wel weer respecteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Moeilijk verhaal, ik neig positief boor zijn keuze, maar als zij zo duidelijk is geweest dat ze het NIET wilt, mja ga je dat dan toch doen als man? Moeilijk
Hij had ook dat nu juist niet moeten vertellen dan had er geen haan naar gekraaid . Voor zijn vrouw moet dit nog moeilijker geweest zijn. In zijn buurt moet zijn vrouw over straat naar de winkels.....Wat dat betreft kan ik niet echt medelijden hebben met hen....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Moeilijk verhaal, ik neig positief boor zijn keuze, maar als zij zo duidelijk is geweest dat ze het NIET wilt, mja ga je dat dan toch doen als man? Moeilijk
Nee. Die speelt dubbelspel. Dat wordt hem niet in dank afgenomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zal Randy dan zijn denk ik. Mijn gok is dat Jimmy 't ver gaat schoppen
Hink ook op 2 benen. Danny lijkt mij ook een goede kerel, kan er zo niets verkeerds over zeggen, zorgzaam etc. Als je vrouw echt niet wilt dat je gaat... Maar als het de grote droom is van je man, mag je dat als vrouw afnemen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik dacht de dochter van Glenn was. Ze lijkt op hem.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Glenn ook hoor, over dat hij s'nachts werkt, zijn vrouw ook, die al een dochter had en hij dus stiefvader is, samen hebben ze nog een zoon. Hij heeft zijn vrouw op hun werk leren kennen.
kan idd andersom zijn, maar weet wel dat 1 van de kinderen uit een vorige relatie van zijn vrouw is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik dacht de dochter van Glenn was. Ze lijkt op hem.
Van mij wel, maar ook andersom..quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hink ook op 2 benen. Danny lijkt mij ook een goede kerel, kan er zo niets verkeerds over zeggen, zorgzaam etc. Als je vrouw echt niet wilt dat je gaat... Maar als het de grote droom is van je man, mag je dat als vrouw afnemen?
Lastig!
Zie hem dat nu al een paar avonden doen, is me eerder nooit opgevallenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had een biddende tom, ook leuk
werd dan denk ik niet uitgezonden ofzo , we zien echt zoveel niet , begint steeds meer op te vallenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie hem dat nu al een paar avonden doen, is me eerder nooit opgevallen
Wha ha hahahahahahahahaquote:
hahaha ik zie het fragmentje nuquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga hier ook te goed op.
Net zo grappig als Tom die de halve game room beschouwt als puzzelstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha ik zie het fragmentje nu
Hahaha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ze geeft hem wel gemengde signalen zoals die ene avond toen ze high leek en hem smachtend bleef aankijken en strelen. Ik snap dat Dilano wat in de war isquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Hij wordt gewoon opzichtelijk gebruikt door dat kind, dat snotneusje met haar woke houdingkje maar ondertussen hem wel het hoofd op hol brengen. Snap niet dat hij niet wakker wordt. Hij denkt teveel met zijn plassertje en zijn blauw geworden balletjes.
Jimmy heeft hem vanaf dag 1 dat ze er was, gewaarschuwd zijn kop er bij te houden, maar deze knul wil het niet horen, wil het niet zien en laat zich verblinden door haar reebruine ogen en haar NLP gelulquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze geeft hem wel gemengde signalen zoals die ene avond toen ze high leek en hem smachtend bleef aankijken en strelen. Ik snap dat Dilano wat in de war is
Dat bedoel ik ook, verkeerde signalen afgeven is haar middle name, om zo iemand om haar vinger te kunnen winden. Dat laatste waren haar letterlijke woorden in haar promo filmpje, nu is Dilano het haasje, de volgende keer iemand anders daar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze geeft hem wel gemengde signalen zoals die ene avond toen ze high leek en hem smachtend bleef aankijken en strelen. Ik snap dat Dilano wat in de war is
Ja vermoed ik ook... Bondgenoten gaat wel voor bloot , zonder iets echt te zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 01:09 schreef JDB94 het volgende:
[..]
RIP, dit is de meeste actie die we krijgen dit jaar..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |