Een bende belgen🤣🤣quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:18 schreef jooba het volgende:
[..]
Hier zit wel een Bende Belgen zo te zien.
(Ik ook)
Kunt ge daar een feeske pakke maat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ook in Antwerpen volgende week ...
Jazeker, en een schoen in de mand ....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kunt ge daar een feeske pakke maat.
Wordt weer zwaar overdreven. Ze zegt niet zo heel veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was dit al gepost?
[x]https://twitter.com/DeBlubberman/status/1760030353081725223[/x]
Ze moet echt even stoppen met zoveel foundation een poedertje alleen kan de boel wat uitdrogen.quote:
Als je zo een lichte wimpers hebt waarom maak je de wenkbrauwen dan zo zwart...Haar haar is ook veel lichter.quote:
Dit moet je toch zo niet willen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze moet echt even stoppen met zoveel foundation een poedertje alleen kan de boel wat uitdrogen.
Zeker niet !quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit moet je toch zo niet willen?
[ afbeelding ]
Dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je zo een lichte wimpers hebt waarom maak je de wenkbrauwen dan zo zwart...Haar haar is ook veel lichter.
Verwijder alles !quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, waarschuwing op mijn account, moet even undercover ...
Verstop je!!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, waarschuwing op mijn account, moet even undercover ...
Dat begrijp ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je zo een lichte wimpers hebt waarom maak je de wenkbrauwen dan zo zwart...Haar haar is ook veel lichter.
Ik vermoed dat er een tweede duo opkomt dus dat kan dan niet op die manier. Het spel van vandaag was feitelijk al het gunspel. Zal nog een klap geven zaterdag als Do eruit gaat dan zit Karen aan Randy vast.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:27 schreef Ace90ace het volgende:
Als het donderdag weer om gunnen gaat wie de laatste vrijstelling krijgt, dan hoop ik dat morgen Tom en Jimmy of Ashley en Alice deze winnen. Want als het gunnen van de vrijstelling hetzelfde gaat zijn zoals tijdens het eerste gunnen van de vrijstelling waarbij Lenie en Alice genomineerd werden, dan is de kans groot dat Randy en Doriana genomineerd worden.
Toen bleven Danny, Karen, Basiri, Dilano, Jimmy, Ariana en Randy in de woonkamer omdat zij vrijgesteld waren en moesten Ashley die genomineerd was en de niet vrijgestelde Alice, Lenie, Doriana, Tyron, Ronahi en Tom naar de gameroom voor het gunnen van de vrijstelling.
Ze ziet eruit als een 60 plusserquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit moet je toch zo niet willen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |