Ik wel de rest mag wegquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik wordt niet blij van
Tyron, ronahi, doriana, Randy, Sabo en dilano.
Dat denk ik ook.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet lang officieel bij zijn vriendin, dat komt nog wel
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
Denk steeds dat haar hoofd 360 gtaden gaat draaien en dat ze zegt: Your mother sucks cocks in hell.
[ afbeelding ]
In de cocoon is nog activiteitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:14 schreef marky het volgende:
Dus gezellig gebabbel op Blauw schakelen ze over naar roze waar iedereen slaapt.
En d'r familie maar oproepen om geen haat te verspreiden..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ze moeten lekker doorgaan zo, dan blijft er geen rls meer over
Ook dat ja!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:15 schreef s1lverz het volgende:
[..]
En d'r familie maar oproepen om geen haat te verspreiden..
Not my kind of peoplequote:
Die andere zijn hun zo aan het opjagen dat ze gewoon meer en meer naar elkaar toegroeien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:49 schreef zodeju het volgende:
De vier willen samen op de foto.....denk ook dat het een hechte band is.....Ty zei als jij foto's of iets persoonlijks kan kopen hoef je me niet wakker te maken maar gewoon doen....tegen Ronahi. En dat zelfde is ook voor die andere twee van toepassing.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is die zogenaamde vals spel situatie, was het niet denk ik ...Dit is het niet. Het is veel later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Ronahi en Tylor de gameroom ingaan. Dilano schijnt toen 3 vingers opgestoken te hebben. Een hint om de 3e stolp te kiezen.
Sl nuquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zitten nog niet in het donker??
Lekker iets anders doen danquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:16 schreef marky het volgende:
Dus gezellig gebabbel op Blauw schakelen ze over naar roze waar iedereen slaapt.
[..]
Not my kind of people
Dat hebben ze zelf veroorzaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:20 schreef marky het volgende:
[..]
Die andere zijn hun zo aan het opjagen dat ze gewoon meer en meer naar elkaar toegroeien.
Dank, ga daar ook nog even naar zoeken ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit is het niet. Het is veel later.
Als Ronahi en Tylor de gameroom ingaan. Dilano schijnt toen 3 vingers opgestoken te hebben.
Een hint om de 3e stolp te kiezen.
Mwa opjagen, ze hebben zichzelf een beetje in die positie gemanoeuvreerd dat ze zichzelf gek aan 't maken zijn. Alleen maar doemscenario's in die groep.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:20 schreef marky het volgende:
[..]
Die andere zijn hun zo aan het opjagen dat ze gewoon meer en meer naar elkaar toegroeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |