Nou mijn nicht en daar een vriendin van...quote:
Allebeiquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef kiki2024 het volgende:
weet iemand toevallig hoe lang Dilano is? hij ziet er zo extreem kort uit naast tom. is hij nou klein of is tom gewoon lang
💪quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu vandaag opnieuw aan het uploaden, lijkt te lukken voorlopig ....
Kijk, voel je vast herkenningquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nou mijn nicht en daar een vriendin van...
Ja sorry voor Off Topic, ga mjn berichten verwijderen ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
Echt heel vervelend voor DGK-tegengas. Kan mij voor stellen dat je baalt. Maar nu weer graag over de streams.
Iedereen kan dgk adviseren of steunen in
BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjes
Tja die 2 hebben elkaar wel verdiendquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is een leuke meid om te zien, maar niet bijzonder of zo, als je het mij vraagt.
Neemt niet weg dat ik Dilano en haar het beste gun mocht het wat worden
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:10 schreef spapaars het volgende:
Leuk dat ze een educatieve gebitsreiniging zo van dichtbij in beeld brengen.
Voelt hij zich mssn meer man dan een jochiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Dilano doet een poging tot baardgroei? Heeft hij dat zelf bedacht?
Ze waren echt hilarisch. Later ook nog dat hij Jimmy bespringt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb net trouwens helemaal slappe lach gehad om Tom en Jimmy in de gameroom met dat spel in het donker. Tom die dacht een stuk van die puzzel gevonden te hebben met een lange plank en BB die toen zei: dat is een deel van de gameroom![]()
![]()
Heb mijn posts verwijderd, sorry was niet de bedoeling maar was erg boos ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
Echt heel vervelend voor DGK-tegengas. Kan mij voor stellen dat je baalt. Maar nu weer graag over de streams.
Iedereen kan dgk adviseren of steunen in
BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjes
1.73quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef kiki2024 het volgende:
weet iemand toevallig hoe lang Dilano is? hij ziet er zo extreem kort uit naast tom. is hij nou klein of is tom gewoon lang
Weet het niet er zijn nu 2 Belgen vertrokken de afgelopen 2 weken?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Er moet deze week een Nederlandse man weg om het weer in evenwicht te brengen. Dus febo slachtoffert Jimmy of Randy deze zaterdag afhankelijk van welk duo de laatste vrijstelling wint.
Dat krijg je in de pubertijd Eric.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Dilano doet een poging tot baardgroei? Heeft hij dat zelf bedacht?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat krijg je in de pubertijd Eric.
Ja. Ik denk dat Doriana veilig is. Zal tussen Jimmy en Randy gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet het niet er zijn nu 2 Belgen vertrokken de afgelopen 2 weken?
Laat dan Mr at random maar verdwijnenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Doriana veilig is. Zal tussen Jimmy en Randy gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |