Zie hem dat nu al een paar avonden doen, is me eerder nooit opgevallenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had een biddende tom, ook leuk
werd dan denk ik niet uitgezonden ofzo , we zien echt zoveel niet , begint steeds meer op te vallenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie hem dat nu al een paar avonden doen, is me eerder nooit opgevallen
Wha ha hahahahahahahahaquote:
hahaha ik zie het fragmentje nuquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga hier ook te goed op.
Net zo grappig als Tom die de halve game room beschouwt als puzzelstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha ik zie het fragmentje nu
Hahaha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
Ze geeft hem wel gemengde signalen zoals die ene avond toen ze high leek en hem smachtend bleef aankijken en strelen. Ik snap dat Dilano wat in de war isquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Hij wordt gewoon opzichtelijk gebruikt door dat kind, dat snotneusje met haar woke houdingkje maar ondertussen hem wel het hoofd op hol brengen. Snap niet dat hij niet wakker wordt. Hij denkt teveel met zijn plassertje en zijn blauw geworden balletjes.
Jimmy heeft hem vanaf dag 1 dat ze er was, gewaarschuwd zijn kop er bij te houden, maar deze knul wil het niet horen, wil het niet zien en laat zich verblinden door haar reebruine ogen en haar NLP gelulquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze geeft hem wel gemengde signalen zoals die ene avond toen ze high leek en hem smachtend bleef aankijken en strelen. Ik snap dat Dilano wat in de war is
Dat bedoel ik ook, verkeerde signalen afgeven is haar middle name, om zo iemand om haar vinger te kunnen winden. Dat laatste waren haar letterlijke woorden in haar promo filmpje, nu is Dilano het haasje, de volgende keer iemand anders daar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze geeft hem wel gemengde signalen zoals die ene avond toen ze high leek en hem smachtend bleef aankijken en strelen. Ik snap dat Dilano wat in de war is
Ja vermoed ik ook... Bondgenoten gaat wel voor bloot , zonder iets echt te zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 01:09 schreef JDB94 het volgende:
[..]
RIP, dit is de meeste actie die we krijgen dit jaar..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |